MuscleMeat

Game: Diablo III

Bij mij werken ze wel hoor? Conduit is nogal bagger vs die boss idd. Maar power <3<3
raekor met IK combineren is leuk, maar zeer zeker niet effectief helaas:(

ow dan zal ik het fout gezien hebben, ik had laatst een power polyn gepakt en echt direct erna naar boss gegaan maar volgens mij was hij toen weg.

Raekkor met IK gaat mijn damage idd flink van omlaag.. Ik zag ook een raekkor build met ignore pain, waarmee je makkelijk grift 40-50 aankan. Is pride of cassius wel een must

Yup, die run ik ook:) alleen double unity is ook wel een must voor solo. Anders charge je 1 keer en gelijk RIP

van het weekend met mijn barb (zonder unity ringen) solo greater rift 33 voltooid :) mijn damage is meer dan genoeg, merendeel is 1 hit kill maar moet toch wel erg voorzichtig aanvallen ivm elites. Om de bosses toch makkelijk zelf te verslaan heb ik ipv "ground stomp" gekozen voor "frenzy"

Lekker:) mijn baba doet gr40 zonder frenzy. Ben meer met demon hunter bezig eigenlijk:p

Op dit moment moet mijn monk (seasonal) wel een 40 aankunnen, met welke built is nog even de vraag. Vijf gems boven de 30+ rank.

Moet nog een beter wapen hebben en dan bedoel ik een ancient furnace of torch, aan de hand daarvan kan ik een built samenstellen.

Heb nog wat mensen nodig die grifts 35-45 samen kunnen doen in je eentje duurt het te lang om effectief gems te levelen.

als ik (eindelijk) unity rings heb gevonden en een furnace dan doe ik met je mee :)

Mooi, maar je hebt niks aan 2 unitys in party grifts aangezien je templar niet mee kan. Een furnace heb je natuurlijk wel wat aan.

ja maar als we beiden unity ring hebben dan krijg je toch geen 1-hitters? aangezien de helft van de damage naar jou gaat

Van het weekend verdomd weinig kunnen playen. :mad:

gister had ik even zin om weer met mijn demon hunter te spelen. Dus maar even wat rifts gedaan, eerste legendary was meteen een bombardiers rucksack :) na wat riften en gamblen bij kadala had ik al snel 4 item-set marauder dus flink wat dps op DH :)

Netjes, dit is mijn current setup die ik gebruik voor T6/ Grifts. Vandaag vrij makkelijk een 37 hier mee gedaan.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/TheMistery-2596/hero/55486005

nette build :) ook fijn dat je al een furnace hebt gevonden :) die heb ik nog steeds niet voor mijn barb :( maar komt wel goed

---------- Toegevoegd om 08:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:22 ----------

hebben jullie trouwens hellfire amulet al? Zie dat het wel een t*ring proces is om al die materials te verzamelen

Heb dr gister 40 gemaakt. alles was crap :o

Voor baba vind ik een mara's t beste. Op demon hunter is een hellfire eigenlijk wel een must :(

Netjes, dit is mijn current setup die ik gebruik voor T6/ Grifts. Vandaag vrij makkelijk een 37 hier mee gedaan. http://eu.battle.net/d3/en/profile/TheMistery-2596/hero/55486005

Zal je ook toevoegen.

---------- Toegevoegd om 09:14 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:10 ----------

Toegevoegd om 08:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:22 ---------- hebben jullie trouwens hellfire amulet al? Zie dat het wel een t*ring proces is om al die materials te verzamelen

Vind Hellfire amulet te veel werk, heb er non seasonal een paar gemaakt, allemaal echt rommel.

Heb met mijn seasonal nu een goede eye of etlich, dus zie niet echt de noodzaak meer om er tijd aan te besteden.

Met non seasonal heb ik de set met die ring. (set bonus 250 vit en 50% crit dmg)
Maar voor wiz vind ik de combo die ik nu heb met non seasonal beter, moet daar alleen nog een goede stone of jordan scoren...

nette build :) ook fijn dat je al een furnace hebt gevonden :) die heb ik nog steeds niet voor mijn barb :( maar komt wel goed

---------- Toegevoegd om 08:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:22 ----------

hebben jullie trouwens hellfire amulet al? Zie dat het wel een t*ring proces is om al die materials te verzamelen

Moet zeggen dat ik mijn furnace nog vrij crap vind :o heb er een stuk of 4. Net nog eentje van kadala gekregen helaas geen ancient :(

Ik heb mijn Sunwuko amulet nodig anders is de set niet meer compleet haha.

kan je trouwens in season ook jezelf snel laten boosten naar level 70?

Terug
Naar boven