AndroidHealthClinic

Game: Diablo III

Jouw mening, mijn wizzard en demon hunter clearen alles perfect. Loop altijd voorop en de mobs zijn vaak al dood voordat de rest van de party er is. Wizard orb + rune en goede gear en een hele groep is al dood met 1 a 2 orbs, linker klik die elektrische schocks met rune zodat die lijken ook weer shocks geven en op 1 de diamond armor of de mobs freezen. Perfecte combi

Demon hunter met zijn 2 cross bows is gewoon gruwelijk en ongelooflijk sterk, mobs zijn al dood voordat ze bij mij zijn.

Het zijn ook geen close combat chars he, daar moet je de barb en monk voor hebben.

Btw monk items zijn wel het lastigst te vinden zeg.

Heb een barbarian tot level 9 nu , ik clear rooms alsof het very easy is , hij kan best ook wat incasseren .

Jouw mening, mijn wizzard en demon hunter clearen alles perfect. Loop altijd voorop en de mobs zijn vaak al dood voordat de rest van de party er is. Wizard orb + rune en goede gear en een hele groep is al dood met 1 a 2 orbs, linker klik die elektrische schocks met rune zodat die lijken ook weer shocks geven en op 1 de diamond armor of de mobs freezen. Perfecte combi

Demon hunter met zijn 2 cross bows is gewoon gruwelijk en ongelooflijk sterk, mobs zijn al dood voordat ze bij mij zijn.

Het zijn ook geen close combat chars he, daar moet je de barb en monk voor hebben.

Btw monk items zijn wel het lastigst te vinden zeg.

ok, laat ik het even in game zien hoe hard de killrate verschilt.

battletag: Callistos#2716
We hebben nog even tot de beta om is, dbb-run.

Enig idee of het wat moeilijker is als het live gaat want dit slaat nergens op.
Je kan die hele beta uitspelen zonder ook maar 1 potion te poppen.
Bij Diablo 1 was het teminste zo dat je 100% dood ging bij de eerste baas (Butcher) als je em niet 'stuck' kon krijgen tussen een aantal crates, of gewoon wachtte met em te vermoorden tot je level 5 had gecleared en dan terug ging naar level 2 voor de butcher.

Ik snap best dat Blizzard zn games voor een breed publiek beschikbaar wilt maken en het daarom steeds simpeler maakt (zag je ook met WoW, per expension werd het makkelijker en makkelijker) maar maak het dan gewoon zo dat je als normale speler ook meteen voor nightmare kan kiezen ipv eerst normal.

Enig idee of het wat moeilijker is als het live gaat want dit slaat nergens op.
Je kan die hele beta uitspelen zonder ook maar 1 potion te poppen.
Bij Diablo 1 was het teminste zo dat je 100% dood ging bij de eerste baas (Butcher) als je em niet 'stuck' kon krijgen tussen een aantal crates, of gewoon wachtte met em te vermoorden tot je level 5 had gecleared en dan terug ging naar level 2 voor de butcher.

Ik snap best dat Blizzard zn games voor een breed publiek beschikbaar wilt maken en het daarom steeds simpeler maakt (zag je ook met WoW, per expension werd het makkelijker en makkelijker) maar maak het dan gewoon zo dat je als normale speler ook meteen voor nightmare kan kiezen ipv eerst normal.

1/3 van act 1 maar gezien, 4 diffs.

hoeveel keer ging jij dood voor blood raven in D2?

Hangt een beetje af van de class, waarschijnlijk ook niet (zovaak) maar in diablo 2 was het vaak toch een stukje spannender van oe oe oe ik ga bijna dood.

Hangt een beetje af van de class, waarschijnlijk ook niet (zovaak) maar in diablo 2 was het vaak toch een stukje spannender van oe oe oe ik ga bijna dood.

d2 op /players 5 was nog niks op normal.
Niet vergeten dat de meesten hun skills verbeterd zijn door D2 en andere rpgs/mmorpg.

In het algemeen vind ik de dif goed scalen.

ok, laat ik het even in game zien hoe hard de killrate verschilt.

battletag: Callistos#2716
We hebben nog even tot de beta om is, dbb-run.

Ik ga zo slapen, morgen werken. We spelen wel als de game released is, want volgens mij stopt de beta morgen om circa 1900 uur.

Hoe kan iemand nou zeggen dat d3 te makkelijk is, terwijl je maar een deel van act 1 op normal kan spelen. Je hebt hier ook nog is nightmare,hell en inferno. Geloof me, het wordt geen makkie op inferno. Schijnt dat je zelfs geen schijn van kans maakt op inferno in je eentje.

Las zojuist een blue dat ze het deel t/m de skeleton king zo hebben gemaakt dat je oma het ook kan spelen, nouja, ik w8 af tot 15 mei.

---------- Post toegevoegd Sun 22 Apr 2012 om 21:50 ----------

Ik ga zo slapen, morgen werken. We spelen wel als de game released is, want volgens mij stopt de beta morgen om circa 1900 uur.

Blijft open tot 1 mei

Las zojuist een blue dat ze het deel t/m de skeleton king zo hebben gemaakt dat je oma het ook kan spelen, nouja, ik w8 af tot 15 mei.

---------- Post toegevoegd Sun 22 Apr 2012 om 21:50 ----------

Blijft open tot 1 mei

Bron? Want voor zover ik weet blijft de beta alleen open voor degene die reeds een beta key ontvangen hebben. Dit geldt dus niet voor de open beta/stress test, die stopt als het goed is morgen al.

d2 op /players 5 was nog niks op normal.
Niet vergeten dat de meesten hun skills verbeterd zijn door D2 en andere rpgs/mmorpg.

In het algemeen vind ik de dif goed scalen.

Diablo 2 op nightmare was easy mode. Diablo is nooit moeilijk geweest mits je weet hoe je met je class moet omgaan.

Bron? Want voor zover ik weet blijft de beta alleen open voor degene die reeds een beta key ontvangen hebben. Dit geldt dus niet voor de open beta/stress test, die stopt als het goed is morgen al.

Je hebt gelijk zie ik op de battle.net site :( verkeerd gelezen.

Care.... Wat kan ons die idioten schelen. Wil gamen!

Ik dacht dat ik d3 ook niet kon spelen op mijn laptop, maar met de open beta test heb ik toch aardig kunnen spelen. Wel af en toe flinke lags, maarja. Misschien dat ik later nog een desktop koop, als het allemaal te erg wordt.

Laatst bewerkt:
Hou van dit spel. Ben alleen bang, dat als ik het koop, ik er zwaar verslaafd aan raak en alles om me heen verwaarloos. Voorheen zo met World of Warcraft gegaan, 5 jaar lang...

Care.... Wat kan ons die idioten schelen. Wil gamen!

Ik dacht dat ik d3 ook niet kon spelen op mijn laptop, maar met de open beta test heb ik toch aardig kunnen spelen. Wel af en toe flinke lags, maarja. Misschien dat ik later nog een desktop koop, als het allemaal te erg wordt.

nog een verschil tussen niet verwachten dat je het kan spelen en blizzard willen aanklagen omdat je dat niet kan op je 5 jaar oude budgetlaptop uit de aldi.

gold performance gaat beter zijn dan beta performance, er zouden nog een pak driver issues zijn ivm de beta, zijn ze nog aan het wegwerken.

Ben ook hoop benchmarks aan het opzoeken voor te zien hoe laag je kan gaan om te maxen op full hd.

[Link niet meer beschikbaar]

Dit is mijn pc waarop ik Diablo 3 wil draaien

Intel i7 2600K 3.5ghz ( windows 7 64 bit )
8GB DDR3 ram
128 SSD + 2* 500GB HD
Radeon HD 5850 1GB

Graag zou ik er een betere videokaart insteken , maar aangezien ik daar niet echt de kennis over heb .

Iemand een idee , welke videokaart ik zou moeten kopen in plaats van die radeon die ik nu heb ?

Alle serieuse tips worden beloond met karma .

Dit is mijn pc waarop ik Diablo 3 wil draaien

Intel i7 2600K 3.5ghz ( windows 7 64 bit )
8GB DDR3 ram
128 SSD + 2* 500GB HD
Radeon HD 5850 1GB

Graag zou ik er een betere videokaart insteken , maar aangezien ik daar niet echt de kennis over heb .

Iemand een idee , welke videokaart ik zou moeten kopen in plaats van die radeon die ik nu heb ?

Alle serieuse tips worden beloond met karma .

je spec gaat diablo 3 op max een nieuw neukhol bezorgen man.

Zelfs op meer dan 1920x1080.

Geen reden om nu te opgraden.

Me jealous

Laatst bewerkt:
Je kan op high spelen, dus waarom nieuwe card? Wat voor desktop heb je btw?

Lijst met videokaarten en of je niet, low, mid of high kan spelen:

http://diablo.incgamers.com/forums/showthread.php?809792-Diablo-3-Supported-Video-Cards

---------- Post toegevoegd Sat 28 Apr 2012 om 23:36 ----------

Ik was echt verbaasd dat ik de beta op me laptop kon spelen. Ik had alleen wel lags als er teveel monsters of castings op 1 scherm plaats vonden.

Denken jullie dat dit met de relearse minder of juist erger wordt?

Ben gewoon bang dat mijn radeon 5850 ietsje te ouddated is om alles op high zeer vlot te draaien .

Terug
Naar boven