Wat is volgens jou rechts en extremistisch dan? Vooral ben ik benieuwd naar je uitleg van rechts-extremisme.
Goed dat je daar even op wijst, had echt helemaal niemand in de gaten.
Ik was al aan het schrijven waarom ik de mening heb die ik heb, maar heb besloten het er maar bij te laten.
Ik kan niet zo goed schrijven, en wil liever niet aangezien worden voor iets wat ik niet ben.
Het gaat er mij maar om dat ik het niet verkeerd zou vinden als de samenleving weer wat veiliger word, en dat iedereen echt voor zijn mening uit zou kunnen komen zonder bang te moeten zijn voor de reacties daarop.
Ik denk dat niemand zit te wachten op een discussie hier op het forum door wat nauwelijks ontwikkelde simpele zielen over een onderwerp waar zelfs hoogontwikkelde mensen geen oplossing voor hebben.
En wat dat citaat van Joe Jackson betreft...
Misschien heb je de knipoog gemist, of lees ik je bericht verkeerd, maar om in één post te vragen om een uitleg over wat ik wel of niet rechts-extremistisme vind, en dan direct daarna een bijdehante opmerking te plaatsen over een goedbedoelde opmerking met knipoog, lijkt eigenlijk nergens op natuurlijk...
Ik ben een groot liefhebber van de muziek van Joe Jackson, en in het bijzonder zijn goede teksten soms.
Deze is één van zijn mooiste, uit één van zijn mooiste nummers, en verdiend het om anderen er toe aan te zetten er ook eens naar te luisteren.
Vandaar dat zo'n handtekening het verdiend om ondertekend te zijn door de originele schrijver, that's all.
Ik vind trouwens dat je een heel onsympathieke manier van schrijven heb.
Ondanks dat het jou schijnbaar opvalt dat vooral Wilders stemmers veel spelfouten maken e.d. vind ik dat jij door je manier van schrijven vooral mensen tegen je in het harnas jaagt.
Een beetje zoals Geert Wilders spreekt in de kamer, en zo altijd iedereen tegen zich in het harnas jaagt.