AndroidHealthClinic

Geert spreekt !

Vervelend voor de persoon in kwestie, maar je bent wel erg kortzichtig als je als vrouw zijnde denkt dat een blonde westerse vrouw zonder enige risico's een mooie reportage kan doen.

Je weet dat je je zult gaan bevinden in een cultuur die nauwelijks tot geen waarde hecht aan de mening van een vrouw. Ze zijn daar oppermachtig, Het recht word zelf bepaald door de Taliban en niemand die je komt helpen. Ik weet niet of het waar is of zij de daad heeft goedgekeurd, dat terzijde, maar slim is het niet.

Ik ben geen vrouw ;)

En vrouwen moeten maar lekker oprotten uit Afghanistan als ze denken dat ze het hier beter hebben in de status van ouder wordend vlees ;)

Hirsi Magan heeft ook heel wat belastinggeld verteerd.

Ik zal binnenkort wel eens een filmpje plaatsen wat nou die angst van Wilders(en misschien mezelf ook wel) is. Ik zat nog te twijfelen om het niet te doen omdat al 99% op het religie politiek forum al over Islam of Wilders gaat...( en nee het is niet Fitna)

Ik zal binnenkort wel eens een filmpje plaatsen wat nou die angst van Wilders(en misschien mezelf ook wel) is. Ik zat nog te twijfelen om het niet te doen omdat al 99% op het religie politiek forum al over Islam of Wilders gaat...( en nee het is niet Fitna)

De angst van christenhonden is dat mensen weg gaan van hun sekte en wie weet moslim worden! :D

Wilders heeft een hekel aan moslims omdat een marokkaan zijn vriendin ooit had afgepakt :)

Hij haat zijn eigen indo-moeder :(

De keren dat ik Wilders heb horen spreken, heb ik 'm nooit rascistische dingen horen zeggen.
Maar ik ben er dan ook niet op uit zijn woorden in zo'n context te plaatsen dat ze wel rascistisch gaan klinken...

Ik wou dat er een partij was waar ik 100% achter kon staan...
Die zal ik waarschijnlijk zelf moeten oprichten... :rolleyes:

De angst van christenhonden is dat mensen weg gaan van hun sekte en wie weet moslim worden! :DNee

Wilders heeft een hekel aan moslims omdat een marokkaan zijn vriendin ooit had afgepakt :)Nee

Hij haat zijn eigen indo-moeder :( Nee hij heeft geen indonesische moeder maar een oma
Zeer nuttige post weer

• Topic Starter Topic Starter
De keren dat ik Wilders heb horen spreken, heb ik 'm nooit rascistische dingen horen zeggen.
Maar ik ben er dan ook niet op uit zijn woorden in zo'n context te plaatsen dat ze wel rascistisch gaan klinken...

En dan nog ? wat heb je aan een partij waar je 100 % achter staat...maar toch nooit de grootste word.

De angst van christenhonden is dat mensen weg gaan van hun sekte en wie weet moslim worden! :D

Wilders heeft een hekel aan moslims omdat een marokkaan zijn vriendin ooit had afgepakt :)

Hij haat zijn eigen indo-moeder :(
hij heeft geen hekel aan marokkanen, maar marokkanen die zich hier in nederland niet aan de regels van de wed houden daar heeft hij wel een hekel aan en dat soort wil die terug sturen naar maroko en dat vind ik een zeer goede zaak

Als je op dat figuur stemt ben je achterlijk.
Als je zo'n opmerking maakt, bewijs je eens te meer dat iemand met de leeftijd van 20 jaren nog niet volwassen hoeft te zijn, en beter zijn mond houd tot hij weet waar hij over praat.

Hij is een Belg...

ok..

Op wie zou jij dan stemmen als je een Nederlander was Akira?

haha dat is idd wel zo de meeste mensen die erop stemmen zijn r**ards ze kunnen geen eens uitleggen waarom ze erop stemmen hahahaha, maarja ik zou zelf niet eens weten waarop ik zou moeten stemmen tegenwoordig ik wil sowieso dat er veel dingen veranderen in nederland daarom stem ik op pvv, maar ik hoop niet dat pvv de grootste partij wordt want dat lijkt me ook niet goed :)

man o man als je zo generaliseert ben je zelf nog erger.

Niet racistisch? Dat is natuurlijk open voor interpretatie.

Daarnaast heb ik deze verkiezing neit alleen geen PVV gestemd vanwege de retardedness van Wilders. Maar vooral vanwege de standpunten van de PVV.

IMO zou iedereen voor een sterker Europa moeten zijn. Voor een land waar 80% van de inkomsten uit export bestaat is er neits zo belangrijk als een sterke afzetmarkt. En hoe kan je dit beter versterken dan door voor een sterker Europa te gaan?

Het protectionisme en nationalisme dat de PVV, maar ook de SP tentoonspreiden zal alleen maar leiden tot achteruitgang. Laten we dan ook maar gewoon de gehele EU de deur wijzen, want we hebben ze toch neit nodig. Wij Nederland, als klein kikkerlandje kunnen onze eigen boontjes wel doppen...Yeah right. Geen enkel land is zo afhankelijk van de landen om zich heen als Nederland.
Om dan een anti-stem uit te brengen, zoals op de PVV of de SP dan ben je imo degeneratief bezig en kan je nooit het beste voor hebben voor de economie van de Nederlanden.

Als Geert trouwens écht slim was, dan had hij het veel sluwer aangepakt. Dan had hij zich gematigder opgesteld (nog ietsje gematigder dan Pim wellicht) en dan stilletjes in de regering geslopen op z'n Hitleriaans om vervolgens zijn programma te verrechtsen en te verscherpen naar hoe het echt is. Het zou waarschijnlijk nog gelukt zijn ook want CDA heeft er geen probleem mee om met rechts te regeren zolang ze aan de macht blijven. Jammer dus Geert, een gemiste kans, nu zal het waarschijnlijk de eeuwigheid in de oppositie zijn.

Terug
Naar boven