XXL Nutrition

Game: Diablo III

Vanmorgen 45 clear met bijna 3 minuten over :cool:

Was helemaal niet het plan, maar met die (ellendige) trial zat ik gewoon lekker met 2 vingers in mijn neus te wervelen, en zag dat ik ineens tegen wave 50 aanzat, en vond het toen wel goed.

48 clear met dikke 3 minuten over :cool:

Barb is echt te makkelijk.

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.143
Ik heb die build niet geprobeerd, maar lijkt erg qua gear veel op wat ik gebruik met die slow time wiz.
Zag in mijn build meer heil eerlijk gezegd.
Had nog wel in mijn bloed om deze ook een keer te proberen, maar nog niet echt van gekomen.

---------- Toegevoegd om 15:12 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:06 ----------

Vanavond overigens rust dag, dus kan wel met je playen, ga ik wel weer mee met wiz.
Hopelijk scoor ik uiteindelijk nog een keer een ancient Gesture of Orphius of een Ancient Aether Walker :D

WD niet zo leuk trouwens?

• #2.146
Ik heb die build niet geprobeerd, maar lijkt erg qua gear veel op wat ik gebruik met die slow time wiz.
Zag in mijn build meer heil eerlijk gezegd.
Had nog wel in mijn bloed om deze ook een keer te proberen, maar nog niet echt van gekomen.

---------- Toegevoegd om 15:12 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:06 ----------

Vanavond overigens rust dag, dus kan wel met je playen, ga ik wel weer mee met wiz.
Hopelijk scoor ik uiteindelijk nog een keer een ancient Gesture of Orphius of een Ancient Aether Walker :D

WD niet zo leuk trouwens?

Jawel, misschien ga ik daar ook wel mee verder, zie wel :p Heb volgens mij alweer bijna heel die Zunimassa set compleet, en heb amper gespeeld. Met mn barb deed ik daar in het begin van de season +- 200 paragon levels over

Jawel, misschien ga ik daar ook wel mee verder, zie wel :p Heb volgens mij alweer bijna heel die Zunimassa set compleet, en heb amper gespeeld. Met mn barb deed ik daar in het begin van de season +- 200 paragon levels over

Latere chars gaan altijd sneller.
Zonder gear kan je niet snel farmen, vandaar.
Als je eenmaal een snelle farm char hebt scoor je de gear voor een 2e char zo bij elkaar.
Of hulp krijgen van een medespeler natuurlijk. :p

Heb al wel weer geruchten gehoord dat volgende season ook weer een content patch gaat komen.
Zou wel mooi zijn, want zou anders echt niet weten of ik weer seasonal zou gaan.

Zou ook inderdaad wel willen dat het end of season was, want heb echt een shitload items klaarstaan voor mijn firebird wiz.
Daar even een paar grift levels PR mee scoren :D

---------- Toegevoegd om 15:56 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:55 ----------

Misschien samen HC gaan? :cool:

• #2.148
Latere chars gaan altijd sneller.
Zonder gear kan je niet snel farmen, vandaar.
Als je eenmaal een snelle farm char hebt scoor je de gear voor een 2e char zo bij elkaar.
Of hulp krijgen van een medespeler natuurlijk. :p

Heb al wel weer geruchten gehoord dat volgende season ook weer een content patch gaat komen.
Zou wel mooi zijn, want zou anders echt niet weten of ik weer seasonal zou gaan.

Zou ook inderdaad wel willen dat het end of season was, want heb echt een shitload items klaarstaan voor mijn firebird wiz.
Daar even een paar grift levels PR mee scoren :D

---------- Toegevoegd om 15:56 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:55 ----------

Misschien samen HC gaan? :cool:

HC? Haha nee, dat is niet goed voor mn vuisten en spullen :p en ben niet zo dedicated, anders kan ik net zo goed met mn wiz proberen hoog in de ladder te komen.

Non-Season speel ik niet, dat wordt gewoon pauzetijd dan. Ga vanavond wel met die WD verder, kan ik wel weer een wiz maken maar verder dan mn huidige wiz kom ik toch niet. Daarom is de lol er van mij wel vanaf. Heb nu met mn leukste char (wizard dus) alles ancient gehaald, dus daarmee is het wel gedaan voor mij, iets leukers kom ik toch niet meer tegen, of beters.

Als jij nou ook met je WD gaat vanavond, kan je me items geven :D maar dat moet je zelf weten natuurlijk.

---------- Post added at 18:24 ---------- Previous post was at 16:28 ----------

Hoppa Zunimassa set compleet, denk dat ik nog geen anderhalf uur in totaal met die WD gespeeld heb. Met mn barb heb ik echt 2 dagen meegelopen met Stunna voordat ik compleet was. En die was toen ook gewoon sterk. Mn DH van laatst had ik ook zo compleet.

Moet natuurlijk nog die Carnevil en die Dagger of Darts, maar dat zal ook snel genoeg gaan lijkt me.

Ladies and gentlemen, we got it : Ancient Aether Walker :cool: (niet zo goed als die van Lucky :mad:)

HC? Haha nee, dat is niet goed voor mn vuisten en spullen :p en ben niet zo dedicated, anders kan ik net zo goed met mn wiz proberen hoog in de ladder te komen.

Het voornaamste probleem in softcore diablo 3, is dat er amper een penalty is voor dood gaan.
10% Durability loss? Ik zal even 8k gold betalen van de 400 miljoen die ik heb. Boeit niks dus.

Hierdoor gaan softcore spelers heel erg ''gretig" spelen. Heel veel DPS stacken en in verhouding erg weinig toughness. Waarom ook niet?
Als je 3x zo snel farmed en dan 4-5x per uur doodgaat dan is dat een goede ruil voor softcore spelers. Enkel en alleen omdat er geen death penalty is.
Dit zie je ook terug in greater rifts, softcore spelers gaan suicidaal spelen, fingers crossed hopend dat ze het overleven en een juiste boss krijgen zeg maar.
Hierdoor is heel veel van de Greater rift softcore leaderboards, een kwestie van geluk en geen skill (voor zover het niet al geluk was).
Ook aan het begin van het seizoen zie je dat softcore spelers gelijk in T6 springen, zonder adequate survivability te hebben.
Puur en alleen omdat DPS stacken en 10x doodgaan per uur, vele malen effectiever is dan goede survivability hebben en nooit sterven.

Bij hardcore valt dit probleem compleet weg natuurlijk, omdat sterven betekent dat je, je karakter kwijt bent.
Een alternatieve oplossing van de 'toxische softcore metagame' zou zijn als blizzard goede death penalties implementeert.

Heel veel mensen zijn naar hardcore gevlucht. niet omdat ze masochistisch zijn en graag 'on the edge' spelen, Maar omdat de softcore metagame zo verpest is door het ontbreken van een death penalty, dat hardcore spelen de enige nuttige oplossing is. Veel professional D3 spelers druipen ook over naar hardcore.

Dit zie je ook terug in de softcore <-> hardcore Greater rift leaderboards.
In softcore is het enkel DPS stacken en hopen op geluk waardoor je sporadisch ene erg hoog Grift aan kan, wat in hardcore natuurlijk niet mogelijk is.

Laatst bewerkt:
Heb gelezen dat seizoen nog tot 11 augustus gaat duren, en dan nog de kans dat het opgeschoven word.
Denk toch maar een HC char maken dan :cool:

• #2.154
ik ga te vaak dood voor een HC char :P dan vliegt de laptop uit het raam

Je gaat wel heel anders spelen natuurlijk, dat is misschien wel leuk. Maar toch, met D2 ging ik zelfs op softcore bijna nooit dood, daar had je natuurlijk ook geen greater rifts dus was het een stuk makkelijker. Maar ben toch bang dat ik teveel moeite steek in een char die door een lullige wijze ineens het loodje legt, en daar zit ik ook niet zo op te wachten.

Je gaat wel heel anders spelen natuurlijk, dat is misschien wel leuk. Maar toch, met D2 ging ik zelfs op softcore bijna nooit dood, daar had je natuurlijk ook geen greater rifts dus was het een stuk makkelijker. Maar ben toch bang dat ik teveel moeite steek in een char die door een lullige wijze ineens het loodje legt, en daar zit ik ook niet zo op te wachten.

Ik heb dit seizoen nog geen enkel karakter verloren, heb een medium-geared barbarian die Grift 40 heeft voltooid. Je moet echt ontzettend greedy zijn of slecht opletten wil je dood gaan. Aannemend dat je een stabiele connectie hebt.

Sowieso sla je al je oude gear op (ik heb een 6-set IK en 6-set wastes in mijn stash zitten bijvoorbeeld, inclusief ringen/amu enzo; dus mocht ik doodgaan boost iemand een nieuwe barb voor me die niet erg veel achter loopt op mijn vorige.

Maar zomaar dood ga je echt niet :).

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Kaluro-2690/hero/58767037

1.8m DPS buffed (en dan nog lading +ele en +ww dmg), 64mil +50% reduction buffed toughness.

Ik heb dit seizoen nog geen enkel karakter verloren, heb een medium-geared barbarian die Grift 40 heeft voltooid. Je moet echt ontzettend greedy zijn of slecht opletten wil je dood gaan. Aannemend dat je een stabiele connectie hebt.

Sowieso sla je al je oude gear op (ik heb een 6-set IK en 6-set wastes in mijn stash zitten bijvoorbeeld, inclusief ringen/amu enzo; dus mocht ik doodgaan boost iemand een nieuwe barb voor me die niet erg veel achter loopt op mijn vorige.

1.8m DPS buffed (en dan nog lading +ele en +ww dmg), 64mil +50% reduction buffed toughness.

mijn pc kan diablo niet meer zo goed aan dus heb zo nu en dan wat lagspikes... vandaar dat hardcore voor mij dus ook niet werkt... Ga nu soms dood omdat ik vast sta door pc

• #2.157

Misschien dat ik ook een HC char maak, en dan maak ik een Crusader, die lijkt me wel goed te kunnen overleven. Barb ook, maar die komt me strot uit :p

Misschien dat ik ook een HC char maak, en dan maak ik een Crusader, die lijkt me wel goed te kunnen overleven. Barb ook, maar die komt me strot uit :p

Ik kan jou en.. imbaAtWork wel boosten rond 2100 á 2200 vanavond, mocht je interesse hebben. :cool:

lk zou misschien ook wel HC eens willen proberen. Maar alleen als ik weet dat ik boost krijg. Heb vorige season nog veel SC gespeeld. 350 paragon monk ofzo. Maar dat ging nergens over, had ancient torch en alle set items al voordat ik 100 paragon was. Game was veel te easy. Misschien 3x dood gegaan. Alleen bij Grifts die ik randomly aankon. Maar las dat deze nieuwe patch veel heeft veranderd?

Laatst bewerkt:
  • #2.160
Ik kan jou en.. imbaAtWork wel boosten rond 2100 á 2200 vanavond, mocht je interesse hebben. :cool:

Vanavond geen tijd helaas :(

lk zou misschien ook wel HC eens willen proberen. Maar alleen als ik weet dat ik boost krijg. Heb vorige season nog veel SC gespeeld. 350 paragon monk ofzo. Maar dat ging nergens over, had ancient torch en alle set items al voordat ik 100 paragon was. Game was veel te easy. Misschien 3x dood gegaan. Alleen bij Grifts die ik randomly aankon. Maar las dat deze nieuwe patch veel heeft veranderd?

Tja, T6 en 44- Grifts ga ik ook niet dood als ik alles ancient heb, maar dat is de truuk juist, om zo hoog mogelijk te komen.

T6 speel ik nog nauwelijks, daar vind ik echt geen zak aan.

Terug
Naar boven