AndroidHealthClinic

geen tren in me cutkuur!! advies aub

zeggen dat je alpha bent is beta

• Topic Starter Topic Starter
Haha ja pas maar op :)

---------- Toegevoegd om 12:28 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:26 ----------

Welke dosis zat jij dan?

250/600. misschien verstandiger om zelf te beginnen met 400 :)

over 6 weken begin ik weer met mijn blast, of verhoog de tren of stack er nog iets naast

Als ik me nog zou bedenken zou ik zoiezo tren op 300mg pakken en na 4 weken eventueel verhogen.

Anders va je voor test primo, en dan kickstart je 4 a 5 weken met tren a. Weet niet of dit slim is dus zou evt iemand met meer kennis dan ik moeten bevestiging of ik poep lul of niet. Verder heb ij ook lang gezocht maar mast primo combi. Kan bijna nergens vinden dat het een goede combi is omdat het over algemeen zelfde werking heeft of zoiets. Beter ga je dan primo verhogen ipv mast toevoegen.
Maar net als hierboven kan ik niet zeker zeggen of dit nuttig advies is of niet.

Primo icm Masteron is wel garantie voor een baldy look heh mocht je er aanleg voor hebben:o

Primo icm Masteron is wel garantie voor een baldy look heh mocht je er aanleg voor hebben:o

ja met laag vp zal mast wel wat toe voegen, al vraag ik me af of het niet wat beter zou zijn om bijv de primo te verhogen ipv mast toe te voegen

Als ik me nog zou bedenken zou ik zoiezo tren op 300mg pakken en na 4 weken eventueel verhogen.

als ik jou was had ik het geprobeerd, 500 aan primo uit gegeven om er achter te komen dat tren veel beter en lekkerder is.. maargoed das jou keuze natuurlijk.

qua karakter was ik voor vreemden iets aggresiever( passief aggresief, als in woorden) en voor men vriendin eigenlijk een zacht ei, steeds willen knuffelen/slijmen enz.

als ik jou was had ik het geprobeerd, 500 aan primo uit gegeven om er achter te komen dat tren veel beter en lekkerder is.. maargoed das jou keuze natuurlijk.

qua karakter was ik voor vreemden iets aggresiever( passief aggresief, als in woorden) en voor men vriendin eigenlijk een zacht ei, steeds willen knuffelen/slijmen enz.

hoe zag jou test primo tren kuur er eigenlijk precies uit? had het in je log gelezen maar stond niet precies hoeveel en hoelang geloof ik

hoe zag jou test primo tren kuur er eigenlijk precies uit? had het in je log gelezen maar stond niet precies hoeveel en hoelang geloof ik

was meer een doen en leren kuur eigenlijk.

begon met

500 sust(omnadren) 1-5
500 primo 1-5
50 Winstrol 1-3

toen

250 test E 5-12
500primo 5-12
100 ace ED 6-12

nolvadex+arimidex (20mg/5mg) 25 dagen vanaf week 14

was meer een doen en leren kuur eigenlijk.

begon met

500 sust(omnadren) 1-5
500 primo 1-5
50 Winstrol 1-3

toen

250 test E 5-12
500primo 5-12
100 ace ED 6-12

nolvadex+arimidex (20mg/5mg) 25 dagen vanaf week 14

oke tnx, lijkt me iets voor de toekomst :P. Goed bevallen neem ik aan?

oke tnx, lijkt me iets voor de toekomst :P. Goed bevallen neem ik aan?

ja super, al zou ik de winstrol niet snel een 3e keer doen, wil qua orals alleen oxy/dianabol nog een keer bevallen.

voor de rest was alles super, aders werden beter zichtbaar, kracht ging stukken omhoog etc.

ja super, al zou ik de winstrol niet snel een 3e keer doen, wil qua orals alleen oxy/dianabol nog een keer bevallen.

voor de rest was alles super, aders werden beter zichtbaar, kracht ging stukken omhoog etc.

Tnx voor uitleg ;). Zou zelf op win laten staan maar rest lijkg me keer leuk om te proberen

Heb toch besloten dat ik geen tren in me cutkuur ga gooien . Ben toch te spichtig op de sides en wil niks op het spel zetten ook omdat ik al aardig alpha ben van nature en bang ben dat ik toch verkeerde beslissingen ga nemen ..daarbij komt dat ik me conditie ook op peil wil/moet houden.

wie kan een alternatief geven om toch goed droog te staan deze zomer?

Dit was mijn kuurplan

1-14 test e 250mg ew
1-12 tren e 300mg ew
1-12 mast e 600mg ew

Kan ik nu de tren weglaten en gewoon een oral toevoegen ?
Ik dacht aan 6weken anavar op 80mg .

Alpha is niet hetzelfde als een chagerijnige b*ch zijn die zich aan iedereen ergert terwijl ie met constant met z'n ogen rolt. ;)

Sterker nog, als je zo bent denk ik dat je je met wat AAS een stuk lekkerder zal voelen zelfs :D

IK ZEG DOEN LOLOIL

Kerel pak gewoon die Tren-A man, niet zeiken ;) Begin met een halve ml en kijk hoe het gaat!
Zoals BC ook zegt is het gewoon zonde om Primo te pakken als er Tren is.

Alpha is niet hetzelfde als een chagerijnige b*ch zijn die zich aan iedereen ergert terwijl ie met constant met z'n ogen rolt. ;)

Sterker nog, als je zo bent denk ik dat je je met wat AAS een stuk lekkerder zal voelen zelfs :D

IK ZEG DOEN LOLOIL

Haha dat zijn jou woorden he.

Je Nederlandse taal en zinsindeling is ook niet zo best bij jou trouwens.

Ik erger me er kapot aan hahaha !

Tren, gewoon doen ;) ergens bang voor zijn is ook niet echt alpha.

Terug
Naar boven