Fitness Seller

Shocking News Geen celstraf na laffe aanval: "Niet gewend om te drinken omdat we moslims zijn"

Papachico

Competitive Bodybuilder
Waardering
232
Vier moslimvrouwen die een voorbijgangster in het centrum van de Engelse stad Leicester brutaal aanvielen en op het hoofd trapten, moeten niet naar de cel. Hoewel op dit soort misdrijven een celstraf tot vijf jaar staat, gaf de rechter het drietal voorwaardelijke straffen. Hij had oren naar het argument van de verdediging dat de Somalische moslimvrouwen stomdronken waren omdat ze door hun godsdienst niet gewend zijn van te drinken en de misdaden enkel pleegden in een stomdronken bui. De drie vrouwen schreeuwden tijdens de schoppartij "Dood de blanke h**r!", maar een veroordeling voor racisme liepen ze evenmin op. De beelden van de laffe aanval (zie video onder dit artikel) spreken nochtans boekdelen. Het 22-jarige slachtoffer werd bont en blauw geslagen en getrapt en is nog altijd in behandeling. Dat meldt de Daily Mail.
De bende bestond uit vier moslimvrouwen: drie zussen en hun nicht, allevier twintigers. Toen Rhea Page (22) samen met haar vriend stond te wachten op een taxi in het centrum van Leicester vielen de vier moslimvrouwen haar plots blind aan. Ze riepen "Dood de blanke h**r!", deelden enkele rake klappen uit, trokken haar haren uit en bleven maar trappen op de vrouw die al roerloos op de grond was ineengestuikt. Rhea's vriend vocht terug en verkocht de moslimvrouwen ook enkele stevige trappen, maar de vrouwen wisten van geen ophouden.

Koran
Vreemd genoeg ging de rechter niet in op de aanklacht voor racisme, maar had hij wel oren naar het argument dat de stomdronken vrouwen zo van leer trokken omdat ze door hun godsdienst niet gewend zijn van te drinken. De Koran verbiedt inderdaad het drinken van alcohol, enkel voor medische doeleinden is het toegelaten. Blijkbaar lapten deze vrouwen dat verbod aan hun laars. De rechter vond er verzachtende omstandigheden in en veroordeelde de vrouwen enkel tot voorwaardelijke straffen.

Belachelijk
"Dit is een weerzinwekkende uitspraak", sakkert Rhea Page, die haar job als sociaal werkster voor autisten moest opgeven na de aanval. Ze hield immers een trauma over aan de aanval en leed onder zware stress. "Die bende zou meteen moeten opgesloten worden en nu krijgen ze eigenlijk helemaal geen straf. Het was zonneklaar dat het om een racistische aanval ging. En dan dat belachelijke argument dat ze niet gewend zijn om te drinken. Als ze niet mochten drinken van hun godsdienst, waarom trokken ze dan naar café's op dat moment van de avond. Zelfs toen de politie al was aangekomen en ze allemaal waren weggevlucht, kwam er nog eentje terug om me een laatste trap op het hoofd te geven. Schandalig!"

Paniekaanvallen
Rhea Page is nog altijd in behandeling bij een psychiater en heeft last van paniekaanvallen en traumatische flashbacks. "Ze bleven maar trappen en roepen dat ik een blanke h**r was die ze moesten doden. Toen ik me omdraaide, greep een van hen me bij mijn haren en smeet me op de grond. Om beurten trapten ze op mijn hoofd. Ik dacht echt dat ze zouden vermoorden." (kh)
07/12/11 19u49

http://www.hln.be/hln/nl/960/Buiten...end-om-te-drinken-omdat-we-moslims-zijn.dhtml

DISCUSS!!

Ik zie de video niet, maar dit is rond uit belachelijk nauurlijk. Zo kan je overal mee wegkomen.

omg, niet te geloven weer

---------- Post toegevoegd Wed 7 Dec 2011 om 20:23 ----------

typisch belgie

---------- Post toegevoegd Wed 7 Dec 2011 om 20:24 ----------

zet ze op de vlieger,terug na eigen land ,dat ze daar maar zulke laffe aanvallen gaan plegen

omg, niet te geloven weer

---------- Post toegevoegd Wed 7 Dec 2011 om 20:23 ----------

typisch belgie

---------- Post toegevoegd Wed 7 Dec 2011 om 20:24 ----------

zet ze op de vlieger,terug na eigen land ,dat ze daar maar zulke laffe aanvallen gaan plegen

Typisch belgie? lees het nog eens een keer.

engeland ja,ok....

---------- Post toegevoegd Wed 7 Dec 2011 om 20:32 ----------

had het vlug vlug gelezen,
maakt het niet minder erg,daar os het even erg

debiel volk

Zo gaan ze precies om met de vrouwen in somalie

Is dit bericht ook ergens anders te lezen? In een andere krant bijvoorbeeld?

Die kerel die haar probeert te helpen was ook stomdronken of niet :roflol:

Ik was echt in blind rage in gaan slaan op die 4 vrouwen net zo lang ze alle 4 niet meer opstaan.

Wedden dat toen de popo kwam die vrouwen zware leugens ophingen, gelukkig hangt die camera daar.

ja joodris

waarschijnlijk als het andersom was geweest en 4 blanke vrouwen hadden een moslima mishandeld dan hadden er rellen uitgebroken

Dat zeg ik nergens orgineel. Maar vaak komen berichten toch in meerdere kranten etc. terecht. Ik vroeg het mij gewoon af.
Neemt niet weg dat dit natuurlijk schandalig is. Zowel van die vrouwen als van die rechter...indien het waar is.

:rolleyes:
Je bent geen haar beter met je 19 jaar.

Nja uiteraard belachelijke zever dat ze er mee wegkomen.
Maar het is helaas niet de enige situatie waar mensen om de belachelijkste redenen terug worden losgelaten in de samenleving na zwaar agressieve toestanden.

Pak de agressie eindelijk eens fatsoenlijk aan!!

En de enige achterlijken in deze specifieke situatie zijn de mensen die er verantwoordelijk voor zijn dat zulke dames zonder gevolgen vrij rondwandelen.

En dan vinden ze het raar als er figuren als Breivik gecreëerd worden. Onrecht stimuleert haat en geweld.

---

Laatst bewerkt:
De achterlijken zijn degenen die die vrouw aanvallen. Deden zij gewoon normaal dan had er geen strafzaak geweest. Neemt niet weg dat de argumenten die de rechter geeft nergens over gaan.

Ik kan trouwens niet zien dat die vrouwen ook daadwerkelijk moslims zijn. Het gedrag dat zij tonen is niet het gedrag van een moslim.
Mensen zijn verantwoordelijk voor hun eigen daden en dit soort daden dienen bestraft te worden.

Ben trouwens lid geworden om kennis met betrekking tot BB op te doen.
Ter verduidelijking voor degenen die daar over twijfelen.

Fuaark. Echt niet normaal dit. Die kerel had die wijven echt finaal de t*ring in moeten trappen. Als het andersom was geweest waren er toch wel wat zware straffen gevallen. Maar nee, zij komen er weer makkelijk vanaf met zo'n k*texcuus. Als een vent bezopen is en die knalt een ander op zijn b**kes heeft ie al een celstraf aan zijn reet hangen.

Terug
Naar boven