spiertje16
Monstrous Giant
- Waardering
- 0
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
met mensen die niet openstaan voor verschillende zaken valt niet te discussieren. helaas voor jou val ik daar niet onder dus is de getrokken conclusie onjuist. mijn post was zowel sarcastisch als serieus bedoelt, wanneer het je daarvoor aan inzicht ontbreekt is dat vervelend, maar dat hoef je niet naar mij toe te schuiven.
overigens lijkt jouw visie op islam zo enorm kortzichtig te zijn, dat ik met iemand als jij over het algemeen niet eens zou discussieren.

Over geloof hoef je ook niet te discussieren, zonde van je tijd. Want ooit, als je verstandig wordt(ik betwijfel het) zal je zien dat je net dom was als miljoenen anderen. En als je niet verstandig wordt, zal je het merken na je dood, niks dus.
En het mooie van dit topic is, we hoeven niet over geloof te discussieren, want het is onzin. Dit topic gaat over een gebedsruimte die nergens voor nodig is. Ook is het natuurlijk onzin om daarr over te discussieren, maar hij bestaat wel, helaas![]()
en deze redenering geeft dus precies aan waarom mensen zoals jij zich nooit op bepaalde vlakken zullen ontwikkelen. jammer maar helaas
Ik snap niet wat er mis mee is? In het ziekenhuis bij mij in de buurt bestaat er al langer een christelijke en een islamitische gebedsruimte. Ik weet niet wat jullie punt is om hier een topic van te maken.
Waarom draai jij nu de zaken om? Ik neem niets af, ik stel hun rechten gelijk met de mijne. Nogmaals: krijg ik een aparte ruimte om te fitnessen in een ziekenhuis? Waarom zie je minder of geen Christelijke gebedsruimten in ziekenhuizen? Positieve discriminatie is blijkbaar ok voor jou. En als de negatief gediscrimineerde er dan wat van zegt, dan gunt die een ander niets![]()