MuscleMeat

Gear bij de politie terecht gekomen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Als ik het goed heb, ligt bij PayPal de bewijslast bij de verkoper. Dus hun moeten bewijzen dat ze het pakketje bij jou hebben afgeleverd, jij hoeft niet te bewijzen dat je het niet ontvangen hebt.

Is zeker het proberen waard om zo je geld terug te krijgen.

Even deze vraag: waarom bestel je überhaupt AAS in UK? In Nederland is toch ook genoeg te krijgen ?

Als ik het goed heb, ligt bij PayPal de bewijslast bij de verkoper. Dus hun moeten bewijzen dat ze het pakketje bij jou hebben afgeleverd, jij hoeft niet te bewijzen dat je het niet ontvangen hebt.

Is zeker het proberen waard om zo je geld terug te krijgen.

Dat zou wel een laffe naaistreek zijn richting zijn leverancier. Het is toch niet de schuld (en risico) van de leverancier dat het pakket onderschept is door de politie.. Als je dat doet dan ben je echt een fl**ker.

Paypal ja. Hoe bedoel je herzending? Zij verzorgen gewoon de betaling verder niets te maken met verzending/aflevering toch. Kan bij niemand verhaal halen want heb geen enkel bewijs dat het onderschept/in beslag genomen is. Ben enkel gebeld. En ik ga niet naar het bureau om daar een bevestiging voor te krijgen, dan zegt indirect dat ik de rechtmatige eigenaar ben.

Case closed man heb al nieuwe gear :thumbup:

Hoe kun je trouwens AAS bestellen per Paypal? Paypal staat dit soort handel niet toe. Of je betaald heb via een privé account?

Paypal heeft idd bescherming voor scammers en shit. Ook met het verkeerd afleveren van je gear. Volgens mij moet je het kunnen terugvragen.

Even deze vraag: waarom bestel je überhaupt AAS in UK? In Nederland is toch ook genoeg te krijgen ?
Source is gewoon legit ;-) Wat kan de source eraan doen dat de postbode het als een imbeciel bij een verkeerd adres levert? En dat dan vervolgens diegene een pakketje open maakt wat niet voor hem bestemd is?

@drumbell : al contact gehad met de source in kwestie? Als ze moeilijk doen gewoon terug laten boeken via je bank - incasso's zijn altijd terug te boeken.

• Topic Starter Topic Starter
Naja ik kan het proberen. Wat moet ik dan precies zeggen en tegen wie? Paypal moet niet weten wie de afzender is want dan is het al klaar lijkt me?

Paypal heeft hier even niets mee te maken. Je moet dus niet je geld terug vragen via Paypal, maar op je normale bankrekening inloggen en dan kan je incasso's terug laten boeken. De Paypal boeking staat daar gewoon tussen. Paypal is niets meer dan een incasso namelijk.

Gewoon de source een mail sturen met het verhaal en vragen of ze er iets mee kunnen. Het gaat niet om een paar tientjes ;-) Als ze bereid zijn iets te doen, mooi meegenomen. Doen ze moeilijk dan via je bankrekening de incasso van Paypal terug laten boeken.

Ik heb gister ook een Paypal incasso terug laten boeken van Muscle-Lab.de omdat ze beweerde mijn geld niet hebben ontvangen terwijl hun mijn order annuleren. Het was al van m'n bank afgeschreven. Toen heb ik ingelogd op m'n bankrekening, terug laten boeken, en ik heb het geld nu al terug :)

Je kan dit doen. Maar eigenlijk vind ik dat je een risico genomen heb. Jij ben daarmee "gepakt" terwijl je leverancier het wel verstuurd heeft en dus aan zijn afspraak heeft gehouden.
Vind het meer jouw risico/fout dan die van je leverancier.

Je kan dit doen. Maar eigenlijk vind ik dat je een risico genomen heb. Jij ben daarmee "gepakt" terwijl je leverancier het wel verstuurd heeft en dus aan zijn afspraak heeft gehouden.
Vind het meer jouw risico/fout dan die van je leverancier.
De fout ligt bij de postbezorger. Het risico bij zowel de leverancier als de klant. Als de leverancier bereid is om te compenseren is er toch niets aan de hand?

Zijn ze daar niet toe bereid zou ik het terug laten boeken. In dat geval bestel ik er zelf ook niet meer :)

Dat is waar. Ik weet niet of het van een site/bedrijf komt daar die beweert ook naar Nederland te kunnen verzenden of van een gewone handelaar.

Komt het van een bedrijf die beweert te kunnen leveren hier... Tuurlijk geld terughalen want het is niet aangekomen.

Is het een gewone handelaar zou ik hem mailen en het verhaal uitleggen. Maar zomaar je geld terughalen.. Tja heb ik me twijfels bij.

Ik denk dat je wel begrijpt wat ik probeer te zeggen.

Uiteraard eerst de leverancier contacten...sowieso! Eerst kijken of ze bereid zijn om iets te doen.

Het is een source die wereldwijd verzend...al heel wat jaren. Heeft ook een goeie reputatie op GH15 forum en dat krijg je daar niet zomaar.

Uiteraard eerst de leverancier contacten...sowieso! Eerst kijken of ze bereid zijn om iets te doen.

Het is een source die wereldwijd verzend...al heel wat jaren. Heeft ook een goeie reputatie op GH15 forum en dat krijg je daar niet zomaar.
Delen die source! Via pm :)

Contact met source is gelegd, even afwachten.

Oké mannen, what happened yet.

Ik heb 30 minuten geleden contact gelegd met source en de situatie voorgelegd. Zojuist antwoord gekregen en ze komen me naar mijn mening aardig tegemoet.

Kan de order herstuurd krijgen tegen 50% korting. Vials zullen vals gelabelled worden dit keer for sure.

:thumbup:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven