AndroidHealthClinic

Game: Diablo III

download van 7 gig corrupt

terug opnieuw.

het zit me echt niet mee qua d3 :roflol:

ik heb guestpasses, maar mn disc-case ligt 40km van hier op mn kot(samen met mn ****ing play-cd), morgenavond ga ik maar terug.

Misschien moet je gwn eve de installer van b.net gebruiken en niet die van je cd. Ik had gelezen dat de installers voor 12mei errors veroorzaken

ik speel nu via een guestpass ben lvl 9 maar ik kan niet met andere spelen hoe komt dit?
juist antwoord = karma

Public joinen? Anders door de guestpass?

geen idee wat et was kheb gewoon de game gekocht bij battle.net ik vind het gescheten :p
kzie idd nu pas van dat public games joinen ach..

Heeft er iemand nog een guestpass ik ben te benieuwd om het niet te proberen?

Welke heb je?
Ik heb nu skidrow multi 10 aanstaan.

Weet jij toevallig hoe dat met de crack in zijn werk gaat, of multiplayer dan ook kan?

crack zal nog niet werken. Die gecrackte betaversie was lachwekkend slecht. Tegen dat er player-run servers zijn, zijn we weer paar maand verder.

Ik heb gewoon de battlenet downloader, nog 12 minuten, dan kan ik eindelijk installeren en zien of deze k*tlaptop het spel nog enigzins kan draaien op het laagste.

Hoeveel kost het als je online koopt. Wil deze misschien wel kopen als hij goed is. Eerste game sinds 10 jaar die ik koop lol.

Ik maak me ook wel zorgen om mijn laptop, al is de mijne ws. iets beter als de jouwe. (2,5jr oud, 750 euro, epic prijs/kwaliteit, runt gta 4)

Hoeveel kost het als je online koopt. Wil deze misschien wel kopen als hij goed is. Eerste game sinds 10 jaar die ik koop lol.

Ik maak me ook wel zorgen om mijn laptop, al is de mijne ws. iets beter als de jouwe. (2,5jr oud, 750 euro, epic prijs/kwaliteit, runt gta 4)

als hij gta 4 run dan is diablo 3 geen problem.

op battle.net is nog 60, maar in winkel bij e-plaza, dixons en intertoys €45

Oei. En een crack zou niet kunnen werken voor single player? Of is dat geen zak aan.

Wie wil er samen spelen? :p

Ben lvl 22

pantrofl#2174

Doet er al iemand aan hardcore? Was ermee begonnen maar het lagde een beetje dus uit voorzorg maar weer gestopt :p

Nu lvl 38 en klaar met act I op nitemare, easy lol ging makkelijk. Daarna ff in group met oa. Nador Diablo nog keertje verslagen.

---------- Post toegevoegd Wed 16 May 2012 om 23:47 ----------

Doet er al iemand aan hardcore? Was ermee begonnen maar het lagde een beetje dus uit voorzorg maar weer gestopt :p

Ik ga nooit hardcore doen, komt niet goed als ik dood ga en me character kwijt ben. epic roidrage :P

Nu lvl 38 en klaar met act I op nitemare, easy lol ging makkelijk. Daarna ff in group met oa. Nador Diablo nog keertje verslagen.

---------- Post toegevoegd Wed 16 May 2012 om 23:47 ----------

Ik ga nooit hardcore doen, komt niet goed als ik dood ga en me character kwijt ben. epic roidrage :P

Je raakt je char kwijt als je dood gaat???? ik zie het al, niks voor mij :P

Hoe repair je je items lol? Ik zit nu bij 2 bazen achter elkaar en al me shit is kapot. :D

(weet wel waar, maar hoe kom je er als er geen teleport is?)

Terug
Naar boven