hencer
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 19
- Lengte
- 1m72
- Massa
- 69kg
- Vetpercentage
- 11%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
16 uur per dag, ik eet achter de pc en slaap zo'n 7 uur per dag dus 16*7 = 112 uur per week

Is het met wat casual uurtjes per week een beetje goed te doen om snel lvl 60 te halen? Hoeveel uren hebben jullie in jullie characters zitten?
Ohja en kun je het ergens kopen en gelijk downloaden?
Er is 2-3 weken wachttijd met levering naar NL maar ik wil eigenlijk gelijk kunnen installeren en over 2-3 weken level 60 zijn.![]()

Ja, als je op Battle.net digitaal koopt kun je het spel meteen van de site downloaden.
Wat level 60 betreft: als je een paar duizend gold hebt, koop je elke 10 levels een goedkoop nieuw wapen op de Auction House om het levelen te versnellen (voor 3-4 duizend heb je een heel mooie upgrade tegenwoordig), dan moet je wel binnen 30-35 uur in totaal level 60 zijn, tenzij je het op deze manier doet.
http://www.youtube.com/watch?v=LDpiRUTUjI0&feature=player_embedded
Ik zou dat persoonlijk niet doen en gewoon op je gemak alle acts spelen, is veel leuker. Als je merkt dat je op de hogere difficulties snel doodgaat, koop wat goedkope vitality gear. Echt, voor een paar duizend ben je goed gegeared.

Voor een paar duizend een mooi wapen
Nou mag jij me zeggen, gisteren aan het sjoppen geweest voor een nieuwe wand (ben wizzard) maar voor beetje fatsoenlijk ding voor lvl 55 mag je toch minstens 150K neerleggen.
En dan nog zit er meer als de helft van de tijd dexterity of strenght bij op, waar ik geen ruk aan heb.
Zo heb ik mijn demon hunter geleveld. Het enige dat je nodig hebt is wat vitality en dex vanaf nightmare en een hoog dps wapen. Aight besteld op battle.net dus eens kijken of het me op die manier lukt in 30 uur.Ja, als je op Battle.net digitaal koopt kun je het spel meteen van de site downloaden.
Wat level 60 betreft: als je een paar duizend gold hebt, koop je elke 10 levels een goedkoop nieuw wapen op de Auction House om het levelen te versnellen (voor 3-4 duizend heb je een heel mooie upgrade tegenwoordig), dan moet je wel binnen 30-35 uur in totaal level 60 zijn, tenzij je het op deze manier doet.
http://www.youtube.com/watch?v=LDpiRUTUjI0&feature=player_embedded
Ik zou dat persoonlijk niet doen en gewoon op je gemak alle acts spelen, is veel leuker. Als je merkt dat je op de hogere difficulties snel doodgaat, koop wat goedkope vitality gear. Echt, voor een paar duizend ben je goed gegeared.

Wat is er zo speciaal aan dat hardcore dan? Betere items of wat?
Oh haha..
Maar er is niets speciaals van te krijgen, of alleen achievements?

Mijn eerste hardcore barbarian is gisteren doodgegaan op level 52 in hell act 1 door een frozen + fire chains + knockback pack, een andere mob stunde mij waardoor ik geen potions kon gebruiken. RIP
Moet zeggen dat ik hardcore veel leuker vind dan softcore. Eerst dacht ik dat het een stom idee was, maar als je gewoon bij het aanmaken van je character accepteert dat ie vroeg of laat doodgaat is het een stuk minder erg als het dan uiteindelijk ook gebeurt. En de adrenaline rush is heerlijk![]()
Mijn eerste hardcore barbarian is gisteren doodgegaan op level 52 in hell act 1 door een frozen + fire chains + knockback pack, een andere mob stunde mij waardoor ik geen potions kon gebruiken. RIP
Moet zeggen dat ik hardcore veel leuker vind dan softcore. Eerst dacht ik dat het een stom idee was, maar als je gewoon bij het aanmaken van je character accepteert dat ie vroeg of laat doodgaat is het een stuk minder erg als het dan uiteindelijk ook gebeurt. En de adrenaline rush is heerlijk![]()

Damn bro, dat sucks :/ wel respect dat je zo ver gekomen bent, en dat nog wel met barb![]()