XXL Nutrition

Gear bij de politie terecht gekomen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ah, dan duurt t iets langer idd. Maar uiteindelijk krijg je toch je 5 vials lijkt me?

Ik heb ze uiteindelijk allemaal terug gekregen.. Tijdens het voorbereiden van de zaak waren ze al tot conclusie gekomen dat ze toch zouden zeggen dat terug mocht dus hoefde toen niet voor te komen maar werd dag er voor al gebeld dat terug zou krijgen.

Enige argument van politie tegen teruggave was ook dat injectiemiddelen gevaarlijk zouden zijn en ze niet wilde dat er iets fout zou gaan met spullen welke door politie waren teruggegeven.

Damn, hoop dat je je gainz terug krijgt bro!

• Topic Starter Topic Starter
Damn, hoop dat je je gainz terug krijgt bro!
Hoop het ook!

Weet nog wie me gebeld heeft, vraag eerst even of ie aanwezig is. Zo niet zeg ik dat ik een verkeerd geleverd pakketje kom ophalen.

Zeg dat het legaal is en dat het dus onder de geneesmiddelen valt. Dat ik eerst ontkende omdat ik overdonderd was lijkt me het beste om te zeggen.

Enigste wat ze me kunnen zeggen om moeilijk te doen is 1) invoeren 2) of ik wel de rechtmatige eigenaar ben. Zie het wel..

Zoals gezegd kom ik er morgen op terug hier in dit topic. Hoop dat ik een mooie pic kan posten maar ga nog even niet van het beste scenario uit :)

Je vergeet 3. De discussie of het legaal is :p

Niet dat het illegaal is maar de politie ziet aas weinig zoals ik in Pm al zei dus hebben er weinig kennis over. Als je verzoekt om teruggave en ze weten niet wat aas is of wat regelgeving precies inhoudt dan laten ze de hulp OvJ beslissen, als die het niet weet geeft die het aan de OvJ en als die het niet weet laat die het de rechters uitzoeken.

Hey ik zou het hierbij laten en morgen niet heen gaan. De afgelopen dagen heb ik me geïnformeerd over de strafbaarheid van doping, heb ook contact gehad met de dopinglijn en het komt erop neer dat invoeren van doping wel strafbaar is. Ik denk dat als je er nu niks meer van hoort, je er nog goed vanaf bent gekomen zonder vervolging etc.

@Agostino

Heb nog zitten neuzen op internet en toen ik invoeren als trefwoord erbij zette was het voor mij vrij duidelijk.

Invoeren is blijkbaar zeker strafbaar. Ik maak maar gebruik van de huidige situatie; dat het afgedaan is. Ik heb ontkend en zij hebben geen bewijs, klaar. Agent vertelde me ook dat ze er verder niets mee gingen doen. Per telefoon had ik er in feite ook al afstand van gedaan.

Vind het best.. Nieuwe vials komen er wel ;) Bedankt voor de moeite hier, mn @I Xyzyx I

Gn

Heb rond gelezen en inderdaad is er een wetsvoorstel aangenomen wat het invoeren van anabole steroide als economisch delict aanmerkt.

Maar binnen Europa heb je vrij handelsverkeer en het bezitten/kopen van anabole steroide is wel gewoon legaal.

Je zou ook het juridisch loket kunnen vragen en dan uitleggen waar je het vandaan hebt en dat het wel legaal is om in Nederland te bezitten.

Denk dat het wel degelijk de moeite waard is nog om uit te zoeken of het invoeren in Europa ook strafbaar is en niet enkel het invoeren uit buiten de EU.

http://www.belastingdienst.nl/wps/w...ernetaankopen_wat_mag_ik_niet_zomaar_invoeren

http://www.belastingdienst.nl/wps/w...vgem/veiligheid/geneesmiddelen/geneesmiddelen

En dan met name deze zin: 'Een verbod op het binnen brengen op grondgebied van Nederland van; geneesmiddelen zonder vergunning.'

'bent strafbaar, kunt worden vervolgd'. Gezien de case nu gewoon gesloten is, ga ik mezelf zeker niet op het bureau vertonen met de boodschap dat ik toch echt wel de rechtmatige eigenaar ben. Drumbell out

Case closed!

Kun je niet via track en trace zien op welk verkeerd adres het is afgeleverd? Die hebben dus jouw pakje open gemaakt, terwijl jouw naam en adres erop stond? En toen hebben ze de politie gebeld. Mooi dat het allemaal zo kan jongens. Tuig is het. :thumbd:

Nee, ik kon het pakketje wel volgen via Royal Mail (Britse verscheping). Vorige week dinsdag ofzo stond er: delivered in The Netherlands. Vanaf dat moment kon ik het niet meer traceren.

Zou ook niet weten welke pakketdienst het vervoerd en verkeerd afgeleverd heeft hier in NL. Verkeerd afgeleverd geloof ik eigenlijk weinig van.. Tis hier 40km vandaan die chauffeur is toch ook niet helemaal achterlijk, of wel. 2 straten of een paar huizen er naast zitten oké maar dit.. En dan nog als jij een verkeerd pakketje aanneem doe je dat niet met de intentie het linea recta door te sturen naar de popo dus dwz dat ze het eerst geopend hebben vuile fl**kers.

Wil er verder geen woorden aan vuil maken, jammer maar helaas.

Is in NL hetzelfde als hier in België. In zo'n geval geen verhaaltjes vertellen of ontkennen,
het enige dat je moet verklaren is dat je vrijwillig afstand doet van de goederen.

Ik werk bij één van bovengenoemde instanties en weet dit uit ervaring.
Kleine hoeveelheden gaan ze niks mee doen, pas al het als commercieel wordt aanzien (grote hoeveelheid)
gaat dit door naar de hormonencel en mag je je aan een uitnodiging verwachten om het te gaan uitleggen :p.
Bij ons bedragen de boetes tussen 250 en 25000 euro, in NL zal het wellicht hetzelfde zijn.

Is in NL hetzelfde als hier in België. In zo'n geval geen verhaaltjes vertellen of ontkennen,
het enige dat je moet verklaren is dat je vrijwillig afstand doet van de goederen.

Ik werk bij één van bovengenoemde instanties en weet dit uit ervaring.
Kleine hoeveelheden gaan ze niks mee doen, pas al het als commercieel wordt aanzien (grote hoeveelheid)
gaat dit door naar de hormonencel en mag je je aan een uitnodiging verwachten om het te gaan uitleggen :p.
Bij ons bedragen de boetes tussen 250 en 25000 euro, in NL zal het wellicht hetzelfde zijn.
Jij werkt daar dus. Kan jij niks regelen dat ik geen vier jaar meer geschorst ben? :p Bende randdebielen zijn binnengevallen in fitness en had meer dan een jaar geleden mijn kuur afgerond maar er waren nog steeds metabolieten te vinden. Einde voetbal'carriere' en geen enkele sport meer plus nog wat boetes, huiszoeking, politiedatabank etc. Werd getest buiten voetbalseizoen in een sport waarin ik geeneens wedstrijden doe :(

Jij werkt daar dus. Kan jij niks regelen dat ik geen vier jaar meer geschorst ben? :p Bende randdebielen zijn binnengevallen in fitness en had meer dan een jaar geleden mijn kuur afgerond maar er waren nog steeds metabolieten te vinden. Einde voetbal'carriere' en geen enkele sport meer plus nog wat boetes, huiszoeking, politiedatabank etc. Werd getest buiten voetbalseizoen in een sport waarin ik geeneens wedstrijden doe :(
Wow neejoh.. België staat erom bekend hier enorm moeilijk mee te doen maar dit, nee. Je zou srs bang worden anabowlen te gebruiken voor de mogelijke gevolgen. Woon dichtbij de Belgische grens, gelukkig on the right side.

Wow neejoh.. België staat erom bekend hier enorm moeilijk mee te doen maar dit, nee. Je zou srs bang worden anabowlen te gebruiken voor de mogelijke gevolgen. Woon dichtbij de Belgische grens, gelukkig on the right side.
Nazipraktijken noem ik het

Als Belgisch prof ben je verplicht te emigreren, eigenlijk?

Heb je het met Paypal betaald overigens? Anders zou ik via Paypal verzoeken om herzending danwel geld terugvragen.

Paypal ja. Hoe bedoel je herzending? Zij verzorgen gewoon de betaling verder niets te maken met verzending/aflevering toch. Kan bij niemand verhaal halen want heb geen enkel bewijs dat het onderschept/in beslag genomen is. Ben enkel gebeld. En ik ga niet naar het bureau om daar een bevestiging voor te krijgen, dan zegt indirect dat ik de rechtmatige eigenaar ben.

Case closed man heb al nieuwe gear :thumbup:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven