Fitness Seller

Game: Diablo III

not sure if serious

d'r is al 2 dagen niks gezegd o:
net me 4e lvl 60 nu ga ik h@rdc0r3:]

Is het met wat casual uurtjes per week een beetje goed te doen om snel lvl 60 te halen? Hoeveel uren hebben jullie in jullie characters zitten?

Ohja en kun je het ergens kopen en gelijk downloaden?

Er is 2-3 weken wachttijd met levering naar NL maar ik wil eigenlijk gelijk kunnen installeren en over 2-3 weken level 60 zijn. :)

Is het met wat casual uurtjes per week een beetje goed te doen om snel lvl 60 te halen? Hoeveel uren hebben jullie in jullie characters zitten?

Ohja en kun je het ergens kopen en gelijk downloaden?

Er is 2-3 weken wachttijd met levering naar NL maar ik wil eigenlijk gelijk kunnen installeren en over 2-3 weken level 60 zijn. :)

Ja, als je op Battle.net digitaal koopt kun je het spel meteen van de site downloaden.

Wat level 60 betreft: als je een paar duizend gold hebt, koop je elke 10 levels een goedkoop nieuw wapen op de Auction House om het levelen te versnellen (voor 3-4 duizend heb je een heel mooie upgrade tegenwoordig), dan moet je wel binnen 30-35 uur in totaal level 60 zijn, tenzij je het op deze manier doet.

http://www.youtube.com/watch?v=LDpiRUTUjI0&feature=player_embedded

Ik zou dat persoonlijk niet doen en gewoon op je gemak alle acts spelen, is veel leuker. Als je merkt dat je op de hogere difficulties snel doodgaat, koop wat goedkope vitality gear. Echt, voor een paar duizend ben je goed gegeared.

Voor een paar duizend een mooi wapen???
Nou mag jij me zeggen, gisteren aan het sjoppen geweest voor een nieuwe wand (ben wizzard) maar voor beetje fatsoenlijk ding voor lvl 55 mag je toch minstens 150K neerleggen.
En dan nog zit er meer als de helft van de tijd dexterity of strenght bij op, waar ik geen ruk aan heb.

Ja, als je op Battle.net digitaal koopt kun je het spel meteen van de site downloaden.

Wat level 60 betreft: als je een paar duizend gold hebt, koop je elke 10 levels een goedkoop nieuw wapen op de Auction House om het levelen te versnellen (voor 3-4 duizend heb je een heel mooie upgrade tegenwoordig), dan moet je wel binnen 30-35 uur in totaal level 60 zijn, tenzij je het op deze manier doet.

Ik zou dat persoonlijk niet doen en gewoon op je gemak alle acts spelen, is veel leuker. Als je merkt dat je op de hogere difficulties snel doodgaat, koop wat goedkope vitality gear. Echt, voor een paar duizend ben je goed gegeared.

^^ Helemaal gelijk.
30 uurtjes voor lv.60
Die level methode in het filmpje heb ik ook getest voor 3 lvls, is wel snel ya maar er is al weer een snellere bekend (Act 2 quest 2 2e stuk , 50k exp per run).

ja voor 2-6k gold heb je al top wapens als je goed kijkt.
zelfs met socket.:)

Voor een paar duizend een mooi wapen???
Nou mag jij me zeggen, gisteren aan het sjoppen geweest voor een nieuwe wand (ben wizzard) maar voor beetje fatsoenlijk ding voor lvl 55 mag je toch minstens 150K neerleggen.
En dan nog zit er meer als de helft van de tijd dexterity of strenght bij op, waar ik geen ruk aan heb.

Op laag level hoef je niet te kijken naar naar int/dex/str op wapens, die zijn inderdaad duurder. Aangezien je om de 10 levels een nieuw wapen kan kopen om op die manier zo snel mogelijk te levelen, kijk je alleen naar maximaal DPS, en die kosten helemaal niks. ;) Zo heb ik mijn demon hunter geleveld. Het enige dat je nodig hebt is wat vitality en dex vanaf nightmare en een hoog dps wapen.

Auction house -> wapen dat je wil 1h of 2h -> zoek op je eigen level, maximum buyout 5000-10000 en je hebt een sicke upgrade die levels lang mee gaat.

Nog een tip: helm met socket en rode gem plus wat +xp gear, scheelt ook.

Aight besteld op battle.net dus eens kijken of het me op die manier lukt in 30 uur. :)

Nice, thanks man.

Lv.24 huntertje in hardcore nu , me hart klopte wel tegen belial maar voor de rest soepeltjes. Als ik bij nightmare ben vind ik het wel genoeg geweest.

Wat is er zo speciaal aan dat hardcore dan? Betere items of wat?

Oh haha..

Maar er is niets speciaals van te krijgen, of alleen achievements?

Oh haha..

Maar er is niets speciaals van te krijgen, of alleen achievements?

ja zover ik weet alleen achievements, en daar doe ik het ook voor. 2680 punten atm. en kan ook goed zijn voor je ego ghehe.

Niet aan te raden voor mensen met hart problemen.

Laatst bewerkt:
Mijn eerste hardcore barbarian is gisteren doodgegaan op level 52 in hell act 1 door een frozen + fire chains + knockback pack, een andere mob stunde mij waardoor ik geen potions kon gebruiken. RIP :(

Moet zeggen dat ik hardcore veel leuker vind dan softcore. Eerst dacht ik dat het een stom idee was, maar als je gewoon bij het aanmaken van je character accepteert dat ie vroeg of laat doodgaat is het een stuk minder erg als het dan uiteindelijk ook gebeurt. En de adrenaline rush is heerlijk :D

Mijn eerste hardcore barbarian is gisteren doodgegaan op level 52 in hell act 1 door een frozen + fire chains + knockback pack, een andere mob stunde mij waardoor ik geen potions kon gebruiken. RIP :(

Moet zeggen dat ik hardcore veel leuker vind dan softcore. Eerst dacht ik dat het een stom idee was, maar als je gewoon bij het aanmaken van je character accepteert dat ie vroeg of laat doodgaat is het een stuk minder erg als het dan uiteindelijk ook gebeurt. En de adrenaline rush is heerlijk :D

Als ik een HC char van 40+ zou hebben en die dood zou gaan rage ik en doe ik een jaar rouwen zonder een nieuwe hc char aan te maken, ik wil niet dat die dood gaat, hoe vroeg of laat dan ook :'(

Damn bro, dat sucks :/ wel respect dat je zo ver gekomen bent, en dat nog wel met barb :D

Damn bro, dat sucks :/ wel respect dat je zo ver gekomen bent, en dat nog wel met barb :D

barb is de meest gekozen hardcore class en de top 3 'verste' spelers zijn allemaal barbs, bekende streamers als kripparian en kungen werden in inferno act 2 niet eens meer tot 90% van hun hp gebracht. barb is de allerbeste keus in hardcore, daarna monk. (Ranged hebben teveel risico tenzij je extreem veel goblin farmd en een goed shield draagt o.i.d).

Laatst bewerkt:
Moet hardcore gewoon zien als een spelletje vroeger.
Game over was opnieuw beginnen.
Nix geen savepoints, passwords of wat dan ook.
Game over = game over.

Terug
Naar boven