XXL Nutrition

Gecontroleerde naturel wedstrijden YBF??

Niet. De deelnemer die eerste werd in mijn klasse zat voor, tijdens en erna in de kuur.

Kost een tientje per deelnemer. Ongeveer 80 deelnemers en je bent weer 800 euro rijker als bond. :)

Verder heb ik ook nog nooit een naam gezien van het zogenoemde ''erkende lab'' welke vermeld staat op het inschrijfformulier.

Verder is het een prima wedstrijd. :)

Ey Ryu
vind je dat dan niet een beetje frustrerend wetend
dat je vergeleken wordt als naturel met mensen die
dat niet zijn en dus wetend dat winnen eigenlijk
nooit een optie is.

Gr.

Ey Ryu
vind je dat dan niet een beetje frustrerend wetend
dat je vergeleken wordt als naturel met mensen die
dat niet zijn en dus wetend dat winnen eigenlijk
nooit een optie is.

Gr.

Mwa in dit geval niet echt, aangezien het geen close contest was tussen ons. Iedereen denkt vanwege mijn plaatsing dat ik helemaal anti-ybf ben geworden, maar dat is niet het geval. Ik ben gewoon de enigste die zijn bek opentrekt op dbb over de geloofwaardigheid van natural wedstrijden na het zelf ervaren te hebben. Kijk, ik ken de nummer 1 persoonlijk en ik vind het een aardige gozer met veel motivatie in de sport, dus zag het meer als een teleurstelling. Maar ja, mijn normen en waarden liggen dan gewoon op een andere plek dan deze personen. Ik lig er niet wakker van.

Ik zou als nummer 2 meer frustratie hebben. Vergeet niet dat er veel mensen meelezen en nog meer mensen de naam achter de nickname kennen. Als je hier gaat brullen over een bond, kan dit natuurlijk negatieve gevolgen hebben voor je plaatsing. Het is belangrijk om te realiseren dat voor veel mensen dit soort wedstrijden gewoon ontzettend belangrijk is. Dit zijn vaak mensen die ook in de sportwereld werken en functioneren als begeleiders of actief zijn in het management. Ik zelf heb het nooit meer gezien als een ''dagje uit'' in mijn carriere, dus vandaar dat dit soort mensen gewoon zeggen waar het opstaat.

Het is dus niet dat ik frustatie heb over mijn vergelijking op ybf wedstrijden, maar wel op het misleidende beleid van dit soort wedstrijden. En nog erger, dat je ervoor moet betalen! Er vind dus een misleiding plaats en vervolgens moet je hiervoor ook nog geld voor neerleggen.

Je gaat tenslotte toch ook terug naar de winkel als het product niet aan de eisen voldoet welke voorheen zijn beloofd? En dan krijg je tenminste nog je geld terug.. ;)

Klopt, kom nu ook bij de senioren. Maar ook omdat ik dan niks meer te zoeken heb op natural wedstrijden. :)

Mwa in dit geval niet echt, aangezien het geen close contest was tussen ons. Iedereen denkt vanwege mijn plaatsing dat ik helemaal anti-ybf ben geworden, maar dat is niet het geval. Ik ben gewoon de enigste die zijn bek opentrekt op dbb over de geloofwaardigheid van natural wedstrijden na het zelf ervaren te hebben. Kijk, ik ken de nummer 1 persoonlijk en ik vind het een aardige gozer met veel motivatie in de sport, dus zag het meer als een teleurstelling. Maar ja, mijn normen en waarden liggen dan gewoon op een andere plek dan deze personen. Ik lig er niet wakker van.

Ik zou als nummer 2 meer frustratie hebben. Vergeet niet dat er veel mensen meelezen en nog meer mensen de naam achter de nickname kennen. Als je hier gaat brullen over een bond, kan dit natuurlijk negatieve gevolgen hebben voor je plaatsing. Het is belangrijk om te realiseren dat voor veel mensen dit soort wedstrijden gewoon ontzettend belangrijk is. Dit zijn vaak mensen die ook in de sportwereld werken en functioneren als begeleiders of actief zijn in het management. Ik zelf heb het nooit meer gezien als een ''dagje uit'' in mijn carriere, dus vandaar dat dit soort mensen gewoon zeggen waar het opstaat.

Het is dus niet dat ik frustatie heb over mijn vergelijking op ybf wedstrijden, maar wel op het misleidende beleid van dit soort wedstrijden. En nog erger, dat je ervoor moet betalen! Er vind dus een misleiding plaats en vervolgens moet je hiervoor ook nog geld voor neerleggen.

Je gaat tenslotte toch ook terug naar de winkel als het product niet aan de eisen voldoet welke voorheen zijn beloofd? En dan krijg je tenminste nog je geld terug.. ;)

Ey Ryu,
Bedankt voor je reactie, ja je hebt er helemaal gelijk in.
Ik wou gewoon ff weten hoe jij het ervaren had, ik doe dit jaar mee
maar ga voor de persoonlijke prestatie niet voor de winst.
Als ik win is het mooi meegenomen maar daar doe ik het niet voor.
Meer voor mezelf om iets te hebben om te presteren en naar toe te werken.
We spreken elkaar nog.

Gr.

Alle wedstrijd in NL zijn open-klasse wedstrijden. ;)

Tenzij je de selectie bedoelt voor wedstrijden.

Ja oké maar hoe ik je post last zeg je dat je geen naturel wedstrijden
meer mag doen, komt dat omdat je gebruikt of begrijp ik het dan verkeerd.
(niet lullig bedoeld)

Gr

Ja oké maar hoe ik je post last zeg je dat je geen naturel wedstrijden
meer mag doen, komt dat omdat je gebruikt of begrijp ik het dan verkeerd.
(niet lullig bedoeld)

Gr

Nee ben nog gewoon natural, maar als ik open wedstrijden ga doen moet je wel alle opties overwegen.

Eerst een goede begeleider vinden. :)

Ah oké
Ja daar heb je zelf een handig topic voor gestart he ;)
Ik ben laatste naar de Hercules geweest was een mooie
wedstrijd. Succes met het vinden van een begeleider.

Gr.

Mooi gesproken!!!

Mooi gesproken!!

Niks dedication, devotion, genetics en verstand van zaken, het enige wat nodig is een een zwaar minderwaardigheidscomplex/obsessie/frustatie, een slechte fysiek, een jaarabbonementje sportschool, daggie internetten naar supps, de eerste beste GYNO / bloated dude aanspreken in de gym, AS van hem kopen, KUREN, jaartje trainen en je verslaat meer dan de helft van de personen met WEL physiologische hormoonwaarden en hun onlosmakelijk verbonden zwaarverdiende massa, droogheid en riptheid....

ze testen niet, kan gewoonweg niet vanwege de hoge kosten. Maar ik vind dat iedereen op de NATURAL YBF wedstrijden gewoon ECHT clean moet zijn. dus niet 'ooit een kuurtje gehad, of alleen pro hormonen of clean OP de dag zelf'
Anders ben je imo maar een ECHTE TRIESTE RUKKER!!! en gekeken naar de laatste jaren vanaf 2004 ben ik gaan kijken (en in 2005 meegedaan) zijn er blijkbaar veeeeeel trieste gasten die gewoon volgepropt op de YBF Natural gaan staan. stelletje NERDS :(

Mooi gesproken!!

Mensen onderschatten het AS gebruik in SPORTSCHOLEN en "NATURAL" wedstrijden en overschatten de absolute haalbaarheid van de menselijke fysiek mbt spiermassa, definitie, riptheid en spiervormen..

DUS:

Niks dedication, devotion, genetics en verstand van zaken, het enige wat nodig is een een zwaar minderwaardigheidscomplex/obsessie/frustatie, een slechte fysiek, een jaarabbonementje sportschool, daggie internetten naar supps, de eerste beste GYNO / bloated dude aanspreken in de gym, AS van hem kopen, KUREN, jaartje trainen en je verslaat meer dan de helft van de personen met WEL physiologische hormoonwaarden en hun onlosmakelijk verbonden zwaarverdiende massa, droogheid en riptheid....

RYU: HEB JE NOG SUPPS tips naast het gangbare? Heb je ooit NO explode gebruikt en zou je het aanbevelen? CREA + GLUTA + dextrose + whey etc heeft zijn grootste werk gedaan bij mij..

GR

Mooi gesproken!!

Mensen onderschatten het AS gebruik in SPORTSCHOLEN en "NATURAL" wedstrijden en overschatten de absolute haalbaarheid van de menselijke fysiek mbt spiermassa, definitie, riptheid en spiervormen..

DUS:

RYU: HEB JE NOG SUPPS tips naast het gangbare? Heb je ooit NO explode gebruikt en zou je het aanbevelen? CREA + GLUTA + dextrose + whey etc heeft zijn grootste werk gedaan bij mij..

GR

Vitargo all the way... :)

hmmm maar wat is de sanctie dan als je betrapt word op de YBF ...of is er die geen??

Terug
Naar boven