XXL Nutrition

Shocking News Geen celstraf na laffe aanval: "Niet gewend om te drinken omdat we moslims zijn"

Wat doet die vriend dan :roflol:!!

Ik weet niet hoor maar als iemand mijn chick iets aandoet ga ik niet een beetje liggen duwen... Zeker de manier waarop dit gegaan is zou ik reden genoeg vinden om ze permanent toe te takelen.

Posts verwijderd. Grove provocaties en beledigingen naar andere leden toe zijn niet toegestaan, dat is waar wij de grens leggen op gebied van vrije meningsuiting. Dit om de discussie überhaupt mogelijk te maken. Gelieve hier rekening mee te houden in de reacties. Reacties op de desbetreffende post zijn ook verwijderd, om het overzicht te behouden.

Jij bent alleen maar lid geworden om moslims te verdedigen ofwat?
Ik zie jou alleen maar in dit soort topics.

OT: Dit bevestigd alleen maar weer alle vooroordelen en vergroot mijn haatgevoelens voor al die klootzakken. Geen verschil tussen man, vrouw, oud, jong, rijk of arm ze zijn allemaal hetzelfde en degene die nog niets hebben gedaan roepen het hardst dat er niks aan de hand is etc. etc. maar over een week staan ze zelf in de krant.

Stelletje honden zijn het die een permanente ban moeten krijgen uit europa!

(srs)

[Opmerking moderator: wij laten niet toe dat individuele personen op basis van hun afkomst of geloof op deze manier worden gestigmatiseerd. De schrijver heeft hiervoor een sanctie gekregen.]

Jij zou een permanente ban moeten krijgen voor deze uitspraak. Hiermee beledig je o.a. me vader, broertjes en hele familie van mn.vaders kant die geen vlieg kwaad doen en een doodnormaal bestaan hebben.
Durf dit recht in iemand ze gezicht te zeggen, met de nadruk op IEDERE moslim...
Simpele ziel, zou eens nadenken voordat je iets zegt.

Wat deze vrouwen doen slaat natuurlijk nergens op, maar heel het internet staat vol met deze shit door chinezen, amerikanen, afrikanen, russen of wie dan ook.

Oja was afgeleid door die droeft**ter uitspraken...
Maar een voorwaardelijke straf (ongeacht hoe lang) voor een zware groepsmishandeling, waar gaat dit over, binnenkort eens kijken of ik het dossier ergens kan vinden want dit klinkt wel erg bizar.

Laatst bewerkt:
Heeft niets met moslim zijn te maken.
Er zijn maar weinig echte moslims, vooral in nederland.
Mensen die zichzelf in het hokje moslims duwen terwijl ze geen een van de geboden gehoorzamen.
Ik ken zelf maar een paar echte moslims, heel veel neppers.
Een echte moslim heb ik respect voor, is echt niet makkelijk mensen.
En dan die zogenaamde moslims afkraken heeft geen zin.
Jullie zien teveel beelden van tv die jullie beinvloeden op jullie mening over een geloofsovertuiging.
Toch spijtig, als je de bijbel goed leest komt het in veel opzichten overeen met de Quran.

groter is beter

Ik was echt in blind rage in gaan slaan op die 4 vrouwen net zo lang ze alle 4 niet meer opstaan.

Wedden dat toen de popo kwam die vrouwen zware leugens ophingen, gelukkig hangt die camera daar.

Hahah en hoe, kzou ook helemaal los gaan. Heb een hekel aan dit soort k*t wijfe

Ben net zo woedend op die rechter, wat is dat voor een klote argument. Er zijn genoeg mensen die voor de eerste keer drinken en dronken een (bar)-gevecht beginnen en die worden wel opgepakt. Zij zijn ook niet gewend om te drinken. En dit is niet eens te vergelijken met een bargevecht, dit is gewoon een viscious aanval op een onschuldige voorbijganger. En btw heb net die filmpje gezien, wtf is er met die gast. Als dat mijn vriendin was zou ik zorgen dat ze alle 4 de rest van hun leven in een rolstoel doorbrengen. Denk dat die gast ladderzat is trouwens :roflol:

Laatst bewerkt:
Schandalige vrouwen en belachelijke straf als dit allemaal klopt.
Maar waarom heeft dit iets met moslims te maken iedereen heeft het over de moslims dat is een groep van 1,3 miljard en dit een groep van 4 mensen.
Het zijn gewoon 4 zeer losgeslagen vrouwen die weer eens weg komen met dit soort zaken.
Dat die rechter het argument dat moslims drank niet gewend zijn verzachtend zou vinden is bizar.
Maar de moslims hebben helemaal geen baat bij dit soort uitspraken juist de anti islam/moslim groepen hebben baat bij dit soort berichten.
Dus eigenlijk zaait de rechter haat met dit soort vonnissen,
En het zou me niets verbazen als dat nou net de bedoeling was.

Sorry maar als je je vriendin in elkaar laat meppen door 3 meiden dan mis je toch ook wat, uhmz, naja. Ik weet wel dat als drie meiden mijn vriendin aanvallen ze binnen ongeveer 10 seconde op de intensive care liggen. E-credibility +6!

he believed the women may have felt that THEY were the victims of unreasonable force from Miss Page’s boyfriend Mr Lewis Moore, as he tried to defend his girlfriend

Mede de reden waarom die gestoorde wijven een voorwaardelijke straf kregen. De pers haalt er natuurlijk alleen het zinnetje over moslims en alcohol uit maar die rechter had nog wel meer domme redenen om een voorwaardelijke straf uit te delen.

• Topic Starter Topic Starter
Ik heb opzettelijk niks geplaatst in mijn beginpost omdat ik wist wat er zou komen; dit zijn nu éénmaal de gevoelens die leven bij de bevolking. En dat vind ik jammer. Het is moeilijk om een bevolking die aan het "extremiseren" is terug op een ander pad te krijgen zonder ingrijpende gebeurtenis. Dat heeft de geschiedenis ons ook geleerd.

Onze westerse maatschappij is volgens mij door een pervers bestuur waarin angst een grote rol speelt in een verwrongen positie geraakt; de tegenstellingen worden groter en groter, en telkens weer worden beide partijen bekrachtigd in hun denkwijze over de andere kant. Voor moslimmigranten is de autochtone bevolking ofwel een racist ofwel een zwakkeling waarover ze heen kunnen lopen. De moslimmigranten op hun beurt zijn een stelletje gewelddadige dieven/moordenaars/fanatiekelingen. Die zwart-wit-denkwijze wordt naar de top gedreven door een bestuur/rechterlijke macht waar alle realiteitszin en alle respect vooral te zoeken is.
In dit voorbeeld vind ik dat ook die somalische vrouwen niet met respect behandeld zijn. Hoe gaan die vrouwen nu naar huis? Ze worden nu bekrachtigd in het denkbeeld dat als je iets fout doet, maar je verschuilt je achter je geloof, dat het dan minder erg is. Zo voed je zelfs toch geen hond op? Bij mensen gebeurt het echter wel aan de lopende band (en niet alleen bij allochtonen, denk maar aan de "moeilijke jeugd").
De 3 machten in de westerse wereld hebben een soort van straffeloosheid gecreëerd uit angst om versleten te worden voor intolerante racisten; en daarmee bewijzen ze de allochtone gemeenschap nu net géén dienst. Elke ouder probeert zijn kind aan te leren dat als je iets verkeerd doet, dat daar gevolgen aan verbonden zijn en dat je die dan maar moet dragen. "Eigen schuld, dikke bult" en dan doet de overheid alle moeite van de wereld om dit terug af te leren, en ze slagen er wonderwel in, ga maar eens wandelen in een grootstad, kijk eens hoe snel een gauwdief, of een vandaal terug op straat staat. Hoe geprotesteerd wordt als een agressor neergeschoten wordt.
Nogmaals voor mij is een van de sleutelwoorden in deze materie "respect". Wanneer gaan we nu eens stoppen met "uit respect voor iemands geloof/afkomst" hem/haar te laten wegkomen met dingen die je anders niet zou tolereren? Denk maar aan de rituele slachtingen. Persoonlijk begrijp ik de commotie helemaal niet. De wet zegt dat het niet mag. Geen uitzonderingen. Punt. Wanneer gaan we beginnen met respect hebben voor de mens, ongeacht zijn geloof? Gezien de politieke kaste en hun onvermogen om de zaken aan de bron aan te pakken ben je geneigd om op een cynische manier op deze vragen te antwoorden. En dat is het gevolg van decennia lang krom beleid...

Rest de vraag of dit kromme beleid nog rechtgetrokken kan worden. Ik denk het niet, maar ik hoop dat ik fout zit; want we gaan een gevaarlijke kant op: We leven in een gebied waar het geloof in de democratie steeds dieper en dieper zakt (in bepaalde landen vlugger dan andere); waar in sommige kringen de roep om een "sterke man" luider en luider weerklinkt. Ons economische systeem staat op de rand van de afgrond, met wereldwijde crisissen tot gevolg en een grote ontevredenheid onder de mensen. Bovendien wordt aan één bevolkingsgroep een groot deel van de schuld toegeschreven en ook daar klinken de stemmen die vragen om verwijdering steeds luider. Ik zeg dat we een redelijk explosief mengsel aan het creëren zijn en dat er plots een moment gaat komen waar een kleine vonk een hele grote explosie te weeg zal brengen.
Naast dat mengsel in wording zit de regerende kaste als een vijfjarig kind met een aansteker te spelen en geen ouder komt erbij om dat kind te corrigeren...

Ik heb opzettelijk niks geplaatst in mijn beginpost omdat ik wist wat er zou komen; dit zijn nu éénmaal de gevoelens die leven bij de bevolking. En dat vind ik jammer. Het is moeilijk om een bevolking die aan het "extremiseren" is terug op een ander pad te krijgen zonder ingrijpende gebeurtenis. Dat heeft de geschiedenis ons ook geleerd.

Onze westerse maatschappij is volgens mij door een pervers bestuur waarin angst een grote rol speelt in een verwrongen positie geraakt; de tegenstellingen worden groter en groter, en telkens weer worden beide partijen bekrachtigd in hun denkwijze over de andere kant. Voor moslimmigranten is de autochtone bevolking ofwel een racist ofwel een zwakkeling waarover ze heen kunnen lopen. De moslimmigranten op hun beurt zijn een stelletje gewelddadige dieven/moordenaars/fanatiekelingen. Die zwart-wit-denkwijze wordt naar de top gedreven door een bestuur/rechterlijke macht waar alle realiteitszin en alle respect vooral te zoeken is.
In dit voorbeeld vind ik dat ook die somalische vrouwen niet met respect behandeld zijn. Hoe gaan die vrouwen nu naar huis? Ze worden nu bekrachtigd in het denkbeeld dat als je iets fout doet, maar je verschuilt je achter je geloof, dat het dan minder erg is. Zo voed je zelfs toch geen hond op? Bij mensen gebeurt het echter wel aan de lopende band (en niet alleen bij allochtonen, denk maar aan de "moeilijke jeugd").
De 3 machten in de westerse wereld hebben een soort van straffeloosheid gecreëerd uit angst om versleten te worden voor intolerante racisten; en daarmee bewijzen ze de allochtone gemeenschap nu net géén dienst. Elke ouder probeert zijn kind aan te leren dat als je iets verkeerd doet, dat daar gevolgen aan verbonden zijn en dat je die dan maar moet dragen. "Eigen schuld, dikke bult" en dan doet de overheid alle moeite van de wereld om dit terug af te leren, en ze slagen er wonderwel in, ga maar eens wandelen in een grootstad, kijk eens hoe snel een gauwdief, of een vandaal terug op straat staat. Hoe geprotesteerd wordt als een agressor neergeschoten wordt.
Nogmaals voor mij is een van de sleutelwoorden in deze materie "respect". Wanneer gaan we nu eens stoppen met "uit respect voor iemands geloof/afkomst" hem/haar te laten wegkomen met dingen die je anders niet zou tolereren? Denk maar aan de rituele slachtingen. Persoonlijk begrijp ik de commotie helemaal niet. De wet zegt dat het niet mag. Geen uitzonderingen. Punt. Wanneer gaan we beginnen met respect hebben voor de mens, ongeacht zijn geloof? Gezien de politieke kaste en hun onvermogen om de zaken aan de bron aan te pakken ben je geneigd om op een cynische manier op deze vragen te antwoorden. En dat is het gevolg van decennia lang krom beleid...

Rest de vraag of dit kromme beleid nog rechtgetrokken kan worden. Ik denk het niet, maar ik hoop dat ik fout zit; want we gaan een gevaarlijke kant op: We leven in een gebied waar het geloof in de democratie steeds dieper en dieper zakt (in bepaalde landen vlugger dan andere); waar in sommige kringen de roep om een "sterke man" luider en luider weerklinkt. Ons economische systeem staat op de rand van de afgrond, met wereldwijde crisissen tot gevolg en een grote ontevredenheid onder de mensen. Bovendien wordt aan één bevolkingsgroep een groot deel van de schuld toegeschreven en ook daar klinken de stemmen die vragen om verwijdering steeds luider. Ik zeg dat we een redelijk explosief mengsel aan het creëren zijn en dat er plots een moment gaat komen waar een kleine vonk een hele grote explosie te weeg zal brengen.
Naast dat mengsel in wording zit de regerende kaste als een vijfjarig kind met een aansteker te spelen en geen ouder komt erbij om dat kind te corrigeren...

In DIT geval wordt er gefocused op dat geloof aspect maar het is niet de essentie van de zaak.
Het ongestrafte geweld en de misdaad op zich is de essentie.

Er wordt minder heisa gemaakt wanneer bij gelijkaardige toestanden mensen niet worden veroordeeld.
Extreme verkeersagressie die een persoon voor het leven tekent met een handicap ,verkrachters ,dronken doodrijders,mensenhandelaars..allemaal ongestrafd of minimaal gestrafd zijn ze de laatste 2-3 jaren ook herhaaldelijk de revue gepasseerd maar DAAR wordt niet met zulke hevigheid op gereageerd.
Dit terwijl al die zaken enkel en alleen aantonen dat het gerecht faalt!
Naargelang de rechter of contreien waar je voorkomt worden sommige zaken bijna met de mantel der liefde bedekt en andere gevallen wordt er disproportioneel gestrafd.

DAT is wat niet meer kan,menselijk gerecht faalt.

Maar mensen met een eenzijdig beeld van de wereld ,vaak geleid door de op polemiek belustte media,laten zich graag voor de kar spannen van groepen en partijen die dat dan weer exploiteren.Het is gemakkelijker kort door de bocht te gaan en 1 oorzaak te geven voor problemen in de maatschappij . Nadenken over meerdere ooraken,liever niet,veel te complex en daar moet je meer dan 1 hersencel voor gebruiken.
Ze beseffen niet eens dat ze ook door deze groepen,die het ZO goed voor hebben met het inheems volk,er genaaid zullen uitkomen.

De wetten moeten gewoon beter worden uitgevoerd en sommige moeten uiteraard worden verbeterd.Het gerecht moet haar beleid verbeteren en ook uniformiseren want dit is een probleem dat in teveel landen voorkomt.
Minimalisering van agressie kan in geen ENKEL geval worden tolereerd tenzij het om verdediging gaat.
Maar al te vaak belanden daders,van elke slag,in slachtoffer posities.Gewoon omdat sommige situaties en misdaden stiekem sociaal worden aanvaard.

Je hebt gelijk, het probleem is te complex om in een paar alinea's uit elkaar te trekken en te analyseren; de relatieve straffeloosheid is geen probleem van één enkele bevolkingsgroep.

Mijn hoofdpunt wat ik wilde overbrengen en dat wat verloren gegaan is in de structuur of het gebrek eraan van mijn post is dat dit falen van de 3 machten de tegenstellingen nog verder uitdiept. Waar hun taak zou moeten zijn om die tegenstellingen af te vlakken en dat vanuit historisch oogpunt is gebleken dat dit potentieel erg gevaarlijk is.

Het blijft me verbazen dat slechts enkelen de vinger op die wonde leggen; onder het mom van de heilige politieke correctheid. Zo drijf je de mensen naar extreme hoeken van het politieke spectrum. Daarin ligt denk ik het falen van ons democratische systeem: ze hebben een taboe gemaakt van een onderwerp waarmee de mensen in hun maag zitten en ergens mee zitten is al niet goed voor 1 individu; laat staan voor een hele bevolking.

Je hebt gelijk, het probleem is te complex om in een paar alinea's uit elkaar te trekken en te analyseren; de relatieve straffeloosheid is geen probleem van één enkele bevolkingsgroep.

Mijn hoofdpunt wat ik wilde overbrengen en dat wat verloren gegaan is in de structuur of het gebrek eraan van mijn post is dat dit falen van de 3 machten de tegenstellingen nog verder uitdiept. Waar hun taak zou moeten zijn om die tegenstellingen af te vlakken en dat vanuit historisch oogpunt is gebleken dat dit potentieel erg gevaarlijk is.

Het blijft me verbazen dat slechts enkelen de vinger op die wonde leggen; onder het mom van de heilige politieke correctheid. Zo drijf je de mensen naar extreme hoeken van het politieke spectrum. Daarin ligt denk ik het falen van ons democratische systeem: ze hebben een taboe gemaakt van een onderwerp waarmee de mensen in hun maag zitten en ergens mee zitten is al niet goed voor 1 individu; laat staan voor een hele bevolking.

Inderdaad,daar volg ik je in.

Ik krijg het ook op mijn heupen van dat ouderwets in kampen indelen van mensen en ze lekker tegen elkaar opzetten. Links of rechts,alsof de standpunten alleen van de 1 of de andere alleen correct zijn en vooruitgang brengen.Arm of rijk.
Politieke partijen,links EN rechts,bespelen de emoties van het volk en spelen in op dierlijke instincten van mensen.

Ondertussen zijn we allemaal gewoon de dieren op de Animal Farm (George Orwell) en laten velen zich voor de kar spannen zoals de schaapjes uit dat verhaal van zij die enkel en alleen op macht belust als een bende idioten.

Doe ik niet aan mee. Ik geloof in evenwicht en dat bestaat op dit ogenblik gewoon niet meer,geen enkele politieke partij biedt het aan.

We zijn aan het einde van een etappe in de geschiedenis van de mens.
Er zit een nieuw tijdperk aan te komen.Dat schrikt de mensen massaal af en er wordt vastgeklampt aan achterhaalde zaken,standpunten en geloofsovertuigingen.

Mja hoort bij overgang.Blijkbaar ook eigen aan de mens.
Het zal waarschijnlijk eerst slechter gaan voordat het beter wordt.:dunno:

Ik vraag me af hoe veel procent van de bevolking gelijkaardig denken

Hij had oren naar het argument van de verdediging dat de Somalische moslimvrouwen stomdronken waren omdat ze door hun godsdienst niet gewend zijn van te drinken en de misdaden enkel pleegden in een stomdronken bui.

Ik woon in het verkeerde land. Hier had ik zoveel misbruik van kunnen maken :D:D

not sure if repost.

Vier moslimvrouwen die een voorbijgangster in het centrum van de Engelse stad Leicester brutaal aanvielen en op het hoofd trapten, moeten niet naar de cel. Hoewel op dit soort misdrijven een celstraf tot vijf jaar staat, gaf de rechter het drietal voorwaardelijke straffen. Hij had oren naar het argument van de verdediging dat de Somalische moslimvrouwen stomdronken waren omdat ze door hun godsdienst niet gewend zijn van te drinken en de misdaden enkel pleegden in een stomdronken bui. De drie vrouwen schreeuwden tijdens de schoppartij "Dood de blanke h**r!", maar een veroordeling voor racisme liepen ze evenmin op. De beelden van de laffe aanval (zie video onder dit artikel) spreken nochtans boekdelen. Het 22-jarige slachtoffer werd bont en blauw geslagen en getrapt en is nog altijd in behandeling. Dat meldt de Daily Mail.De bende bestond uit vier moslimvrouwen: drie zussen en hun nicht, allevier twintigers. Toen Rhea Page (22) samen met haar vriend stond te wachten op een taxi in het centrum van Leicester vielen de vier moslimvrouwen haar plots blind aan. Ze riepen "Dood de blanke h**r!", deelden enkele rake klappen uit, trokken haar haren uit en bleven maar trappen op de vrouw die al roerloos op de grond was ineengestuikt. Rhea's vriend vocht terug en verkocht de moslimvrouwen ook enkele stevige trappen, maar de vrouwen wisten van geen ophouden.

Koran
Vreemd genoeg ging de rechter niet in op de aanklacht voor racisme, maar had hij wel oren naar het argument dat de stomdronken vrouwen zo van leer trokken omdat ze door hun godsdienst niet gewend zijn van te drinken. De Koran verbiedt inderdaad het drinken van alcohol, enkel voor medische doeleinden is het toegelaten. Blijkbaar lapten deze vrouwen dat verbod aan hun laars. De rechter vond er verzachtende omstandigheden in en veroordeelde de vrouwen enkel tot voorwaardelijke straffen.

Belachelijk
"Dit is een weerzinwekkende uitspraak", sakkert Rhea Page, die haar job als sociaal werkster voor autisten moest opgeven na de aanval. Ze hield immers een trauma over aan de aanval en leed onder zware stress. "Die bende zou meteen moeten opgesloten worden en nu krijgen ze eigenlijk helemaal geen straf. Het was zonneklaar dat het om een racistische aanval ging. En dan dat belachelijke argument dat ze niet gewend zijn om te drinken. Als ze niet mochten drinken van hun godsdienst, waarom trokken ze dan naar café's op dat moment van de avond. Zelfs toen de politie al was aangekomen en ze allemaal waren weggevlucht, kwam er nog eentje terug om me een laatste trap op het hoofd te geven. Schandalig!"

Paniekaanvallen
Rhea Page is nog altijd in behandeling bij een psychiater en heeft last van paniekaanvallen en traumatische flashbacks. "Ze bleven maar trappen en roepen dat ik een blanke h**r was die ze moesten doden. Toen ik me omdraaide, greep een van hen me bij mijn haren en smeet me op de grond. Om beurten trapten ze op mijn hoofd. Ik dacht echt dat ze zouden vermoorden." (kh)

bron:
filmpje:

LOL ik ga Wilders bellen, meer kan ik ff niet doen ...

Had filmpje nog niet gezien, maar echt te debiel voor woorden dat ze geen celstraf hebben gekregen.

Jammer dat die vriend ze niet alle 4 het ziekenhuis in had geslagen, had hier prima gekund. Mits je gek/sterk genoeg bent.
Was dat gebeurt, werd hij aangeklaagd en zou die wel celstraf krijgen :o

Jij zou een permanente ban moeten krijgen voor deze uitspraak. Hiermee beledig je o.a. me vader, broertjes en hele familie van mn.vaders kant die geen vlieg kwaad doen en een doodnormaal bestaan hebben.
Durf dit recht in iemand ze gezicht te zeggen, met de nadruk op IEDERE moslim...
Simpele ziel, zou eens nadenken voordat je iets zegt.

Wat deze vrouwen doen slaat natuurlijk nergens op, maar heel het internet staat vol met deze shit door chinezen, amerikanen, afrikanen, russen of wie dan ook.

Oja was afgeleid door die droeft**ter uitspraken...
Maar een voorwaardelijke straf (ongeacht hoe lang) voor een zware groepsmishandeling, waar gaat dit over, binnenkort eens kijken of ik het dossier ergens kan vinden want dit klinkt wel erg bizar.

als je hiermee insinueert dat zulke uitspraak dan met geweld wordt beantwoord, haal je je eigen punt eigenlijk onderuit...

als ik elke keer een gristenhond in elkaar moet slaan voor de offensieve achterlijke diarree die uit hun mond komt...:rolleyes: (verdedigen van 'condoomverbod' in afrika, anti-abortus,... e.d heb ik het hier dan over)

Not to mention de vooroordelen jegens atheisten van zo goed als elke gelovige. Zouden wij ook enorm persoonlijk kunnen nemen, maar je zal zelden een atheist dan tot geweld zien grijpen;)

Terug
Naar boven