IMBAatwork
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 1.274
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 100kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
48 clear met dikke 3 minuten over
Barb is echt te makkelijk.

Ik heb die build niet geprobeerd, maar lijkt erg qua gear veel op wat ik gebruik met die slow time wiz.
Zag in mijn build meer heil eerlijk gezegd.
Had nog wel in mijn bloed om deze ook een keer te proberen, maar nog niet echt van gekomen.
---------- Toegevoegd om 15:12 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:06 ----------
Vanavond overigens rust dag, dus kan wel met je playen, ga ik wel weer mee met wiz.
Hopelijk scoor ik uiteindelijk nog een keer een ancient Gesture of Orphius of een Ancient Aether Walker
WD niet zo leuk trouwens?
Heb volgens mij alweer bijna heel die Zunimassa set compleet, en heb amper gespeeld. Met mn barb deed ik daar in het begin van de season +- 200 paragon levels overJawel, misschien ga ik daar ook wel mee verder, zie welHeb volgens mij alweer bijna heel die Zunimassa set compleet, en heb amper gespeeld. Met mn barb deed ik daar in het begin van de season +- 200 paragon levels over

Latere chars gaan altijd sneller.
Zonder gear kan je niet snel farmen, vandaar.
Als je eenmaal een snelle farm char hebt scoor je de gear voor een 2e char zo bij elkaar.
Of hulp krijgen van een medespeler natuurlijk.
Heb al wel weer geruchten gehoord dat volgende season ook weer een content patch gaat komen.
Zou wel mooi zijn, want zou anders echt niet weten of ik weer seasonal zou gaan.
Zou ook inderdaad wel willen dat het end of season was, want heb echt een shitload items klaarstaan voor mijn firebird wiz.
Daar even een paar grift levels PR mee scoren
---------- Toegevoegd om 15:56 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:55 ----------
Misschien samen HC gaan?![]()
en ben niet zo dedicated, anders kan ik net zo goed met mn wiz proberen hoog in de ladder te komen.
maar dat moet je zelf weten natuurlijk.HC? Haha nee, dat is niet goed voor mn vuisten en spullenen ben niet zo dedicated, anders kan ik net zo goed met mn wiz proberen hoog in de ladder te komen.
Heb gelezen dat seizoen nog tot 11 augustus gaat duren, en dan nog de kans dat het opgeschoven word.
Denk toch maar een HC char maken dan![]()
dan vliegt de laptop uit het raamHeb gelezen dat seizoen nog tot 11 augustus gaat duren, en dan nog de kans dat het opgeschoven word.
Denk toch maar een HC char maken dan![]()
.ik ga te vaak dood voor een HC chardan vliegt de laptop uit het raam
Je gaat wel heel anders spelen natuurlijk, dat is misschien wel leuk. Maar toch, met D2 ging ik zelfs op softcore bijna nooit dood, daar had je natuurlijk ook geen greater rifts dus was het een stuk makkelijker. Maar ben toch bang dat ik teveel moeite steek in een char die door een lullige wijze ineens het loodje legt, en daar zit ik ook niet zo op te wachten.
.Ik heb dit seizoen nog geen enkel karakter verloren, heb een medium-geared barbarian die Grift 40 heeft voltooid. Je moet echt ontzettend greedy zijn of slecht opletten wil je dood gaan. Aannemend dat je een stabiele connectie hebt.
Sowieso sla je al je oude gear op (ik heb een 6-set IK en 6-set wastes in mijn stash zitten bijvoorbeeld, inclusief ringen/amu enzo; dus mocht ik doodgaan boost iemand een nieuwe barb voor me die niet erg veel achter loopt op mijn vorige.
Maar zomaar dood ga je echt niet.
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Kaluro-2690/hero/58767037
1.8m DPS buffed (en dan nog lading +ele en +ww dmg), 64mil +50% reduction buffed toughness.
Ik heb dit seizoen nog geen enkel karakter verloren, heb een medium-geared barbarian die Grift 40 heeft voltooid. Je moet echt ontzettend greedy zijn of slecht opletten wil je dood gaan. Aannemend dat je een stabiele connectie hebt.
Sowieso sla je al je oude gear op (ik heb een 6-set IK en 6-set wastes in mijn stash zitten bijvoorbeeld, inclusief ringen/amu enzo; dus mocht ik doodgaan boost iemand een nieuwe barb voor me die niet erg veel achter loopt op mijn vorige.
Maar zomaar dood ga je echt niet.
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Kaluro-2690/hero/58767037
1.8m DPS buffed (en dan nog lading +ele en +ww dmg), 64mil +50% reduction buffed toughness.

Misschien dat ik ook een HC char maak, en dan maak ik een Crusader, die lijkt me wel goed te kunnen overleven. Barb ook, maar die komt me strot uit![]()

Ik kan jou en.. imbaAtWork wel boosten rond 2100 á 2200 vanavond, mocht je interesse hebben.![]()

lk zou misschien ook wel HC eens willen proberen. Maar alleen als ik weet dat ik boost krijg. Heb vorige season nog veel SC gespeeld. 350 paragon monk ofzo. Maar dat ging nergens over, had ancient torch en alle set items al voordat ik 100 paragon was. Game was veel te easy. Misschien 3x dood gegaan. Alleen bij Grifts die ik randomly aankon. Maar las dat deze nieuwe patch veel heeft veranderd?