XXL Nutrition

Game: Diablo III

btw , wist je dat je gewoon een refund kon vragen voor diablo zelf :p dat is al 55euro, en wow is minstens 40-50waard.

je kon er veel meer uithalen bro ..

Ik heb niet alleen het account verkocht he, ook de gold van beide WoW EN D3.
(Ik heb d3 en wow tot en met lich king gratis gehad) Ik vind dat ik er goed aangedaan heb. (90,- in de + bij elkaar).
en dan heb ik de cataclysm kosten en gamecards al afgehaald. Wetend dat ik nooit meer terug keer naar blizzard games.

Ik had sinds 2 weken nog geen enkele versie van Diablo gespeeld, maar omdat ik vakantie heb en me verveel, heb ik Diablo 1 gedownload, omdat ik niet meteen met D3 wilde beginnen. Ik moet zeggen, wat een geniaal spel is dat. Die sfeer in het spel is heerlijk!

Ik heb me meer vermaakt dan de meeste recente hack & slash flash games die je gratis kan spelen, terwijl D1 al 17 jaar oud is. Had D2 besteld en ben nu bij act 2, lvl 21 barbarian, en moet zeggen dat het weer een fantastische sfeer is, lekker duister. Als ik D2 heb 'uitgespeeld', dan zeker D3 kopen!

Wat ik mijzelf heletijd voorstel is hoe ziek het zou zijn als ze hier een film van maakten(van D1 en D2). Pff zou overal gebannen worden.:o

Real money ah is open in de eu. Met een beete skills pak je 60 euro per dag.

is het verstandig om nu nog diablo te kopen aangezien de spel al zo lang op de markt is ?
en waar kun je diablo 3 het goedkoopst krijgen :P?
ik weet namelijk ook niet of er steeds nieuwe content komt zoals bij wow :p
en hoe werkt die online multiplayer kun je gewoon iemands game joinen ofzo?

Laatst bewerkt:
is het verstandig om nu nog diablo te kopen aangezien de spel al zo lang op de markt is ?
en waar kun je diablo 3 het goedkoopst krijgen :P?
ik weet namelijk ook niet of er steeds nieuwe content komt zoals bij wow :p
en hoe werkt die online multiplayer kun je gewoon iemands game joinen ofzo?

Verstandig? Weet ik niet, de revieuws zijn slecht en het valt voor veel mensen tegen, veel forums & reddit word volgegooid met ontevredenheid. Het is vooral persoonlijk.
Goedkoopst? 46,- bij de lokale intertoys.
Nieuw content? Ja mogelijk maar dat kan nog LANG duren. PvP zal binnekort wel komen.
Multiplayer werkt idd met games joinen/party inviten, je komt niemand tegen als je niemand joind.
Het is geen moeilijk spel om in te duiken dus je hebt weinig gemist, de vraag is of je genoegen neemt met maar 4 ACTS en veel herhalend farmen (daar gaat D3 over maar toch is er maar weinig te doen).

Verstandig? Weet ik niet, de revieuws zijn slecht en het valt voor veel mensen tegen, veel forums & reddit word volgegooid met ontevredenheid. Het is vooral persoonlijk.
Goedkoopst? 46,- bij de lokale intertoys.
Nieuw content? Ja mogelijk maar dat kan nog LANG duren. PvP zal binnekort wel komen.
Multiplayer werkt idd met games joinen/party inviten, je komt niemand tegen als je niemand joind.
Het is geen moeilijk spel om in te duiken dus je hebt weinig gemist, de vraag is of je genoegen neemt met maar 4 ACTS en veel herhalend farmen (daar gaat D3 over maar toch is er maar weinig te doen).
hmm ja zulke dingen had ik ook al gelezen maar zoek een leuke goedkope game totdat guild wars 2 uit is :p
dus ik dacht miss is diablo wat voor me ;D

hmm ja zulke dingen had ik ook al gelezen maar zoek een leuke goedkope game totdat guild wars 2 uit is :p
dus ik dacht miss is diablo wat voor me ;D

Ja dat dacht ik ook, was het na een weekend al zat hoewel ik er 300 uur in stopte in 2 weken. Nu download ik maar allerlei cracked games van skidrow zoals portal 2 / witcher 2 enz. tot dat guildwars2 er is.
gw2 kan nog minstens anderhalve maand duren volgens een recent topic.

diablo 3 gameplay is niet veel als je er in 3dagen doorheen rusht,
voor casual gamers die er een uurtje per dag aan spenderen gelden die "complaints" echt niet hoor ..

Damn 1000euro verdienen met items verkopen, ziek

---------- Post toegevoegd Sat 16 Jun 2012 om 16:30 ----------

Ben zelfs ook aan het denken om te stoppen. Real money ah verdoet het spel nog erger dan het al verdoet was

Ben zelfs ook aan het denken om te stoppen. Real money ah verdoet het spel nog erger dan het al verdoet was
:haar:
dat was juist 1 van de redenen waarom ik het wou gaan spelen shit te gaan verkopen :o

Je zou er zomaar je baan van kunnen maken.. al denk ik dat de meeste items worden gekocht met gestolen CC's, waarna de items weer verkocht worden en het geld op een account van de dief komt

Ik ben al gestopt , game draait bijna zuiver meer over items verkopen ...

ding! 60 in 31.5 uur!

Ik heb niet alleen het account verkocht he, ook de gold van beide WoW EN D3.
(Ik heb d3 en wow tot en met lich king gratis gehad) Ik vind dat ik er goed aangedaan heb. (90,- in de + bij elkaar).
en dan heb ik de cataclysm kosten en gamecards al afgehaald. Wetend dat ik nooit meer terug keer naar blizzard games.
Misschien is SC2 van Blizzard wat voor je? Weinig geouwehoer en je kunt gewoon in je eentje knallen en je succes hangt alleen van hoe goed je zelf bent.

Misschien is SC2 van Blizzard wat voor je? Weinig geouwehoer en je kunt gewoon in je eentje knallen en je succes hangt alleen van hoe goed je zelf bent.

Real-time Strategy spreekt mij niet aan en ik vind het er niet uit zien. SC1 heb ik ook niet gespeeld maar ik wil het wel een kans geven, ik heb toegang tot een battle.net acc die sc2 heeft. DoTa 2 lijkt me trouwens wel wat maar is ook nog niet uit;s

Ik had sinds 2 weken nog geen enkele versie van Diablo gespeeld, maar omdat ik vakantie heb en me verveel, heb ik Diablo 1 gedownload, omdat ik niet meteen met D3 wilde beginnen. Ik moet zeggen, wat een geniaal spel is dat. Die sfeer in het spel is heerlijk!

Ik heb me meer vermaakt dan de meeste recente hack & slash flash games die je gratis kan spelen, terwijl D1 al 17 jaar oud is. Had D2 besteld en ben nu bij act 2, lvl 21 barbarian, en moet zeggen dat het weer een fantastische sfeer is, lekker duister. Als ik D2 heb 'uitgespeeld', dan zeker D3 kopen!

Wat ik mijzelf heletijd voorstel is hoe ziek het zou zijn als ze hier een film van maakten(van D1 en D2). Pff zou overal gebannen worden.:o

Speciaal voor jou heb ik een meme gemaakt.. (serious)

22096111.jpg

Terug
Naar boven