MuscleMeat

geen spierpijn inborst

laterz23

Cool Novice
Waardering
0
Lengte
1m77
Massa
92kg
Vetpercentage
12%
Hallo, ik train nu sinds kort weer. als ik borst train krijg ik geen spierpijn en ze worden ook niet mega hard.
Ik train echt zo zwaar ik kan, dat de laasten echt moeilijk gaan en dan word ik nog een beetje geholpen om over het doden punt te komen
.

Mijn triseps daar in tegen voelen echt hard aan naar de training en ook zo gevoel dat ze opgepompt zijn zegmaar ,

De oefeningen doe ik allemaal goed, want die man die daar werkt keek mee, en nog kennis dus daar lig het niet aan.

Of krijg je nou eenmaal bijna geen spierpijn en opgepompt gevoel in je borst?
Wil het maar voor de zekerheid vragen voor ik alles voor niets doe.

Alvast bedankt

Kijk eens of je het bij wat isolatie oefeningen wel krijgt. Spierpijn hoeft niets te zeggen, maar je laat t wel heel erg klinken alsof je teveel accent op je triceps legt

Het klinkt alsof die man niet zo ervaren is als hij doet voorkomen.
Probeer eens inderdaad dumbell flyes of een machine voor je borstspieren.

• Topic Starter Topic Starter
Bedankt voor de tips heb het vandaag nog maar een keer geprobeert een paar oefeningen voelt al een stuk beter!

Bedankt voor de tips heb het vandaag nog maar een keer geprobeert een paar oefeningen voelt al een stuk beter!

Spierpijn is onnodig voor spiergroei, vaak ben je al lang gestopt met groeien maar ben je nog te stijf om al opnieuw die spiergroep te trainen. Dus is het eerder contraproductief.

Terug
Naar boven