Fitness Seller

Game: Diablo III

Ik heb normal uitgespeeld maar blijkbaar staat het spel standaard op US servers ingesteld dus moet dat nu opnieuw op een EU server doen. Daar heb ik al geen zin in lol hoe houd je dat uit met hardcore

normaal is easy , vanaf hell begint het ietsje moeilijk te zijn en inferno is leuk :D

F***k Mijn Lv.38 Hardcore hunter is dood in 1 hit door zoon exploderend monster die op mij gegooid werd door een elite summoner:O. Ik had nog wel Vit gestackt boven 4k hp. Zzzz
Heb nou echt geen zin meer in dit spel.. 260 uur+ , alles lv.60 - ben alle maps ZAT. maar er is niks beters te doen :(.
FF league of legends en daarna maar gaan gearen op softcore.

Buiten valt ook genoeg te doen he ;)

behalve als barb met niet genoeg +resistance gear :o haha, unlucky combo's op rare's / elites en ik ben ****ed meestal :P of ik moet al het terrein beetje kunnen exploiten en kiten

Mijn barb is gisteren lvl 60 geworden :D

6.6 K DPS, 9.1K armor en 550+ res to all. Ik kan simpelweg blijven staan en hitten bij de meeste vijanden :p Alleen die nightmarish wallers word ik af en toe moe van, vooral als het hardhitters zijn.

Holy moly :O.
Ik heb net Inferno Belial gekild met mijn DH zonder gehit te worden :D.
2920 achie points nu.

Edit

Bam Inferno Azmodan downed. act IV time.

Nice, act IV inferno.

Met mijn barb ben ik zojuist even doorgespeeld naar midden Act I. Inmiddels rond de 600 res to all, 7K dps, ondanks mijn matige wapen.

Diablo op Hell kon ik gewoon simpel bij blijven staan en meppen :p Stelde werkelijk niets voor. De mobs in act I inferno zijn ook niet echt krachtig; lekker een groep bijeen kiten, er tussen springen en blijven rammen tot alles weg is. Elites, champs, zoveel mogelijk mobs erbij :D

Barb owned behoorlijk qua survivablility, nu alleen nog een keer een goede 1-hand DPS scoren, zodat ik geen 5-10 min bezig ben om wat nightmarish wallers neer te meppen :rolleyes: :D

Nice, act IV inferno.

Met mijn barb ben ik zojuist even doorgespeeld naar midden Act I. Inmiddels rond de 600 res to all, 7K dps, ondanks mijn matige wapen.

Diablo op Hell kon ik gewoon simpel bij blijven staan en meppen :p Stelde werkelijk niets voor. De mobs in act I inferno zijn ook niet echt krachtig; lekker een groep bijeen kiten, er tussen springen en blijven rammen tot alles weg is. Elites, champs, zoveel mogelijk mobs erbij :D

Barb owned behoorlijk qua survivablility, nu alleen nog een keer een goede 1-hand DPS scoren, zodat ik geen 5-10 min bezig ben om wat nightmarish wallers neer te meppen :rolleyes: :D

Ik heb ook een barb in ACT I zitten maar dan met een faal 2h sword , 4k armor en 0 resist ..melee is niet mijn ding xD maar
succes in ACT II, daar zitten de meeste mensen vast en het verschil tussen ACT I en II is niett normaaaal! Witte-naam monstertjes in ACT II 1 Hitten mij al! In ACT I kon ik nog wel wat hits nemen. Btw als je bij The Butcher bent moet je ff paar dagen op hem gaan farmen met 5 valor stacks - dropt best goede gear om verdere progressie te maken.

Jullie weten dat je in inferno direct naar act 4 enzo kan en niet alle quests hoeven te doen neem ik aan?

hmm, ik overleeft act 1 inferno np, maar act 2 wordt ik gewoon getwoshot door die klote sand wasps en dat ondanks 40k hp en 400res all..tis echt absurd.

Jullie weten dat je in inferno direct naar act 4 enzo kan en niet alle quests hoeven te doen neem ik aan?

ja maar dat is lame

---------- Post toegevoegd Sun 10 Jun 2012 om 18:48 ----------

hmm, ik overleeft act 1 inferno np, maar act 2 wordt ik gewoon getwoshot door die klote sand wasps en dat ondanks 40k hp en 400res all..tis echt absurd.

ik heb act 2 van begin tot eind gecleard door een party van 3 te vormen.

Ik heb ook een barb in ACT I zitten maar dan met een faal 2h sword , 4k armor en 0 resist ..melee is niet mijn ding xD maar
succes in ACT II, daar zitten de meeste mensen vast en het verschil tussen ACT I en II is niett normaaaal! Witte-naam monstertjes in ACT II 1 Hitten mij al! In ACT I kon ik nog wel wat hits nemen. Btw als je bij The Butcher bent moet je ff paar dagen op hem gaan farmen met 5 valor stacks - dropt best goede gear om verdere progressie te maken.

Thx voor the Butcher tip :)

Melee is totally my thing in dit soort games :D Secret of the solstice was ik een van de 1e warlords, Grand fantasia was ik een van de top berzerkers. Ach, die goede oude nolife tijd (studeren) :p

Ranged, vooral assassins/archers vind ik ook erg leuk btw; vaak kun je daarbij meer varieren in speelstijl en het is veel spannender (in Amorica forest bij Grand Fantasia toentertijd ge-1hit worden door die #^$^# paarden die je 0,002% exp opleverde, maar waarbij je wel 7,00% verloor als dood ging :eek:).

Ben erg benieuwd hoe Act II me zal gaan bevallen. Ik heb mijn gear al voorgekocht toen ik lvlde van 40-60, dus ik verwacht eigenlijk 0,0 probs op act II. Res to all is 600+, armor is iets afgenomen omdat ik nu wat meer pieces heb met een hogere res to all en daardoor een wat lager armor van 8.2K unbuffed.

Van 45K HP rond lvl45 nu wel nog maar 32K over; eigenlijk wil ik qua HP weer terug naar die 45K, maar ik ben nog geen goedkope aanbiedingen tegengekomen in AH die mijn huidige gear verbeteren en meer dan 100K ga ik niet betalen :p

@Viren: Wat is de skillset die je toepast (ik neem aan dat je barbarian bent)? Heb je je volledig gefocust op survivability?

Ik heb mijn skills zo gekozen dat ik een enorme life steal en life regen heb, waardoor ik grote groepen zonder problemen kan verzamelen en af kan ranselen. Superstition, bloodthirst (ipv Nerves of steel, aangezien mijn VIT ruim onder de 1000 zit nu) en Tough as nails als passives.

^Als je vast zit in act II moet je me maar toevoegen [LeeSin#2350] grand fantasia monsters die 00,02% exp geven komt me bekent voor, was bij MapleStory ook zo, 00,01% uiteindelijk , dood gaan tussen 0 en 10% lose.

oja , act 2 word generfd volgende patch

Kerel chill, is geen oorlog.

Ik bedoelde fatburn, die een heel aanvalsplan heeft gemaakt. Met 600resist en 8k armor word je geslacht in act2 als melee char.

Ik bedoelde fatburn, die een heel aanvalsplan heeft gemaakt. Met 600resist en 8k armor word je geslacht in act2 als melee char.

Chill is geen oorlog?! Waar uit mijn opmerking moet ik afleiden dat het oorlog is? Ik geef alleen aan hoe ik mijn barb heb aangepakt in een SPELLETJE? ???

Inmiddels net in ACTII, maar waar ik geowned moet worden moet ik nog tegenkomen zeker :p

Inhoudelijk op je opmerking;
http://www.youtube.com/watch?v=gjhFivTNooQ

---------- Post toegevoegd Sun 10 Jun 2012 om 21:38 ----------

^Als je vast zit in act II moet je me maar toevoegen [LeeSin#2350] grand fantasia monsters die 00,02% exp geven komt me bekent voor, was bij MapleStory ook zo, 00,01% uiteindelijk , dood gaan tussen 0 en 10% lose.

oja , act 2 word generfd volgende patch

Ok, ik ben benieuwd naar de nerf van act II, mag wel ietsje makkelijker, want ik moet nu af en toe wel wegrennen van een iets te grote mob... maar voorlopig loop ik act II nog aardig door tot nu toe, maar ben ook nog niet ver.

Maplestory heb ik ooit eens geprobeerd, maar niet erg lang, ik verloor toentertijd al teveel tijd in spellen :( Voor mij tegenwoordig iets too much, maar diablo kon ik toch niet laten liggen :D Wel helaas erg weinig tijd om te spelen, maar gelukkig zijn de basics in dit soort spellen vrijwel altijd gelijk.

Laatst bewerkt:
Even een tip voor de auction house, Indien je items niet verkocht worden maar je moet nog gruwlijk lang wachten tot je hem weer in je stash kan stoppen, dan moet je eerst in je AH naar het tabblad ''auctions'' gaan. daar zie je dus hoe lang het nog duurt, vanuit hier druk je op alt+tab en ga je terug naar winodws desktop, pas de datum van windows aan naar precies 2dagen terug. Dus niet de tijd aanpassen maar de datum!! daarna weer met alt+tab terug ingame en je kunt je auctions cancellen :D
astu!

Terug
Naar boven