AndroidHealthClinic

Gebedsruimte in ziekenhuis

Ah prachtig initatief zo zie er ik graag meer

met mensen die niet openstaan voor verschillende zaken valt niet te discussieren. helaas voor jou val ik daar niet onder dus is de getrokken conclusie onjuist. mijn post was zowel sarcastisch als serieus bedoelt, wanneer het je daarvoor aan inzicht ontbreekt is dat vervelend, maar dat hoef je niet naar mij toe te schuiven.

overigens lijkt jouw visie op islam zo enorm kortzichtig te zijn, dat ik met iemand als jij over het algemeen niet eens zou discussieren.

Over geloof hoef je ook niet te discussieren, zonde van je tijd. Want ooit, als je verstandig wordt(ik betwijfel het) zal je zien dat je net dom was als miljoenen anderen. En als je niet verstandig wordt, zal je het merken na je dood, niks dus.

En het mooie van dit topic is, we hoeven niet over geloof te discussieren, want het is onzin. Dit topic gaat over een gebedsruimte die nergens voor nodig is. Ook is het natuurlijk onzin om daarr over te discussieren, maar hij bestaat wel, helaas:)

Wel zielig voor die moslims, dat ze niet met hun christen en joden maatjes kunnen bidden.

Over geloof hoef je ook niet te discussieren, zonde van je tijd. Want ooit, als je verstandig wordt(ik betwijfel het) zal je zien dat je net dom was als miljoenen anderen. En als je niet verstandig wordt, zal je het merken na je dood, niks dus.

En het mooie van dit topic is, we hoeven niet over geloof te discussieren, want het is onzin. Dit topic gaat over een gebedsruimte die nergens voor nodig is. Ook is het natuurlijk onzin om daarr over te discussieren, maar hij bestaat wel, helaas:)

en deze redenering geeft dus precies aan waarom mensen zoals jij zich nooit op bepaalde vlakken zullen ontwikkelen. jammer maar helaas

En ik wil een poolcentrum in ieder ziekenhuis :D

Je geloof belijden/beleiden (??) doe je maar in de kerk/moskee etc. Daar zijn die gebouwen voor.

Ik snap niet wat er mis mee is? In het ziekenhuis bij mij in de buurt bestaat er al langer een christelijke en een islamitische gebedsruimte. Ik weet niet wat jullie punt is om hier een topic van te maken.

Ja ik snap de hetze ook niet.
Blijkbaar is islambashing hier doodgewoon.

LEVEN EN LATEN LEVEN.

Waarom draai jij nu de zaken om? Ik neem niets af, ik stel hun rechten gelijk met de mijne. Nogmaals: krijg ik een aparte ruimte om te fitnessen in een ziekenhuis? Waarom zie je minder of geen Christelijke gebedsruimten in ziekenhuizen? Positieve discriminatie is blijkbaar ok voor jou. En als de negatief gediscrimineerde er dan wat van zegt, dan gunt die een ander niets :rolleyes:

Onze maatschappij wikt en weegt. Als je met duizenden zou ijveren dat er een fitnesszaal komt in je ziekenhuis, dan zal je dat wellicht ook wel halen.

Maar omdat mensen niet meer in massa voor iets opkomen behalen ze het niet. Als moslims dus samen zich organiseren om iets te bereiken, en de Nederlandse of Belgische overheid gaat daar me akkoord, en de plaatselijke bevolking organiseert zich niet om het tegen te houden (omdat ze eigenlijk net iets te lui zijn om er iets aan te doen), dan gaat het project gewoon door.

Conclusie: als je iets wil bereiken, dan moet je je in grote getale gaan organiseren. Vraagt wat werk en moeite maar als je het echt ernstig neemt, dan heb je er wel iets voor over.

eigenlijk leiden dergelijke debatten tot niks. Wie als mening A heeft in het begin zal dit na 100 pagina's nog hebben; Zeker in een forum zoals deze.

Er is een experiment geweest waaruit blijkt dat als mensen in groep discussieren, de kloof tussen hun meningen net toeneemt. De polarisatie neemt toe en dus ook het extremisme; Zo zou het best kunnen dat bijv Big T en spiertje, als ze samen eens alleen rond de tafel zouden gaan zitten en daar eens ernstig over gaan praten en echt luisteren naar elkaars meningen, dat ze mss toch elkaar ergens in het midden zouden kunnen vinden.

Maar helaas, dergelijke topics gaan 10 tallen pagina's door zonder dat één iemand luistert, echt luistert naar de andere.

Terug
Naar boven