MuscleMeat

Geen gram !

Br3chtje

Novice
Waardering
0
Hey, ik ben Brecht, 17 jaar en weeg 62 kg..
Mijn probleem is dat ik geen gram kan bijkomen :o
Ik heb mss al 4 grote potten Mammoth Gainer op,, ik eet 8 x per dag maar het lukt mij gewoonweg niet om ook maar een gram bij te komen :o
Iemand enig idee hoe ik dit kan verhelpen ?

Post je voedingsschemaanders kan niemand daar op antwoorden.

Nog meer eten. Je kan zoveel mammoth nemen als je wil maar als je niet boven onderhoud zit dan kom je niet aan.

je moet ook trainen om spiermassa aan te komen. en je hoeft niet te overdrijfen met je 8 keer per dag.

eet gewoon meer, kan me niet voorstellen dat mensen niet kunnen aankomen....

komen vast weer opmerkeingen met mn pic, maar ben al super veel aangekomen.

eet gewoon meer, kan me niet voorstellen dat mensen niet kunnen aankomen....

komen vast weer opmerkeingen met mn pic, maar ben al super veel aangekomen.

haha, jij aankomen ? je bent nog helemaal niet veel aangekomen.

Of bestond jij hiervoor alleen uit bot ?

over 2 maanden komen er nieuwe foto's van wesking, dan kunnen we oordelen arnold.

Meer eten meer eten meer eten roepen is wel heel makkelijk hè...

De topicstarter zal toch eerst zijn voedingsschema moeten plaatsen voordat we kunnen oordelen...

8 keer eten en niet aankomen? Misschien niet elke keer een appeltje en 1 sneetje brood eten :)

die foto's die die gepost heeft zijn van toen ie pas een maand getraind had, het is nu al 3 maanden verder en nog twee maanden erbij en hij is een beest.

thx... maar weer ff ontopic..!

gewoon meer eten, eet anders 5x per dag grotere maaltijden.
je moet uitrekenen hoeveel calories je nodig hebt en dan moet je daar ongeveer 500 (correct me when if wrong) boven gaan zitten.

• Topic Starter Topic Starter
thx... maar weer ff ontopic..!

gewoon meer eten, eet anders 5x per dag grotere maaltijden.
je moet uitrekenen hoeveel calories je nodig hebt en dan moet je daar ongeveer 500 (correct me when if wrong) boven gaan zitten.

Ik weet niet precies meer wat m'n schema was, kgebruik het al 2 weken niet meer, khad het opgegeven. Het kwam er in ieder geval op neer dat ik rond de 4000 caloriën binnenkreeg en er rond de 3000 nodig had..

Stel een nieuw voedingsschema samen op basis van de stickys in de sectie voeding. Post dit en dan kunnen we oordelen.

@ br3chtjuh bij 62kilo mag ik tog hopen dat je 1.80 bent, anders zou ik mee eerder zorgen maken om wat af tevallen ipv bij te komen ;)

Laat bij de dokter je schildklier hormonen meten.. Als daar niks mis mee is heb je geen enkel ander excuus en eet je te weinig. Vaak blijkt dat mensen teveel vasthouden aan supplementen terwijl deze eigenlijk een toevoeging op een al reeds correcte levensT/voedingspatroon moeten zijn.

je moet ook in kilo calorien rekenen, calorien zijn veel minder.

Terug
Naar boven