Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Monster geslaagde religieuze indoctrinatie.
Begint te vervelen dat gelovigen overal maar opduiken en denken aanwezig te moeten zijn. Welk recht hebben zij om al die eisen te stellen? Als je zo graag wil geloven in één of andere malloot die honderden jaren geleden uit zijn nek lulde doe dat dan lekker thuis maar laat de rest van de wereld met rust.

Welk recht heb jij om het ze af te nemen?
Gun elkaar eens wat man, verdomme!
Waarom draai jij nu de zaken om? Ik neem niets af, ik stel hun rechten gelijk met de mijne. Nogmaals: krijg ik een aparte ruimte om te fitnessen in een ziekenhuis? Waarom zie je minder of geen Christelijke gebedsruimten in ziekenhuizen? Positieve discriminatie is blijkbaar ok voor jou. En als de negatief gediscrimineerde er dan wat van zegt, dan gunt die een ander niets
Welk recht heb jij om het ze af te nemen?
Gun elkaar eens wat man, verdomme!

Ben jij nou echt zo geïndoctrineerd om er vanuit te gaan dat een geloof meer waarde heeft dan een hobby? Voor mij heeft geloof 0.00 waarde, net als voor elke atheïst. Dat jij meent te moeten eisen dat je geloof meer waarde moet hebben, betekend nog niet dat dat zo is.Big-T, een geloof is geen hobby! Dat je fitnessen kan vergelijken met een geloof :s Ben je nou echt achterlijk ofzo?
Edit: Toch maar weggehaald, geen idee of het over de schreef is en ik moet oppassen.
Om ontopic te gaan: Ik was gister toevallig in het Radboud ziekenhuis, liep nog langs die gebedsruimte, en ik dacht: oh brother, belachelijke zooi weer dit. Ook nog gezocht naar een christelijke gebedsruimte, niet gevonden.
je bedoelt een stiltecentrum, waar je ook een ruimte hebt voor joden en christenen? 
Big-T, een geloof is geen hobby! Dat je fitnessen kan vergelijken met een geloof :s Ben je nou echt achterlijk ofzo?
Dan mogen ze van mij ook een schaatsbaan en een voetbalveld neerzetten, want dat doe ik graag!
Gekken en andere verknipte gasten zijn dan binnen de minuut thuis...........Ben jij nou echt zo geïndoctrineerd om er vanuit te gaan dat een geloof meer waarde heeft dan een hobby? Voor mij heeft geloof 0.00 waarde, net als voor elke atheïst. Dat jij meent te moeten eisen dat je geloof meer waarde moet hebben, betekend nog niet dat dat zo is.
Dit is het probleem dat ik heb met gelovigen: jullie denken dat je geloof meer rechten verdient dan om het even wat in de maatschappij. Laat me dan even duidelijk stellen dat geloof iets persoonlijk is en totaal geen invloed zou mogen hebben op de rechten die personen in de maatschappij krijgen.
En ik zou het appreciëren als je mij, of anderen in de toekomst niet achterlijk zou noemen, alleen omdat je het oneens bent met de mening van een ander.
je bedoelt een stiltecentrum, waar je ook een ruimte hebt voor joden en christenen?
![]()

Met jou valt gewoon niet te discussieren, je hebt één ding in je hoofd en dat wil je absoluut niet veranderen. Waarom zou ik dan mezelf of m'n geloof verdedigen? Als jij je hobby belangrijker vindt dan het geloof van miljarden mensen, so be it!
En dat je me warning geeft voor m'n vorige post is ook wat kinderachtig, vind je niet? Ik heb je helemaal niet achterlijk genoemd, het was een vraag!
Er is 1 stiltecentrum voor christenen, joden en andere geloven, maar de moslims hebben weer een aparte ruimte.
![]()

ja, belachelijk, ze sluiten de moslims gewoon buiten![]()

Hetzelfde kan gezegd worden over gelovigen. Alleen hebben die over het algemeen minder sterke argumenten. Voor discussie sta ik wel open, zolang het met respect gebeurd.Met jou valt gewoon niet te discussieren, je hebt één ding in je hoofd en dat wil je absoluut niet veranderen.
Ik heb nergens beweerd dat ik mijn hobby belangrijker vind dan het geloof van miljarden mensen, maar wel dat geloof voor mij 0.00 waarde heeft.Waarom zou ik dan mezelf of m'n geloof verdedigen? Als jij je hobby belangrijker vindt dan het geloof van miljarden mensen, so be it!
Nee, vragen of mensen achterlijk zijn omdat je het oneens bent men hun mening is heel volwassen? Ik pas enkel de forum regels toe, als ik kinderachtig zou willen doen dan had ik wel teruggescholden.En dat je me warning geeft voor m'n vorige post is ook wat kinderachtig, vind je niet? Ik heb je helemaal niet achterlijk genoemd, het was een vraag!
Als jij je hobby belangrijker vindt dan het geloof van miljarden mensen, so be it!

Oh brother, echte moslim, valt niet mee te discussieren.
Was ook wel te verwachten, in landen waar de meeste mensen geloven is het iq het laagst![]()