AndroidHealthClinic

Game of Thrones (TV Serie)

Met the walking dead ben ik afgelopen seizoen opgehouden, was echt alleen maar ergenis tijdens het kijken.

****ing gay dat gevecht tussen de hound en brienne, alsof zo'n b*ch van hem kan winnen. Klote serie.

you know nothing, john snow

---------- Toegevoegd om 17:53 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:44 ----------

Laatste stukje met die munt was ik al weer vergeten. Die speciale gast die ze toen ontmoed had!! Voor de rest wel een toffe aflevering maar ik had net als vele andere een te hoge verwachting waardoor het alleen maar kom tegenvallen! Maar heb me goed vermaakt!!

ja waar ging die munt ookalweer over?

---------- Toegevoegd om 20:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:32 ----------

srs?, maar dan nog... bazen actrice hoor

Toen Arya (Maisie Williams) begon was ze 13-14 ofzo en toen speelde ze al goed.

Die gast is die kerel die van gedaante kan veranderen en 3 gasten voor Arya heeft afgemaakt. Door die munt te geven en die woorden te zeggen komt ze volgens mij weer bij hem terecht.

Jaqen H'ghar. Hij heeft trouwens meer dan 3 mensen voor Arya vermoord als je goed terugdenkt.

Jaqen is een van de Faceless Men. Een organisatie van assassins die zich in Braavos bevindt. De munt die hij haar gaf brengt haar naar Braavos.

Laatst bewerkt:
ik spoil niets. Dat is was hij zei

Jaqen H'ghar. Hij heeft trouwens meer dan 3 mensen voor Arya vermoord als je goed terugdenkt.

Jaqen is een van de Faceless Men. Een organisatie van assassins die zich in Braavos bevindt. De munt die hij haar gaf brengt haar naar Braavos.
Daar kan je echt een gaaf stuk verhaal van maken :D
Nu al zin in het volgende seizoen!!

Jaqen H'ghar was een baas, hopelijk gaan ze samen op een killing rampage

Geen super aflevering maar wel een aardige afsluiter.

Weer een jaar wachten :(

Met the walking dead ben ik afgelopen seizoen opgehouden, was echt alleen maar ergenis tijdens het kijken.

TWD is wel beter geworden, de gevangenis begon idd echt te vervelen, maar nu is het weer goed aan te zien :)

OT:
Het was wel extreem bruut toen Stannis opeens op kwam dagen in de laatste aflevering. Ik vond hem eerst zo'n saaie gast, maar inmiddels begint er meer respect te komen :P

12 oktober begint The Walking Dead weer.. (Y)

weer iets om naar uit te kijken :rocknana:

---------- Toegevoegd om 10:41 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:40 ----------

TWD is wel beter geworden, de gevangenis begon idd echt te vervelen, maar nu is het weer goed aan te zien :)

OT:
Het was wel extreem bruut toen Stannis opeens op kwam dagen in de laatste aflevering. Ik vond hem eerst zo'n saaie gast, maar inmiddels begint er meer respect te komen :P

en vanwaar kwam die dan???!
ik dacht dat 'the wall' alles tegenhield?
of kwam hij van over zee?

Toch benieuwd waarom ze het stuk met Jon Snow en Melisandre zolang lieten zien.
Whats gonne happennnn....

OT:

Toen dacht ik juist, wtf doe jij nou weer hier. Wordt het eindelijk interessant bij de wall met die wildlings komt spuit 11 opdagen.

Toen dacht ik juist, wtf doe jij nou weer hier. Wordt het eindelijk interessant bij de wall met die wildlings komt spuit 11 opdagen.

In een eerder seizoen was het al eens aangekondigd dat zijn hulp gevraagd werd bij de wall. Ging toen over de prioriteit van een invasie of over het helpen bij de wall. Maar het was wel wat opeens idd, maar daardoor zag het er wel bruut uit. Vroeg me echt af wie er aan kwam daar

In een eerder seizoen was het al eens aangekondigd dat zijn hulp gevraagd werd bij de wall. Ging toen over de prioriteit van een invasie of over het helpen bij de wall. Maar het was wel wat opeens idd, maar daardoor zag het er wel bruut uit. Vroeg me echt af wie er aan kwam daar
Ik neem aan gewoon door de poort van een van die kastelen aan de wall. John Snow was al een tijdje achter de wall, dus dan zou Stannis hem net zijn misgelopen.

Geweldige finale. Gruwelijk die charge.

Stannis kwam vanaf de kust. Er is namelijk ook nog een Nights Watch fort bij de zee genaamd (heel origineel): Eastwatch-by-the-sea. Daar is hij geland met zijn troepen en is hij opgerukt richting Castle Black.

De reden dat hij daar naartoe ging: een brief die naar hem gestuurd was. Ser Davos had de brief gelezen tijdens zijn leeslessen.

http://www.youtube.com/watch?v=6o8BUlj6LEU

(vanaf 1:00)

Stannis kwam vanaf de kust. Er is namelijk ook nog een Nights Watch fort bij de zee genaamd (heel origineel): Eastwatch-by-the-sea. Daar is hij geland met zijn troepen en is hij opgerukt richting Castle Black.

De reden dat hij daar naartoe ging: een brief die naar hem gestuurd was. Ser Davos had de brief gelezen tijdens zijn leeslessen.

http://www.youtube.com/watch?v=6o8BUlj6LEU

(vanaf 1:00)
Kijk dat is nog eens info waar we wat aan hebben!!

Terug
Naar boven