AndroidHealthClinic

Game of Thrones (TV Serie)

LET OP: ONDERSTAANDE IS EEN SPOILER ALS JE DE BOEKEN NIET HEBT GELEZEN

Wat denken jullie over Lady Stoneheart? Zal ze in het nieuwe seizoen komen of helemaal uit de tv serie worden gelaten?

Potverdomme waarom las ik het :roflol:

LET OP: ONDERSTAANDE IS EEN SPOILER ALS JE DE BOEKEN NIET HEBT GELEZEN

Wat denken jullie over Lady Stoneheart? Zal ze in het nieuwe seizoen komen of helemaal uit de tv serie worden gelaten?

Denk dat ze nog wel zal opduiken in het nieuwe seizoen. Als ze dat niet doet, dan gaat ze waarschijnlijk in boeken 6 en 7 ook geen rol van belang spelen.

Me to :') Gelukkig kon ik zo snel niet bedenken wat het is.

1402133915242.gif

spoiler: GRRM gaat dood voor boek 7 af is.

Boekspoiler don't read:
Ben net begonnen om boek 4 weer eens te lezen, kom ik erachter dat Jaqen H'ghar gewoon in het eerste hoofdstuk zit. Mind = blown. Hij is de alchemist die Pate vermoord en hij neemt vervolgens zijn identiteit over. Totaal gemist eerste keer dat ik 't boek las.

Laatst bewerkt door een moderator:
Boekspoiler don't read:
Ben net begonnen om boek 4 weer eens te lezen, kom ik erachter dat Jaqen H'ghar gewoon in het eerste hoofdstuk zit. Mind = blown. Hij is de alchemist die Pate vermoord en hij neemt vervolgens zijn identiteit over. Totaal gemist eerste keer dat ik 't boek las.

hehe pls zet er niet bij dat je het niet moet lezen... Dan moet ik dat van een stemmetje in mijn hoofd!!! :D

Maar deze spoilers vond ik niet zo erg ;)

Boekspoiler don't read:

Had ik ook niet door de eerste keer dat ik boek 4 las ;)

Laten we boekspoilers, zelfs als je het erbij zet, gewoon uit dit topic laten. We moeten een jaar wachten voordat de show weer begint en voor velen zal de verleiding te groot zijn om er niet op te klikken.

Open anders een apart topic, kunnen we daar over de boeken verder speculeren.

Hoeveel seizoenen heeft got eigenlijk totaal/hoeveel boeken?

Laten we boekspoilers, zelfs als je het erbij zet, gewoon uit dit topic laten. We moeten een jaar wachten voordat de show weer begint en voor velen zal de verleiding te groot zijn om er niet op te klikken.

Of je hebt wat zelfcontrole.

+2

Dat gejank. Komt op mij een beetje over als "willen jullie aub geen zoetigheid bij mij in de buurt eten want dan kan ik mezelf niet inhouden.. whwhwhw"

Ain't I a stinker :roflol:

Het plan is 7 seizoenen/boeken. In het geval van de serie zie ik dat wel lukken. Voor de boeken denk ik dat het wel 8 wordt, mits GRRM niet dood gaat in de tussentijd natuurlijk.

GRRM mag doodgaan. Hij heeft zijn rode draad al opgeschreven en medegedeeld aan 2 andere schrijvers.

7 seizoenen, 8 boeken (deel 5 is in 2 delen uitgeprint)

Terug
Naar boven