Fitness Seller

Gear bij de politie terecht gekomen

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
Zoals gezegd wacht ik af wat ze mij vertellen bij dopingautoriteit.nl

Alleen als zij zeggen zeker te zijn dat ze me niks kunnen maken ga ik naar het bureau om te kijken of ik alsnog m'n gear krijg. moet dan wel uiterlijk morgen antwoord krijgen. Omdat het er waarschijnlijk ook geen weken blijft liggen.

Waarschijnlijk word het niets. Lijkt me te lachwekkend voor woorden dat meneer de agent mij m'n anabolen overhandigd. Geloof er niets van dat ik het daar gewoon kan ophalen. Verder geen slapende honden wakker maken.

Moet m'n verlies maar pakken. Wel jammer van de centen. En kwijt en nieuwe kopen :@

@I Xyzyx I

Kan jij me wijzer maken? Vond een soortgelijk topic hierover van jouw.

Wachtten op brief waar op staat wat in beslag genomen is, achterop staat hoe je in verzet moet gaan.

Daar brief naar toe sturen dat je het terug wilt omdat onder geneesmiddelen wet valt en kopen/bezit/gebruik legaal is. Als ze niet willen teruggeven zeggen dat je een vergoeding wilt hebben.

Ik had dat gedaan en werd na 2 maand door rechtbank gebeld dat ik het na bericht van politie op kon halen en heb het ook weer terug gekregen

misschien door te ontkennen dat je besteld hebt heb je al indirect afstand gedaan van de goederen en er geen recht meer op. Daarom nooit praten met de smeris.

misschien door te ontkennen dat je besteld hebt heb je al indirect afstand gedaan van de goederen en er geen recht meer op. Daarom nooit praten met de smeris.

Dan moet je een verklaring ondertekenen dat je er afstand van doet geloof ik. Zou mogelijk wel kunnen betekenen dat het al aangemeld is voor vernietiging/vernietigd is maar dat ontneemt je niet het recht om alsnog bezwaar te maken op de inbeslagname en dmv het bonnetje je geld terug te vragen. Als je geen bonnetje hebt gewoon reguliere handelsprijzen van internet aandragen als kostprijs.

+1 wat betreft het praten met politie, gewoon nooit doen. Praten met politie helpt op geen enkele manier om jou uit de shit te helpen waar je al in zit, kan alleen tegen je werken.

Hoe is dat toen afgelopen met het vuurwerk gebeuren? @I Xyzyx I

Laatst bewerkt:
Wachtten op brief waar op staat wat in beslag genomen is, achterop staat hoe je in verzet moet gaan.

Daar brief naar toe sturen dat je het terug wilt omdat onder geneesmiddelen wet valt en kopen/bezit/gebruik legaal is. Als ze niet willen teruggeven zeggen dat je een vergoeding wilt hebben.

Ik had dat gedaan en werd na 2 maand door rechtbank gebeld dat ik het na bericht van politie op kon halen en heb het ook weer terug gekregen

Dus een brief waarop alles vermeld staat wat ze aangetroffen hebben krijg ik sowieso nog? Maar ze hebben geen bewijs dat ik het daadwerkelijk besteld heb.. Denk niet dat ik nog wat hoor. Hij zei ook we doen er verder niets mee.

Het punt is eigenlijk dat k er niet teveel heisa van wil maken. Woon nog thuis. Ze belde eerst m'n pa omdat ze mij niet konden bereiken. Dus heb het hier thuis afgedaan als Ephedrine vanuit UK wat ik besteld had, dat ze me er toevallig uitgeplukt hebben.

Als jij me kan vertellen of ik het verder zonder gezeik op kan halen morgen dan doe ik dat. Zo niet laat ik het. Geen zin in papierwerk op de mat hier of dat ik zelfs op het matje moet komen mbt een zaak.

Je hebt niets verkeerd gedaan.

Wat als ik jou niet mag en 10 gram heroïne naar je op stuur.. en vervolgens de politie tip..

Iedereen kan iets naar je opsturen zonder dat je daar toestemming voor hebt gegeven.

Gewoon ontkennen en je staat volledig in je recht ;)

Of je het mee krijgt, dat denk ik niet maar weet het niet zeker

Ja jongens f**k it. Ik ga er niets meer aan doen. Ga niet het risico lopen mezelf voor die (alhoewel t zonde is) centen alsnog of verder de nesten in te werken.

Haal van de week nieuwe gear. Met de auto :roflol::roflol:

Dus een brief waarop alles vermeld staat wat ze aangetroffen hebben krijg ik sowieso nog? Maar ze hebben geen bewijs dat ik het daadwerkelijk besteld heb.. Denk niet dat ik nog wat hoor. Hij zei ook we doen er verder niets mee.

Het punt is eigenlijk dat k er niet teveel heisa van wil maken. Woon nog thuis. Ze belde eerst m'n pa omdat ze mij niet konden bereiken. Dus heb het hier thuis afgedaan als Ephedrine vanuit UK wat ik besteld had, dat ze me er toevallig uitgeplukt hebben.

Als jij me kan vertellen of ik het verder zonder gezeik op kan halen morgen dan doe ik dat. Zo niet laat ik het. Geen zin in papierwerk op de mat hier of dat ik zelfs op het matje moet komen mbt een zaak.

Je kan ook naar het bureau gaan en vragen of ze bevestiging van inbeslagname kunnen geven.

Eventueel kun je verzoeken het gelijk terug te geven door uit te leggen dat het onder de geneesmiddelen wet valt maar dit wilde ze bij mij niet doen omdat ze niet wilde dat ik me met shit ging injecteren die ik van de politie had terug gekregen (ondanks dat ze erkende dat het legaal was). Maar als ze dit niet doen dan moet je gewoon een kopie van die brief + waarom je bezwaar maakt op de inbeslagname sturen naar de rechtbank. Ik hoefde zelf niet voor te komen omdat ze al voor de zaak diende mij belde dat ik het terug zou krijgen.

Het is gewoon de vraag hoeveel moeite wil je doen? In het ergste geval is het 1 brief sturen en 1x aan een rechter uitleggen wat het is waarna hij zegt dat je het niet terug krijgt (welke kans zeer minimaal is dat ze het afwijzen).

Opzich is het jammer dat ik niet voor hoefde te komen anders hadden we een uitspraak gehad en dus zwart op wit dat het teruggegeven dient te worden.

Ja jongens f**k it. Ik ga er niets meer aan doen. Ga niet het risico lopen mezelf voor die (alhoewel t zonde is) centen alsnog of verder de nesten in te werken.

Haal van de week nieuwe gear. Met de auto :roflol::roflol:

Je kan jezelf niet verder in de nesten werken, als het illegaal is dan komt de politie wel met een verzoek of je op het bureau uit kan komen leggen hoe het precies zit. Maar zoals ik al zei het is niet illegaal en dmv bezwaar procedure kun je het terug krijgen.

Is toch gewoon legaal..? lijkt me dat ze verplicht zijn om het terug te geven. zeker als t om een kleine hoeveelheid vials (5 dus) gaat. Geen idee hoe het met invoerkosten oid zit tho? (bestaat dat voor aas?;o)

Heb besloten morgenochtend toch naar het bureau te gaan. Ik laat het weten hier.

Invoerkosten weet ik niet haha. Ik wil ze daar best 50eu schuiven indien ik het meekrijg voor het aanpakken :) Zal da erg blij zijn.

Is toch gewoon legaal..? lijkt me dat ze verplicht zijn om het terug te geven. zeker als t om een kleine hoeveelheid vials (5 dus) gaat. Geen idee hoe het met invoerkosten oid zit tho? (bestaat dat voor aas?;o)

Binnen Europa heb je geen invoerkosten

En politie is niet verplicht het terug te geven ze kunnen het aan de OvJ voorleggen en die kan het evt aan de rechter willen voorleggen.

Heb besloten morgenochtend toch naar het bureau te gaan. Ik laat het weten hier.

Invoerkosten weet ik niet haha. Ik wil ze daar best 50eu schuiven indien ik het meekrijg voor het aanpakken :) Zal da erg blij zijn.

Als je invoerkosten moet betalen had je brief van douane gekregen :p

Binnen Europa heb je geen invoerkosten

En politie is niet verplicht het terug te geven ze kunnen het aan de OvJ voorleggen en die kan het evt aan de rechter willen voorleggen.

Hoezo niet verplicht? Je hebt er toch voor betaald en het is legaal in te voeren??

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven