Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mocht het zo ver komen dat ik dit spel koop en installeer, kan ik wel vaarwel zeggen tegen mijn sociale leven.
, wordt dan trainen eten gamen eten gamen en ga zo maar door.Daar had ik het toevallig vandaag nog over, wordt dan trainen eten gamen eten gamen en ga zo maar door.
Zit in de beta. Alle classes al tot lv13(cap) gespeeld. Dus als iemand vragen heeft over D3. Kom maar op.

Heb wel gelezen over een emulator server, maar daar draait een oudere versie. Ook erg buggy. Patch 15 is sinds een paar weken uit op official. En dat heeft nogal wat veranderd kwa skills en difficulty. Alle monsters hebben nu 2x zoveel leven. En skeleton king moet je soms zijn sterke hits wel ontwijken. Anders slaat hij je dood. Wel makkelijk. Maar is act1 normal sub-boss. In inferno heb je misschien een party nodig.
Het spel draait super op mijn computer. De physics zijn erg goed. Een boekenkast kun je versplinteren. Alles beweegt dat je raakt, net als monsters die je verslaat. Wanneer je op een lange trap vecht, en je verslaat een skelet. Daar rolt hij naar beneden. Zwaartekracht. :d
Barbarian en monk hebben +30% damage reduce gekregen in patch15. Omdat ze melee classes zijn. Ze krijgen nu dus minder damage van monsters. Dit hebben ze besloten na testen in Inferno difficulty. Ook hebben deze 2 classes veel knockback skills. In normaal is het makkelijk. Maar blijkbaar in hogere difficultys hebben melee classes het erg moeilijk. Wizard, demon hunter en witch doctor kunnen beter kiten of hebben minions.
Alle classes zijn balanced. Kon niet een duidelijk verschil merken. Ze zijn allemaal even sterk. Maar ze spelen wel allemaal een stuk anders. Dit is dan ook een pluspunt. Iedere class heeft "generator" skills, waarbij je dus een resource krijgt. Die sterkere skills weer nodig hebben om te gebruiken. elke skill heeft 5 runes, die de skills verbeteren. Maar ook een andere "look" geven. Skills en runestones unlock je door simpel te levelen. Het grappige is wel dat een lv10 skill even sterk kan zijn als een lv50 skill. Het is gewoon een andere style. Je hebt dus geen skill points zoals in D2. En je kan dan ook eindeloos wisselen van skills. Dus je eigen speelstijl creëren.
Witte items hoef je eigenlijk nooit op te pakken. Zijn bijna geen geld waard en je kunt ze niet salvagen bij crafter. Goud pak je op, wanneer je erover heen loopt. Dus geen geklik. Je moet alles kapot maken, zoals tonnen en kisten. Komt goud uit. En dat heb je hard nodig. Want zowat alles kost veel goud. Upgraden blacksmith, craften, stash upgrades, repairs, etc etc.
is de barbarian een goeie tank ? easy to play om mee te beginnen ?
Echt ? Zo strak! Kan ik de beta gewoon via battle.net downloaden?