Fitness Seller

Gat in cover whey perfection

Er zijn er idd nog best veel die in de val lopen, ikzelf vind dit onbegrijpelijk, maarja, wie ben ik, in de winkel neem ik ook geen genoegen met een doorsnee goedkoper biefstukje dat bij het bakken krimpt tot de helft en op vlak van supplementen is dit net hetzelfde
Ik begrijp dat er veel gehekeld wordt op de fout die gemaakt is en hoe het 'opgelost' is door Body en Fit, terecht als je het mij vraagt. Ik koop ook niet snel meer huismerk, ook niet meer bij Bodylab en voor de zekerheid ook maar niks meer bij XXL. Wel koop ik gerenommeerde merken daar waar het 't goedkoopste is. En dan kom ik vaak bij Body en Fit uit.

Als je geld omruilt. Briefje van 100 geef je weg. En je krijgt een 50je en 3 tientjes terug.
Vind je dat toch ook geen eerlijke deal?
Dat je dat jaren accepteerde omdat je niet kon tellen ging dat goed, want het gevoel was goed. Diegene waarbij je wisselde was aardig voor je.
Nu je kan tellen denk je bij je eigen dat doe ik niet meer toch?
Jaren wisten we niet dat het rommel, was op goed vertrouwen.
Nu de testen er zijn zouden we toch beter moeten weten? Ook al zijn ze zo lief voor je, je word genaaid.
Eens. Maar ik denk dat je in de commerciële wereld overal en altijd wordt genaaid, one way or another.

Ik kan dat echt niet. Als iemand mij bedriegt dan gun ik hem helemaal niks al is die zoveel goedkoper.

Bodyenfitshop is net een goedkope h**r met een soa. Je wilt het liever niet maar toch bestel je der.

Straks nog eens een bestellingske plaatsen sie.

Ik begrijp dat er veel gehekeld wordt op de fout die gemaakt is en hoe het 'opgelost' is door Body en Fit, terecht als je het mij vraagt. Ik koop ook niet snel meer huismerk, ook niet meer bij Bodylab en voor de zekerheid ook maar niks meer bij XXL. Wel koop ik gerenommeerde merken daar waar het 't goedkoopste is. En dan kom ik vaak bij Body en Fit uit.
Waarom zou je voor de zekerheid niets van het huismerk XXL kopen, die komen juist enorm goed uit de test!

Sylve is de man van het jaar! :wl: E-hero's! Voeg ik toch wat toe ipv dat kansloze gespam hier.

Laatst bewerkt:
Voor zover dit topic nog steeds over de "speldeprik" in de seal gaat.

Ik denk dat het heel goed mogelijk is dat de rol papier waaruit de seals worden gestanst, in de fabriek ergens tegen aan gevallen is, iets puntigs.
Dat dit vast wel door de operators is opgemerkt, en dat die vervolgens een echt wel een paar slagen papier van de rol hebben verwijderd, maar net dat kleine laatste puntje niet hebben opgemerkt. Ik vind dit zelf heel aannemelijk en ik denk dat er verder niets aan de handa is.

Voor zover dit topic nog steeds over de "speldeprik" in de seal gaat.

Ik denk dat het heel goed mogelijk is dat de rol papier waaruit de seals worden gestanst, in de fabriek ergens tegen aan gevallen is, iets puntigs.
Dat dit vast wel door de operators is opgemerkt, en dat die vervolgens een echt wel een paar slagen papier van de rol hebben verwijderd, maar net dat kleine laatste puntje niet hebben opgemerkt. Ik vind dit zelf heel aannemelijk en ik denk dat er verder niets aan de handa is.

:D Volgens mij gaat het daar niet meer over.

Maar dat gaatje is normaal hoor. Zag het laatst bij pwo ook.

Zal vast iets met luchtdruk te maken hebben.

Er hoort natuurlijk geen gaatje in een seal te zitten dat er op zit als waarborg dat er niets mis mee kan zijn gegaan van fabriek naar klant.
Zoals al aangegeven, gewoon dan contact opnemen met de leverancier. Een seal hoort niet los te zitten, niet gescheurd en niet geperforeerd.

om even ontopic te blijven..

Of het nou B&F is of een andere supplementen boer. Een seal is om de versheid te garanderen en de boel juist luchtdicht af te sluiten. Waarom zou je er dan in vredesnaam weer een gaatje in prikken? Het verhaal met de druk klinkt op zich niet verkeerd, maar wel vreemd dat het alleen bij 1 bedrijf voorkomt.

Terug
Naar boven