XXL Nutrition

Geert spreekt !

Bezoekers in dit topic

Nee, omdat ze anders zijn.

Ik weet niet waar jij woont maar er zijn hier bepaalde wijken waar het gewoon 1 grote teringbende is, en laten die wijken nou net vol zitten met allochtonen.

Voel je je altijd onprettig bij mensen die anders zijn? Blijf je dan de hele dag thuis in je bunker zitten ofzo?


Mensen die niet in mijn buurt wonen beschrijven de wijk waarin ik woon ook als een verpauperde wijk. En zit inderdaad vol met allochtonen.
Maar ik voel me hier prima thuis.
 
Voel je je altijd onprettig bij mensen die anders zijn? Blijf je dan de hele dag thuis in je bunker zitten ofzo?


Mensen die niet in mijn buurt wonen beschrijven de wijk waarin ik woon ook als een verpauperde wijk. En zit inderdaad vol met allochtonen.
Maar ik voel me hier prima thuis.

Jij wel, andere mensen niet.
 
Jep, die andere mensen die paranoia zijn. :roflol:
 
Jij wel, andere mensen niet.

Dat is precies mijn punt?
Wat hebben die mensen voor reden om zich daar niet thuis te voelen? Omdat iedereen daar anders is?
Ga je dan ook nooit op vakantie? Blijf je thuis achter je geraniums zitten?

Daarnaast valt het me op dat die kritiek vooral van mensen komt die nog nooit in die wijk zijn geweest. Dus ze baseren hun mening vooral op random verhalen van media of andere mensen.
 
Hmm dan zijn er echt een hele hoop paranoia mensen in Nederland...

Dat is idd goed mogelijk ja. Belgie en nederland kennende lossen jullie dat makkelijk op met pilletjes. :)
Smakelijk.
 
Back
Naar boven