Anon991
Cool Novice
- Waardering
- 47
- Lengte
- 1m75
- Massa
- 85kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Even deze vraag: waarom bestel je überhaupt AAS in UK? In Nederland is toch ook genoeg te krijgen ?
Als ik het goed heb, ligt bij PayPal de bewijslast bij de verkoper. Dus hun moeten bewijzen dat ze het pakketje bij jou hebben afgeleverd, jij hoeft niet te bewijzen dat je het niet ontvangen hebt.
Is zeker het proberen waard om zo je geld terug te krijgen.
Paypal ja. Hoe bedoel je herzending? Zij verzorgen gewoon de betaling verder niets te maken met verzending/aflevering toch. Kan bij niemand verhaal halen want heb geen enkel bewijs dat het onderschept/in beslag genomen is. Ben enkel gebeld. En ik ga niet naar het bureau om daar een bevestiging voor te krijgen, dan zegt indirect dat ik de rechtmatige eigenaar ben.
Case closed man heb al nieuwe gear![]()
Dat is het probleem niet. Dan had het ook op een verkeerd adres kunnen geleverd worden door de post. Engeland is even veilig als NL.Even deze vraag: waarom bestel je überhaupt AAS in UK? In Nederland is toch ook genoeg te krijgen ?
Source is gewoon legit ;-) Wat kan de source eraan doen dat de postbode het als een imbeciel bij een verkeerd adres levert? En dat dan vervolgens diegene een pakketje open maakt wat niet voor hem bestemd is?Even deze vraag: waarom bestel je überhaupt AAS in UK? In Nederland is toch ook genoeg te krijgen ?

De fout ligt bij de postbezorger. Het risico bij zowel de leverancier als de klant. Als de leverancier bereid is om te compenseren is er toch niets aan de hand?Je kan dit doen. Maar eigenlijk vind ik dat je een risico genomen heb. Jij ben daarmee "gepakt" terwijl je leverancier het wel verstuurd heeft en dus aan zijn afspraak heeft gehouden.
Vind het meer jouw risico/fout dan die van je leverancier.

Even deze vraag: waarom bestel je überhaupt AAS in UK? In Nederland is toch ook genoeg te krijgen ?

Delen die source! Via pmUiteraard eerst de leverancier contacten...sowieso! Eerst kijken of ze bereid zijn om iets te doen.
Het is een source die wereldwijd verzend...al heel wat jaren. Heeft ook een goeie reputatie op GH15 forum en dat krijg je daar niet zomaar.

Google merk en volgens mij krijg je meteen officiële site. :-)
En dit is gewoon legit?Google merk en volgens mij krijg je meteen officiële site. :-)