AndroidHealthClinic

Game of Thrones (TV Serie)

I'm raging like a madman after ep9

Hoeveel boeken zijn er misschien? Is seizoen 1 de verfilming van 1 boek? Is de verfilming volledig, of stukken weggevallen etc?

De serie heet A song of fire and ice. Hiervan zijn er 5 boeken uit (waarvan 1 opgesplitst is in 2 delen ivm de grootte) en er komen nog 2 boeken bij (waarvan de 1e in juli 2011).
De tv serie noemen ze game of thrones, wat de naam is van het eerste boek.
Denk dat het afhankelijk is van het succes of ze de volgende boeken ook gaan verfilmen.
Het is best lang geleden dat ik het eerste boek heb gelezen maar zoals het er uit ziet zitten de belangrijkste gebeurtenissen er wel in.

denk wel dat ze blijven verfilmen

Is wel een succes te noemen deze serie, weet natuurlijk niet hoe het zit met opbrengsten.

Zelden kijk ik zo uit naar een nieuwe aflevering. Toch had ik dit bij Spartacus ook wel. Vind die medieval setting gewoon zo vet.

Helaas dat spartacus de hoofdrol speler kwijt is:(

2.4 millie views per episode

GoT is echt één van de vetste series dat ik ooit heb gezien, no doubt 'bout that.

Wil episode 9 wel zien, maar weinig tijd wegens examens. Is 'ie even goed als 7? :D

GoT is echt één van de vetste series dat ik ooit heb gezien, no doubt 'bout that.

Wil episode 9 wel zien, maar weinig tijd wegens examens. Is 'ie even goed als 7? :D

Joffrey, you son of a *****!!

Antwoord op eigen vraag: Nee, deze episode was niet even goed als episode 7 :)

Nu net ep 1 gezien, ik ben nog niet helemaal onder de indruk, misschien dat dat nog moet komen... Daarbij trekken ridders mij nooit echt, geef mij maar de Romeinse tijd.

Is het nou aan het eind van afl. 1 die tweelingbroer die zijn zus doet? (de koningin) of is het weer een ander wijf???

Nu net ep 1 gezien, ik ben nog niet helemaal onder de indruk, misschien dat dat nog moet komen... Daarbij trekken ridders mij nooit echt, geef mij maar de Romeinse tijd.

Is het nou aan het eind van afl. 1 die tweelingbroer die zijn zus doet? (de koningin) of is het weer een ander wijf???

Serie werd bij mij met ep2-3 ook pas echt interessant.

Dat is haar zoon. Is van die rijke familie. (die blonde kerel en dat blonde wijf zijn het toch?)

Dus het was de koningin (de vrouw van die bolle koning) en haar tweelingbroer?

Terug
Naar boven