Fitness Seller

Geknipte discussie uit film reviews

Je kan het ook zo zien Klaas: af en toe een review van een film uit de oude doos kan de jeugd van tegenwoordig nog wat cinematografische opvoeding bieden. Vind dat wel één van de leuke eigenschappen van dit topic. 10x dezelfde (soms al oude) film, maar telkens een iets andere bespreking. Want waarom zouden films alleen besproken mogen worden in hun actuele glorietijd?

Klaas is een beetje een halve tamme als het aankomt op filmgebied.:D

• Like
Waarderingen: CoD
  • Topic Starter Topic Starter
Ok, Big-T :D

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Een aardige tranentrekker over een aantal kinderen die een buitenaards wezentje helpen weer thuis te komen. Leuk voor op een regenachtige zondagmiddag.

Je kan het ook zo zien Klaas: af en toe een review van een film uit de oude doos kan de jeugd van tegenwoordig nog wat cinematografische opvoeding bieden. Vind dat wel één van de leuke eigenschappen van dit topic. 10x dezelfde (soms al oude) film, maar telkens een iets andere bespreking. Want waarom zouden films alleen besproken mogen worden in hun actuele glorietijd?

Omdat Klaaswitz dat zegt.
r7ou83.gif

---------- Toegevoegd om 00:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:58 ----------

Het blijft toch een grappige kerel he, die klaas. 33 jaar, invorderingsambtenaar en in zijn vrije tijd geschiedenis studerend aan de universiteit, zodat hij zijn zielige leven nog enig niveau kan geven. Als hij naast zijn pittige studie nog tijd over heeft, dan trekt hij ten strijde tegen al het kwaad op het internet.

Het blijft toch een grappige kerel he, die klaas. 33 jaar, invorderingsambtenaar en in zijn vrije tijd geschiedenis studerend aan de universiteit, zodat hij zijn zielige leven nog enig niveau kan geven. Als hij naast zijn pittige studie nog tijd over heeft, dan trekt hij ten strijde tegen al het kwaad op het internet.

:roflol:

• Like
Waarderingen: CoD
Nog een oudje speciaal voor Klaaswitz:

Dude, het ging mij helemaal niet om het idee dat Coplands een te oude film zou zijn om te reviewen of aan te raden. Het gaat mij erom dat het een zodanige bekende film is, waarvan iedereen al weet waar het over gaat en ook op waarde wordt ingeschat (Stalone's hoogtepunt wat betreft acteerkwaliteit) je dan op zijn minst een deftige review schrijft die enigszins een meerwaarde heeft in het topic. Iedereen weet dat het een spannende betrekkelijk realistische film is over corrupte agenten.

Vandaar ook mijn 'hilarische' grap over The Matrix, dat is ook zo'n film die iedereen kent en waarover de meningen bekend zijn. Het gaat ook nergens over om een plaatje van The Matrix te plaatsen met daaronder "aardige film met filosofische ondertoon, geweldige effecten blah 8/10"

Maar goed, ik besef me dat ik een zeiklul ben :D

Daarin volg ik je wel ja (over het zeiklul zijn bedoel ik).

Hehe nee ik snap het punt dat je maakt wel:)

Ik snap het punt niet, want iedereen geeft een ''review'' van 2 zinnen in dit topic. Het punt van klaaswitz was om weer even grappig over te komen. Het blijft natuurlijk een trieste r*tard zonder leven. Altijd opzoek naar inkoppertjes om te scoren op dbb.

33 jaar en gefaald in het echte leven.

Ik volg hem in die zin dat reviews met een paar woordjes vrij waardeloos zijn, als het dan om een bekende film gaat dan zijn die paar woordjes helemaal zinloos natuurlijk. Maar met een paar zinnen is niets mis.

Was is dat met die Klaas en Bassie, zijn jullie getrouwd ofzo? Ik kom in ieder topic wel een bitchfight tussen die 2 tegen.

Was is dat met die Klaas en Bassie, zijn jullie getrouwd ofzo? Ik kom in ieder topic wel een bitchfight tussen die 2 tegen.

Het is Bas. Nee, hij komt altijd met onzin, dan moet ik uiteraard even reageren.

---------- Toegevoegd om 21:57 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:55 ----------

Ik volg hem in die zin dat reviews met een paar woordjes vrij waardeloos zijn, als het dan om een bekende film gaat dan zijn die paar woordjes helemaal zinloos natuurlijk. Maar met een paar zinnen is niets mis.

Toch grappig dat hij dan uitgerekend bij mijn review commentaar levert. Irritant figuur is het.

Wat moet er dan in een review staan over een oudere film? Jouw reviews staan ook niet vol met revolutionaire dingen, gewoon hetzelfde als in de meeste reviews staat. Niets mis mee, maar lever dan geen commentaar op anderen. Ik zie het punt dus niet.

Het verschil zit in het gegeven dat iedereen Copland kent en dat je die film niet eens gezien hoeft te hebben om het te omschrijven zoals jij doet in jouw 'review/kritiek'

Maar maak je niet druk Bassie, je bent best ok verder, je ziet zelden knulletjes van jouw leeftijd zo naar oude mannenzuur ruiken, ik vind het prachtig!

Laatst bewerkt:
Net Public Enemies gekeken op aanraden van bascross en Klaaswitz. Bedankt mannen, ik heb me vermaakt.

8/10

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Het verschil zit in het gegeven dat iedereen Coplands kent en dat je die film niet eens gezien hoeft te hebben om het te omschrijven zoals jij doet in jouw 'review/kritiek'

Maar maak je niet druk Bassie, je bent best ok verder, je ziet zelden knulletjes van jouw leeftijd zo naar oude mannenzuur ruiken, ik vind het prachtig!

Coplands? Wat ben je toch een dom figuur he. Een punt proberen te maken en dan in de eerste zin al de mist in gaan.
2ryg4fc.gif
Daarnaast is er helemaal geen verschil, want iedere review in dit topic bestaat uit een paar woorden, soms zelfs alleen een cijfer. Je punt is dus debiel.

Haha, ik vind alleen jou een loser, dus zo zuur ben ik niet.

Laatst bewerkt:
Goh wat een boosheid :(

Ook jij zal over een jaar of wat beseffen dat die Klaas nog zo gek niet was, dat Klaas zonder dat je het in de gaten had een positieve wending heeft gegeven aan je bestaan. En ik zal er altijd voor je zijn Bas, ook jij.

gisteren nog eens the life aquatic met bull murray gezien.
Het was weer lachen geblazen met die grollige liedjes en absurde situaties waarin bill murray als kolonel steeds in belandde, hahaha

8/10

---------- Toegevoegd om 22:33 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:28 ----------

dat meisje is een jongen, derde beentje weggehaald, daarom zag je hechtingen

lol

Goh wat een boosheid :(

Ook jij zal over een jaar of wat beseffen dat die Klaas nog zo gek niet was, dat Klaas zonder dat je het in de gaten had een positieve wending heeft gegeven aan je bestaan. En ik zal er altijd voor je zijn Bas, ook jij.

Typisch klaas. Hij heeft geen argumenten meer en komt met onzin aanzetten.

Terug
Naar boven