Fitness Seller

Geen motivatie meer..

Bezoekers in dit topic

En Duma, wat voor oefeningen zou ik bij bijvoorbeeld maandag nog bij kunnen doen, en op dinsdag?

Ik ben niet heel erg meer bezig met KT, maar mss de decline db press en shrugs op maandag toevoegen en dinsdag de db row en een curl met dumbbells/barbell of een lekkere cheat curl erbij. En dan per oef 3-4 sets.:) Btw als je het saai vindt om steeds hetzelfde te moeten doen (waar ik zelf nogal last van heb) dan wissel je toch iedere week de oefeningen af.
 
Laatst bewerkt:
Moet je eens bij "Wetenschap en onderzoek" gaan kijken op dit forum:D Ze zeggen van niet, maar onbewust zijn ze er toch naar opzoek hoor:rolleyes:

Ik weet het hoor ik had die topic gepost maar het is locked geen idee waarom??
 
Ik weet het hoor ik had die topic gepost maar het is locked geen idee waarom??

Hoe jij het brengt. Jij bent zo niet op vrijdag avond... en als je zo bent kan je fluiten naar je scharrel tenzij je cash hebt en ff langs de hoeren gaat.
 
Dumba,

Met db row bedoel je dumbbell Row denk ik? En een decline press doe ik liever niet, omdat mijn borst onder meer ontwikkeld is dan de bovenkant, dus doe tegenwoordig meer incline.. Ik heb trouwens ook een behoorlijke spleet tussen mijn borsten, nou jah zo behoorlijk is mijn borst nou ook weer niet, iemand een idee om dat weg te trainen? Ik dacht met de Pullover dat te doen..
 
Hoe jij het brengt. Jij bent zo niet op vrijdag avond... en als je zo bent kan je fluiten naar je scharrel tenzij je cash hebt en ff langs de hoeren gaat.

Daar zal het aan liggen!:D
 
Maar wat vind iedereen die hier loopt te ouwehoeren van mijn schema?
Zou wel fijn zijn om wat kritiek te horen om dingen beter te maken..
Alvast bedankt!
 
Maar wat vind iedereen die hier loopt te ouwehoeren van mijn schema?
Zou wel fijn zijn om wat kritiek te horen om dingen beter te maken..
Alvast bedankt!

Graag eerst karma geven voordat we verder gaan discuseren.
 
Laatst bewerkt:
Met vier oefeningen kun je best lang bezig zijn. Als je warming-up doet en bij dezelfde oefening blijft in je rust. Overigens is het niet verkeerd om eens in de zoveel tijd andere oefeningen te pakken en af en toe een rustperiode/deload. En gewoon goed blijven eten natuurlijk.
 
Karma krijg je niet zomaar, moet je eerst verdienen ;)

En ik dacht dat dit een bodybuilding forum was, het grootste gedeelte wat ik hier als feedback krijg is gewoon dom gel*l, beetje jammer dit..
 
Ik ben niet heel erg meer bezig met KT, maar mss de decline db press en shrugs op maandag toevoegen en dinsdag de db row en een curl met dumbbells/barbell of een lekkere cheat curl erbij. En dan per oef 3-4 sets.:) Btw als je het saai vindt om steeds hetzelfde te moeten doen (waar ik zelf nogal last van heb) dan wissel je toch iedere week de oefeningen af.

Idd, Zyzz zijn trainingen waren ook elke keer anders en kijk maar hoe aesthetic hij was
 
Karma krijg je niet zomaar, moet je eerst verdienen ;)

En ik dacht dat dit een bodybuilding forum was, het grootste gedeelte wat ik hier als feedback krijg is gewoon dom gel*l, beetje jammer dit..

Hoezo ging toch over motivatie? maak dan een nieuwe topic aan met tips voor je trainingsschema.

Ik zei net al voor karma bekijk ik het even kritisch.
 
Back
Naar boven