XXL Nutrition

Gebruik jij een pre-workout supplement ?

Gebruik jij een pre-workout supplement ?


  • Totaal stemmers
    190

Bezoekers in dit topic

persoonlijk vind ik het geld weggegooid. Heb het wel eens geprobeerd. 3 verschillende. Wilde wel eens weten wat het was en er zat een fixe korting op.

Heb 5 euro per pot betaald. Halverwege de potten heb ik ze in de vuilbak gegooid.

Kon er niet beter door trainen.
welke pwo's waren het? 5 euro per pot voor pwo kan ook niet veel zijn
 
Ik gebruik ze een tijdje nu maar ga er vanaf stappen want ze
brengen niets op.No-Explode,C-4,enz.....
 
welke pwo's waren het? 5 euro per pot voor pwo kan ook niet veel zijn

Weet niet meer welke. Waren bekende merken. gingen bijna vervallen (waren nog ten minste 3 maand houdbaar) vandaar die korting. Eentje was van dat merk vpx dat no shotgun heeft,maar het was niet no shotgun.

Maar ze waren zeker nog goed voor consumptie,dus de werking zou nog goed moeten geweest zijn.
 
Weet niet meer welke. Waren bekende merken. gingen bijna vervallen (waren nog ten minste 3 maand houdbaar) vandaar die korting. Eentje was van dat merk vpx dat no shotgun heeft,maar het was niet no shotgun.

Maar ze waren zeker nog goed voor consumptie,dus de werking zou nog goed moeten geweest zijn.
Ik bedoel ook meer dat ook al zijn ze in de uitverkoop dat het dan nog gewoon te goedkoop is, neem maar een keer een pwo zoals fully loaded van xxl. Stoffen die erin zitten zijn perfect en traint gewoon heerlijk
 
Ik bedoel ook meer dat ook al zijn ze in de uitverkoop dat het dan nog gewoon te goedkoop is, neem maar een keer een pwo zoals fully loaded van xxl. Stoffen die erin zitten zijn perfect en traint gewoon heerlijk

Zo goedkoop waren ze ze omdat ze anders niet meer verkocht kregen aangezien ze bijna gingen vervallen. het waren geen ongekende dingen.

Heb ook eens een paar scoops no shotgun en shatter en 1 mr en no explode gekregen van ne maat om eens te testen . vond het allemaal rommel.

Ik persoonlijk trainde er niet beter op.
 
Zo goedkoop waren ze ze omdat ze anders niet meer verkocht kregen aangezien ze bijna gingen vervallen. het waren geen ongekende dingen.

Heb ook eens een paar scoops no shotgun en shatter en 1 mr en no explode gekregen van ne maat om eens te testen . vond het allemaal rommel.

Ik persoonlijk trainde er niet beter op.
De één zegt dat het perfect werkt, de ander merkt helemaal niets. Het is dus A: persoonlijk B: het placebo effect. Ik ga voor hoofdzakelijk B.
 
Soms wanneer ik (te) weinig geslapen heb en me n beetje bagger voel dan neem ik 1 tab Extreem Energie
Helpt me wel door de training en ga ook wat meer transpireren...
 
Ik gebruik ze een tijdje nu maar ga er vanaf stappen want ze
brengen niets op.No-Explode,C-4,enz.....
Kijk naar de dosisen. Allemaal laag
C4: arginine 1g
Beta alanine 1.6g
Cafeine 160mg
Nou nou, daar wordt me hond nog niet eens wakker van.
 
Nu big bang van scitec met wat AMP (geen idee hoeveel kreeg mn scoop er niet meer goed in dus heb t er maar doorheen geflikkerd en gemengd in de pot) en mn monster pwo is onderweg. Verder nog DMBA en pure caffeine liggen. Stimjunk much
 
Ik neem heel soms een pwo. Maar meestal als ik in de gym ben, dan ben ik weer wakker. Dus daarom neem ik het bijna nooit.
 
Oude nixopro en jack3d waren de enige die wat deden voor me (paar trainingen meegepakt van een maat destijds). Gebruik verder nooit preworkout en ook nooit nodig gehad. 1 of 2 bakkies koffie is voldoende voor wat focus in de training
 
Gebruik nu alleen voor de benetrainingen grenade. Smaak is niet heel jofel maar doet zijn ding goed. Goede focus en je blijft lekker door gaan. 5150 gebruikt tijdens prep. Bizar goede focues en genoeg energie om de training goed te doen. Smaak van 5150 is echt fantastisch je zou het bijna gewoon altijd willen drinken

de oude unstoppable is nog steeds mijn favoriet. Damn wat ging ik daar hard op!
 
de echte pre workouts die zijn er allemaal tussenuit gehaald, en nee ik gebruik geen pre workout meer.
 
Verleden zondag heb ik voor events training eens geen cafeïne caps genomen en ik kan niet zeggen dat ik een verschil heb gevoeld.
 
Back
Naar boven