Mwa in dit geval niet echt, aangezien het geen close contest was tussen ons. Iedereen denkt vanwege mijn plaatsing dat ik helemaal anti-ybf ben geworden, maar dat is niet het geval. Ik ben gewoon de enigste die zijn bek opentrekt op dbb over de geloofwaardigheid van natural wedstrijden na het zelf ervaren te hebben. Kijk, ik ken de nummer 1 persoonlijk en ik vind het een aardige gozer met veel motivatie in de sport, dus zag het meer als een teleurstelling. Maar ja, mijn normen en waarden liggen dan gewoon op een andere plek dan deze personen. Ik lig er niet wakker van.
Ik zou als nummer 2 meer frustratie hebben. Vergeet niet dat er veel mensen meelezen en nog meer mensen de naam achter de nickname kennen. Als je hier gaat brullen over een bond, kan dit natuurlijk negatieve gevolgen hebben voor je plaatsing. Het is belangrijk om te realiseren dat voor veel mensen dit soort wedstrijden gewoon ontzettend belangrijk is. Dit zijn vaak mensen die ook in de sportwereld werken en functioneren als begeleiders of actief zijn in het management. Ik zelf heb het nooit meer gezien als een ''dagje uit'' in mijn carriere, dus vandaar dat dit soort mensen gewoon zeggen waar het opstaat.
Het is dus niet dat ik frustatie heb over mijn vergelijking op ybf wedstrijden, maar wel op het misleidende beleid van dit soort wedstrijden. En nog erger, dat je ervoor moet betalen! Er vind dus een misleiding plaats en vervolgens moet je hiervoor ook nog geld voor neerleggen.
Je gaat tenslotte toch ook terug naar de winkel als het product niet aan de eisen voldoet welke voorheen zijn beloofd? En dan krijg je tenminste nog je geld terug..