XXL Nutrition

Gat in cover whey perfection

In een pak drinken zit toch ook geen gaatje?

upload_2015-12-14_17-32-49.jpeg

Hahaha als we B&F maar af kunnen zeiken. Ga iets nuttigers doen met zijn allen met zo'n kutaccount van 1 dag oud

Omdat de rest het blijkbaar geen bal uitmaakt als de klant een pot met open sealing krijgt wanneer de druk wel te hoog wordt, daarom.

t*ring, hoe moeilijk is het om iets aan te nemen? Als xxl het had gedaan was er niks aan de hand geweest, dan waren ze bazen geweest omdat ze daaraan dachten.

Waarom een sealing erop en een gat erin maken? Als ik bij xxl een pot bestel en de sealing is eraf dan krijg ik een nieuwe.
Pakken sap zijn ook dicht, al krijg je bombage door vergisting. Daar maken ze ook geen gaatje voor. Dus ben wel benieuwd

Laatst bewerkt:
Waarom een sealing erop en een gat erin maken? Als ik bij xxl een pot bestel en de sealing is eraf dan krijg ik een nieuwe.
Het gaat om een speldenprik, dat is wat anders dan een gat.. Daarnaast kan je het probleem beter voor zijn dan dat je het moet gaan oplossen.
Pakken sap zijn ook dicht, al krijg je bombage door vergisting. Daar maken ze ook geen gaatje voor. Dus ben wel benieuw

Je gaat nu niet serieus een pot poeder vergelijken met een vloeibare substantie ofwel!?
never-ever-go-full-retard_o_597431.jpg

Het gaat om een speldenprik, dat is wat anders dan een gat.. Daarnaast kan je het probleem beter voor zijn dan dat je het moet gaan oplossen.

Je gaat nu niet serieus een pot poeder vergelijken met een vloeibare substantie ofwel!?
never-ever-go-full-retard_o_597431.jpg

Druk is druk. Dus die vlieger gaat niet op.
Een probleem oplossen door een gat in een seal te maken? Of een seal sterker en de pot sterker te maken. Kan ook het probleem oplossen door 20% eiwit eruit te halen.
fanboy

Druk is druk. Dus die vlieger gaat niet op.
Een probleem oplossen door een gat in een seal te maken? Of een seal sterker en de pot sterker te maken. Kan ook het probleem oplossen door 20% eiwit eruit te halen.
fanboy

Doe je nou zo dom, of ben je echt zo dom? ???

OMG gasten, @iLift @KingBubba86 en @shark89 waar maken jullie je allemaal druk om :D ik dacht dat ik me overal over kon opwinden maar jullie kunnen er ook wat van haha

Boyfans

Oh zo'n klein gaatje in de seal komt wel vaker voor bij body & fit. Ze spuiten er testosteron Enanthaat in, ten compensatie voor de 20.5 procent proteïne die te kort komt. Zo merkt niemand gain verlies.

Oh zo'n klein gaatje in de seal komt wel vaker voor bij body & fit. Ze spuiten er testosteron Enanthaat in, ten compensatie voor de 20.5 procent proteïne die te kort komt. Zo merkt niemand gain verlies.
HAHAHAHAAH GOEIE GRAP! Die heb ik nog nooit gehoord, leuk man!!

Was 't maar waar.. free test.

En stiekum bestellen ze allemaal bij b&f :)

Terug
Naar boven