XXL Nutrition

Geen zin om fatsoenlijk te koken

leg je altijd alles zo mooi apart? ik gooi gewoon altijd alles in een schotel en meng dan alles,eender wat het is ,tesamen met wat sambal en eventueel tomatenketchup ;)

Is dat zo raar?

Ik heb ook het liefste alles apart. Behalve dan met pasta + sausje, of rijst + sausje, dat gaat wel door elkaar.

De rest eet ik ook apart :o

@ Cirkel: dat meertje ziet er heerlijk uit!

Hahaha zou hier maar wegblijven we zijn hier niet zulke mooie meiden gewend daarom zit ik ook meestal in de regio Holland.;)

Kijk, de regio Holland klinkt alweer een stul beter ;)
Maar ik heb wel wat bekenden ergens in Limboland zitten. Laatste keer dat ik daar op bezoek was heb ik zo'n 6,5 uur in de trein gezeten...

Wat eet jij voor brak man ? Eten is het belangrijkste en meest leuke moment van de dag . Spendeer daar toch wat meer tijd aan ...

• Topic Starter Topic Starter
Kijk, de regio Holland klinkt alweer een stul beter ;)
Maar ik heb wel wat bekenden ergens in Limboland zitten. Laatste keer dat ik daar op bezoek was heb ik zo'n 6,5 uur in de trein gezeten...
Dan vermoed ik dat je in Groningen of Friesland woont, al ik naar Rotterdam of Amsterdam ga zit ik maar iets van 3,5 uur in de trein. Vind ik opzicht wel meevallen ik pak me er iets lekker te lezen bij of een sudoku en de tijd vliegt voorbij voor je er erg in hebt.

:roflol: in Vlaanderen reis je in 2 uur van de ene kant van het land naar de andere.
en dat vind ik al ziekelijk lang.

:roflol: in Vlaanderen reis je in 2 uur van de ene kant van het land naar de andere.
en dat vind ik al ziekelijk lang.

Hehe, ik heb pas nog 13 uur in de trein gezeten. Ik heb me prima vermaakt! Zit regelmatig zo'n 4 of 5 uur in de trein. Eventjes op en neer naar Alkmaar.
In juni/juli kan ik er weer 7 uur in zitten naar Berlijn toe :D

• Topic Starter Topic Starter
Hehe, ik heb pas nog 13 uur in de trein gezeten. Ik heb me prima vermaakt! Zit regelmatig zo'n 4 of 5 uur in de trein. Eventjes op en neer naar Alkmaar.
In juni/juli kan ik er weer 7 uur in zitten naar Berlijn toe :D
Dat doe ik liever met de auto, dan laat ik een ander rijden.

Dan is dit het gevolg.:D
Eten.jpg

* 2 zakjes Noodles
* Spinazie
* Rijst
* 2 Eieren
* Blikje tonijn
Waarom noem je dit niet fatsoenlijk , het is juist heel fatsoenlijk. Alles zit erin en redelijk gezond. Bovendien kruipt er toch ook wat tijd in om dat klaar te maken. Ik begrijp dus de post niet zo. Alleen dat blik tonijn er zo opgekwakt, moet er niet aan denken gadver :P

Die tonijn ziet er eigenlijk best uit als een hamburger :o

Ik zat ook eerst 10 minuten te staren, vroeg me af waar de tonijn was :o

Terug
Naar boven