MuscleMeat

Gecontroleerde naturel wedstrijden YBF??

doen ze niet

ze plassen allemaal negatief :D

Kost te duur, vandaar dat ze maar van het goede van de mensen uitgaan.

naturel en (wedstrijd)bodybuilding:orly:

ook al testen ze, ik denk niet dat je veel naturels vind in de hogere klassen.

ze testen niet, kan gewoonweg niet vanwege de hoge kosten. Maar ik vind dat iedereen op de NATURAL YBF wedstrijden gewoon ECHT clean moet zijn. dus niet 'ooit een kuurtje gehad, of alleen pro hormonen of clean OP de dag zelf'
Anders ben je imo maar een ECHTE TRIESTE RUKKER!!! en gekeken naar de laatste jaren vanaf 2004 ben ik gaan kijken (en in 2005 meegedaan) zijn er blijkbaar veeeeeel trieste gasten die gewoon volgepropt op de YBF Natural gaan staan. stelletje NERDS :(

het is opzich wel zielig trouwens, dat gasten die gekuurd hebben nog steeds door kunnen voor naturel :roflol:

Niet. De deelnemer die eerste werd in mijn klasse zat voor, tijdens en erna in de kuur.

Kost een tientje per deelnemer. Ongeveer 80 deelnemers en je bent weer 800 euro rijker als bond. :)

Verder heb ik ook nog nooit een naam gezien van het zogenoemde ''erkende lab'' welke vermeld staat op het inschrijfformulier.

Verder is het een prima wedstrijd. :)

Bij de YBF kunnen ze nog geen audio knopje indrukken. Laat staan een reageerbuis vastpakken.

het is opzich wel zielig trouwens, dat gasten die gekuurd hebben nog steeds door kunnen voor naturel :roflol:

Wel hoor, voor natural wel. Daarom wordt het tijd voor TRUE natural wedstrijden. :roflol:

haha wat een lachtertje eigenlijk man. Ongelovelijk. Respect voor de deelnemers, maar ik zou niet inzien waarom ik dan aan zo'n zogenaamde naturelwedstrijd zou meedoen (behalve een prestatie voor mezelf neer te zetten)?

Terug
Naar boven