Fitness Seller

Geen zin om fatsoenlijk te koken

Als die eitjes niet bevrucht zijn hebben er geen kippetjes in gezeten ^^

Veel landen zijn daar inderdaad niet zo streng in. Maar zelfs als je je aan de quota houdt kan je niks doen tegen het per ongeluk dieren meevissen die er niet in horen.

Klopt maar die moeten ze toch wel overboord gooien.
Zijn ze enorm streng in geworden.
Vraag is wel of dat op tijd is natuurlijk.

Hoe kun je zo'n beest nu weerstaan, kijk dan hoe lekker :lick::meal:

koe.jpg

Hoe kun je zo'n beest nu weerstaan, kijk dan hoe lekker :lick::meal:

koe.jpg

Dat beest is toch gewoon gemaakt om op te eten net zoals kippen, varkens , geiten (sommigen willen dit dier ook voor andere doeleinden voorbehouden ) , katten , honden , zwijnen , etc etc .
En daarbij : een mens heeft hoektanden . Bewijs dat we vlees moeten eten . Punt . De boom in met alle vegetariërs .

+ uit onze darmen kan je ook afleiden dat we vleeseters zijn

Dat beest is toch gewoon gemaakt om op te eten net zoals kippen, varkens , geiten (sommigen willen dit dier ook voor andere doeleinden voorbehouden ) , katten , honden , zwijnen , etc etc .
En daarbij : een mens heeft hoektanden . Bewijs dat we vlees moeten eten . Punt . De boom in met alle vegetariërs .

Dat gemaakt moet je me toch eens uitleggen. En bewijs dat we vlees moeten eten? Ons staartbeen zou ons er stand te pede aan herinneren grote gewaagde sprongen te maken en onze afscheiding van adrenaline aan een territoriaal beest. Ik wil geen vega activist zijn, maar dit lijken me niet geheel fantastische redenen om omnivorisme op deze manier te promoten :D

Je snapt zelf wel dat dit een drogreden zou zijn om het eten van eieren af te doen als passen binnen een vegetarische levenswijze.

Mwa, iedere keer dat je ejaculeert zou je een massamoord plegen als je er anders over nadenkt. Ander punt is wel dat voor de eier'productie' een hele berg mannekes worden geexecuteerd. (trema werkt niet)

Dat gemaakt moet je me toch eens uitleggen. En bewijs dat we vlees moeten eten? Ons staartbeen zou ons er stand te pede aan herinneren grote gewaagde sprongen te maken en onze afscheiding van adrenaline aan een territoriaal beest. Ik wil geen vega activist zijn, maar dit lijken me niet geheel fantastische redenen om omnivorisme op deze manier te promoten :D

Mwa, iedere keer dat je ejaculeert zou je een massamoord plegen als je er anders over nadenkt. Ander punt is wel dat voor de eier'productie' een hele berg mannekes worden geexecuteerd. (trema werkt niet)

Een planteneter heeft enkel een dunne darm, vleeseter een dikke darm.....

Het is daarom dat ik niet meer ejaculeer, wreed gewoon :mad:

Gemaakt: Eten of gegeten worden. Deze dieren eten geen andere dieren = ze worden gegeten = ze zijn gemaakt om op te eten. Enne, wij staan toch helemaal boven aan de voedselketen door ons hoofd. Dus alle dieren "onder" ons zijn gemaakt om opgegeten te worden.:p

Met katten & honden ben ik het niet eens, met dat ze 'gemaakt' zijn om opgegeten te worden. (wilde) Honden zijn de best ontwikkelde roofdieren op aarde met het hoogste kill/chase ratio. Ik geloof dat meer dan 90% van de prooidieren waar een hond z'n zinnen op heeft gezet het moet afleggen tegen dit dier. Ze zijn onvermoeibaar.

Dat gemaakt moet je me toch eens uitleggen. )
Bij wijze van spreken . We staan nu eenmaal bovenaan de voedselketen . Leg je er nu gewoon bij neer dat dieren er zijn om door ons opgegeten te worden ; alleen niet en masse zoals het nu gebeurt . Voor mij in ieder geval geen reden om het te laten hoewel ik zoveel mogelijk vlees koop dat een zegel met oorsprong heeft .

(wilde) Honden zijn de best ontwikkelde roofdieren op aarde met het hoogste kill/chase ratio. Ik geloof dat meer dan 90% van de prooidieren waar een hond z'n zinnen op heeft gezet het moet afleggen tegen dit dier. Ze zijn onvermoeibaar.

Interessant .

• Topic Starter Topic Starter
Bij wijze van spreken . We staan nu eenmaal bovenaan de voedselketen . Leg je er nu gewoon bij neer dat dieren er zijn om door ons opgegeten te worden ; alleen niet en masse zoals het nu gebeurt . Voor mij in ieder geval geen reden om het te laten hoewel ik zoveel mogelijk vlees koop dat een zegel met oorsprong heeft .
Laat even duidelijk zijn dat als de vrije jacht toegestaan was ik wel degelijk vlees had gegeten.

Ik ben tegen het huidige beleid waarin dieren gefokt worden puur voor de consument.

Laat even duidelijk zijn dat als de vrije jacht toegestaan was ik wel degelijk vlees had gegeten.

Ik ben tegen het huidige beleid waarin dieren gefokt worden puur voor de consument.

+1

Maar ik kan het niet laten . Ik vind het TE lekker .

wat maakt het nu voor verschil of die beesten gekweekt worden of je gaat jagen ? niks toch...

net of die beesten in de natuur zo een fijn leven hebben.

• Topic Starter Topic Starter
wat maakt het nu voor verschil of die beesten gekweekt worden of je gaat jagen ? niks toch...

net of die beesten in de natuur zo een fijn leven hebben.
Beetje onzinnig wat je zelf zegt vind je niet?

Jij loopt toch ook liever vrij rond in plaats van dat je je leven slijdt in een isoleercel?

Het moet niet gekker worden, een BB-er die geen vlees wil eten. Stop al maar met dat mietjesgedrag, zo ga je nooit buff worden.

Terug
Naar boven