Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Het hele probleem is dus dat mijn baas mij dwint om mijn ontslag in te dienen omdat ik via de SD dat traject kan gaan volgen en daarna waarschijnlijk reintegratie kan gaan doen.
hoi meiscream
gewoon jezelf ziek melden tot ze je ontslaan, dit klinkt heel simpel en kinderlijk maar het werkt wel.

zou kunnen , maar dat kan wel een hele tijd gaan duren voordat ze je überhaupt mogen ontslaan tijdens ziekte.
Maar bovenal ,... waar is je eigenwaarde als je zoiets doet ,... klinkt mij in de oren als zo'n luie ***** die alleen wilt profiteren ipv werken voor z'n/haar geld
Ik werk althans liever voor m'n geld.
Als je ontslag wilt uitlokken, zou je beter niet op komen dagen op een ingeplande dag ofzo.
, nee eigenlijk fl**ker ,.. in de zin van "luie fl**ker"Ik woon in de polders van oost-groningen. De Mac is ook zo'n 15 km verderop. Verder zijn er hier alleen baantjes als weekendhulp of richting techniek te vinden.

En hoezo geen openbaar vervoer? Hoe ben je naar je date met aapmans gegaan dan?
zou kunnen , maar dat kan wel een hele tijd gaan duren voordat ze je überhaupt mogen ontslaan tijdens ziekte.
Maar bovenal ,... waar is je eigenwaarde als je zoiets doet ,... klinkt mij in de oren als zo'n luie ***** die alleen wilt profiteren ipv werken voor z'n/haar geld
Ik werk althans liever voor m'n geld.
Als je ontslag wilt uitlokken, zou je beter niet op komen dagen op een ingeplande dag ofzo.
beetje onzin dit hoor in haar geval, ze heeft duidelijk met een klote baas te maken, bij dat soort lui mag je je dus moreel gezien gewoon ziek melden met griepje hier griepje daar.
In Nederland kost nu eenmaal alles geld, en als je geen geld hebt wat dan? dus ja je kunt nog altijd beter willen profiteren van een uitkering dan met compleet lege handen staan. Je kunt natuurlijk altijd wel werk vinden als je wilt...portieken schoonmaken, vuilnis ophalen, asperges steken, tomaten plukken en om 4 uur s'ochtends je bed uit om op de bloemenveiling aan de slag te gaan.
Kijk het is maar wat je wilt, ikzelf zou dus nooit voor bovenstaande baantjes opten omdat ze in mijn ogen denigrerend zijn, er zijn hier niet voor niets zoveel polen.

)
maakt dat je een minder mens 

Ik heb gedacht aan ziek melden, maar dat zou betekenen dat ik elke dag, ook in het weekend en op feestdagen, tussen 9 en 17 thuis moet zitten, omdat er misschien iemand van de arbo langs kan komen. Trainen kan dan niet, ik zou niet eens boodschappen kunnen doen, want de supermarkt gaat om 17 dicht!
Als ik ontslag neem is er kans dat mijn recht op uitkering vervalt, als dat recht vervalt, heb ik geen recht meer op die opleiding en baan die ik via hun zou krijgen. Sowieso weiger ik ontslag te nemen omdat mijn baas me hiertoe dwingt. Ontslagen worden staat slechter op mijn CV, maar dat heb ik er in dit geval wel voor over.
En de Mac, tsja... Ik heb ook op het land gestaan, rabarber plukken, werk ik toch liever bij de Mac. Was wel echt mijn allerlaatste keuze en optie. Na alle afwijzingen op sollicitaties die ik gehad heb was ik het gewoon zat om thuis te zitten. Als je bij het CWI komt, ze kijken je CV door en zeggen "We hebben niks voor je, dus die sollicitatie plicht vervalt, want voorlopig zie ik het ook niet gebeuren dat er werk voor je komt." dan zegt dat ook wel genoeg. Dan maar zo'n rotbaantje tot er wat beters langskomt.