XXL Nutrition

Shocking News Geen celstraf na laffe aanval: "Niet gewend om te drinken omdat we moslims zijn"

En dan vinden ze het raar als er figuren als Breivik gecreëerd worden. Onrecht stimuleert haat en geweld.

Ja dat verhaal kan 1 of andere zelfmoord terrorist ook verkopen.

En dan?

Gewoon nultolerantie voor geweld en daders niet met een lolly naar huis sturen.
Dat is de essentie van de zaak.

En geen ogen dicht doen voor raciaal geweld daarbovenop..en dat in beide richtingen.

@Saleeh..dat verhaaltje vertellen katholieken ook.
We beoordelen ze niet op de mate waarin ze 'goede' moslims zijn.
Ze identificeren zich als moslims en zijn het.

En nee,diegene die zulke zaken zonder gevolgen laten zijn idioter als die 4 achterlijken.

spijtig dat die kerel zat was anders had hij ze wel allemaal neergeknuppeld volgens mij ,mottig tuig

---------- Post toegevoegd Wed 7 Dec 2011 om 21:41 ----------

kent iemand dat filmpje nog met die duitser die een rondleiding geeft door de winkelstraat en dan plots wordt lastiggevallen door een buitenlander ,die hij toen n bitchslap gaf en zei "komen zie weider" tegen de reporters ?? iemand de link ? Dat had die kerel ook meoten doen hier :D

Ja dat verhaal kan 1 of andere zelfmoord terrorist ook verkopen.

En dan?

Gewoon nultolerantie voor geweld en daders niet met een lolly naar huis sturen.
Dat is de essentie van de zaak.

En geen ogen dicht doen voor raciaal geweld daarbovenop..en dat in beide richtingen.

@Saleeh..dat verhaaltje vertellen katholieken ook.
We beoordelen ze niet op de mate waarin ze 'goede' moslims zijn.
Ze identificeren zich als moslims en zijn het.

En nee,diegene die zulke zaken zonder gevolgen laten zijn idioter als die 4 achterlijken.

Ik ben het volledig met je eens.

Sorry maar als je je vriendin in elkaar laat meppen door 3 meiden dan mis je toch ook wat, uhmz, naja. Ik weet wel dat als drie meiden mijn vriendin aanvallen ze binnen ongeveer 10 seconde op de intensive care liggen. E-credibility +6!

spijtig dat die kerel zat was anders had hij ze wel allemaal neergeknuppeld volgens mij ,mottig tuig

---------- Post toegevoegd Wed 7 Dec 2011 om 21:41 ----------

kent iemand dat filmpje nog met die duitser die een rondleiding geeft door de winkelstraat en dan plots wordt lastiggevallen door een buitenlander ,die hij toen n bitchslap gaf en zei "komen zie weider" tegen de reporters ?? iemand de link ? Dat had die kerel ook meoten doen hier :D

Here you go.
http://www.youtube.com/watch?v=pkFdIIDEqy8

om eerlijk te zijn geloof ik het niet:), want ik denk ook dat het meer ophef zou veroorzaken:)

:roflol: Dat filmpje. 4 goeie tikken, meer had hij niet nodig. Wellicht was het al genoeg wanneer hij bij 1 van die h**ren de ogen eruit gestoken had!

debalie534def.jpg

EXTREMISTEN VERSTOREN ISLAMDEBAT DE BALIE

http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/2011/12/extremisten_verstoren_islamdeb.html

Bah, ik had wss die moslimas halfdood getrapt en dan zelf in de bak gevlogen.

Niet te doen, haar vriend leek trouwens dronken fzo ?

Vraag me toch ook wel af of dit niet in andere kranten staat...

Sowieso niet goed te praten als 't echt waar is. Kan er echt hélemaal niet bij hoe die kerel daar zo kan bij blijven, zelfs al was die zo extreem dronken als 't maar zijn kan.

Wtf doet die gast, als mijn vriendin in elkaar getrapt word door 4 vrouwen dan ging ik ook even los.

Had het filmpje vanmiddag al gezien. Ik ga ook eens iemand halfdood trappen en dan zeggen dat ik moslim ben. Loop ik ook zo naar buiten omdat ik de gevaren van alcohol niet wist? Hoogstwaarschijnlijk niet. Meneer rechter heeft waarschijnlijk gewoon 7 kleuren stront gescheten.

Onrecht = te lage straf geven. Dan krijg je gekken die recht in eigen handen nemen. Dus idd gepast straffen.

Dan zijn we het eens met elkaar.

Wtf doet die gast, als mijn vriendin in elkaar getrapt word door 4 vrouwen dan ging ik ook even los.

Ja dat vraag ik me ook af.???
Snap niet dat die zo tam reageert.
Zelfs bij dat half duwtje al vallen die "dames" om als kegels geraakt door een bowlingbal.
Dus hij had niet eens veel kracht nodig om zijn vriendin te verdedigen.
Als je dronken bent kan je toch eens te meer schade aanrichten?

Engeland, hebben zij niet de sharia wet in de rechtbank? En moslima's die drinken? Stenegen die zooi.

En dan vinden ze het raar als er figuren als Breivik gecreëerd worden. Onrecht stimuleert haat en geweld.

Inderdaad, die gedachte kruist mijn hoofd ook al meerdere malen de laatste maanden...Zou me niet verbazen als er ooit een nieuwe breivik of misschien zelf Hitler opstaat die het gewoon kortaf beu is...

Hoop van niet, maar het gaat al jaren k*t, ooit komt er een druppel teveel en dan worden ze wel allemaal gelijk over de kam gesmeerd en is het dikke oorlog me dunkt.

Jij bent alleen maar lid geworden om moslims te verdedigen ofwat?
Ik zie jou alleen maar in dit soort topics.

OT: Dit bevestigd alleen maar weer alle vooroordelen en vergroot mijn haatgevoelens voor al die klootzakken. Geen verschil tussen man, vrouw, oud, jong, rijk of arm ze zijn allemaal hetzelfde en degene die nog niets hebben gedaan roepen het hardst dat er niks aan de hand is etc. etc. maar over een week staan ze zelf in de krant.

Stelletje honden zijn het die een permanente ban moeten krijgen uit europa!

(srs)

[Opmerking moderator: wij laten niet toe dat individuele personen op basis van hun afkomst of geloof op deze manier worden gestigmatiseerd. De schrijver heeft hiervoor een sanctie gekregen.]

Couldn't agree more spijtig genoeg

Ik ben tot een punt gekomen dat ik heel dat multi-culti gedoe ben gaan verrachten...Misschien ben ik daardoor een verschrikkelijke man, maar dan is dat maar zo...Gaat geen dag voorbij of ik zie of hoor ze weer in het nieuws...jonge jonge.
En dan maar komen nken over racisme..fl**ker toch op

EDIT: bij nader inzien zie ik dat dit algemeen bedoelt is en daar ga ik uiteraard niet mee akkoord, excuses.

Laatst bewerkt:
Inderdaad, die gedachte kruist mijn hoofd ook al meerdere malen de laatste maanden...Zou me niet verbazen als er ooit een nieuwe breivik of misschien zelf Hitler opstaat die het gewoon kortaf beu is...

Hoop van niet, maar het gaat al jaren k*t, ooit komt er een druppel teveel en dan worden ze wel allemaal gelijk over de kam gesmeerd en is het dikke oorlog me dunkt.

Couldn't agree more spijtig genoeg

Ik ben tot een punt gekomen dat ik heel dat multi-culti gedoe ben gaan verrachten...Misschien ben ik daardoor een verschrikkelijke man, maar dan is dat maar zo...Gaat geen dag voorbij of ik zie of hoor ze weer in het nieuws...jonge jonge.
En dan maar komen nken over racisme..fl**ker toch op

zo denk ik er ook over

Terug
Naar boven