AndroidHealthClinic

Geen zin om fatsoenlijk te koken

• Topic Starter Topic Starter
Pff, de helft van mijn maaltijden bestaan uit water met whey en havermout in een blender. Dan is dit nog een feestmaal.

Dan is dit het gevolg.:D
Eten.jpg

* 2 zakjes Noodles
* Spinazie
* Rijst
* 2 Eieren
* Blikje tonijn

ziet er toch goed uit

cirkel...maatje wat the **** is dat de laatste tijd toch met mensen die vegetarier zijn

ofwel ben je vegetarier ofwel niet.

maar kip en vis zijn ook dieren

die trends van tegenwoordig ...

Mijn beste vriend is zo'n echte, geen vlees dus ook geen vis en geen eieren e.d.

Zijn ouders hadden hem tot aan zijn 10e ofzo wijs gemaakt dat gehakt geen vlees is (om hem zo toch enigszins wat vlees binnen te laten krijgen) totdat ik hem er een keer op wees :D

Mijn beste vriend is zo'n echte, geen vlees dus ook geen vis en geen eieren e.d.

Zijn ouders hadden hem tot aan zijn 10e ofzo wijs gemaakt dat gehakt geen vlees is (om hem zo toch enigszins wat vlees binnen te laten krijgen) totdat ik hem er een keer op wees :D

:roflol:

haha kl***zak

Ach hij was er vroeg of laat toch wel zelf achter gekomen hé :D

:roflol:

Hehe, zou echt een actie voor mij zijn!

Tsja, ik eet wel vlees en vis en ik vind het heerlijk. Heb een behoorlijke tijd als vegetarier geleefd, en ik zou ook best zonder kunnen, maar soms...
Als ik ooit eens geld heb ga ik wel voor het biologische vlees, maar ik ga wel voor de gekweekte vis. De oceanen die leeggevist worden vind ik een groter probleem dan visjes die gekweekt worden.

leeggevist gaat dan misschien wel meevallen met de quota'regelingen (hoewel niet elk land daar zo streng in is i know) maar die rotzooi zoals zware metalen daar ben ik soms minder gerust op.

• Topic Starter Topic Starter

Tsja, ik eet wel vlees en vis en ik vind het heerlijk. Heb een behoorlijke tijd als vegetarier geleefd, en ik zou ook best zonder kunnen, maar soms...
Als ik ooit eens geld heb ga ik wel voor het biologische vlees, maar ik ga wel voor de gekweekte vis. De oceanen die leeggevist worden vind ik een groter probleem dan visjes die gekweekt worden.
Nou voor zij die het als vlees beschouwenhet enige dat ik dan eet is vis. Voor de rest koop ik alleen biologische pruducten (melk, eieren, etc.). De meeste vleesvervangers tegenwoordig zijn goed te eten en sommigen durf ik zelfs lekker te noemen.

leeggevist gaat dan misschien wel meevallen met de quota'regelingen (hoewel niet elk land daar zo streng in is i know) maar die rotzooi zoals zware metalen daar ben ik soms minder gerust op.

Veel landen zijn daar inderdaad niet zo streng in. Maar zelfs als je je aan de quota houdt kan je niks doen tegen het per ongeluk dieren meevissen die er niet in horen.

Als ik er te lang over na denk voel ik een millitante vegetarier in me zitten dus ik doe dat maar niet want ik zou niet weten wat te moeten doen zonder mijn dagelijkse portie vlees :o

Terug
Naar boven