What's next? Een review van The Matrix?http://www.stallonezone.com/imgs/news/2008/April/041308copland.jpg
Hele aardige film over een stadje vol corrupte agenten. Mooie sfeer, goed acteerwerk en een goed verhaal.
7,5/10
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
What's next? Een review van The Matrix?http://www.stallonezone.com/imgs/news/2008/April/041308copland.jpg
Hele aardige film over een stadje vol corrupte agenten. Mooie sfeer, goed acteerwerk en een goed verhaal.
7,5/10
Je kan het ook zo zien Klaas: af en toe een review van een film uit de oude doos kan de jeugd van tegenwoordig nog wat cinematografische opvoeding bieden. Vind dat wel één van de leuke eigenschappen van dit topic. 10x dezelfde (soms al oude) film, maar telkens een iets andere bespreking. Want waarom zouden films alleen besproken mogen worden in hun actuele glorietijd?
Het blijft toch een grappige kerel he, die klaas. 33 jaar, invorderingsambtenaar en in zijn vrije tijd geschiedenis studerend aan de universiteit, zodat hij zijn zielige leven nog enig niveau kan geven. Als hij naast zijn pittige studie nog tijd over heeft, dan trekt hij ten strijde tegen al het kwaad op het internet.

Was is dat met die Klaas en Bassie, zijn jullie getrouwd ofzo? Ik kom in ieder topic wel een bitchfight tussen die 2 tegen.
Ik volg hem in die zin dat reviews met een paar woordjes vrij waardeloos zijn, als het dan om een bekende film gaat dan zijn die paar woordjes helemaal zinloos natuurlijk. Maar met een paar zinnen is niets mis.
Het verschil zit in het gegeven dat iedereen Coplands kent en dat je die film niet eens gezien hoeft te hebben om het te omschrijven zoals jij doet in jouw 'review/kritiek'
Maar maak je niet druk Bassie, je bent best ok verder, je ziet zelden knulletjes van jouw leeftijd zo naar oude mannenzuur ruiken, ik vind het prachtig!
dat meisje is een jongen, derde beentje weggehaald, daarom zag je hechtingen
Goh wat een boosheid
Ook jij zal over een jaar of wat beseffen dat die Klaas nog zo gek niet was, dat Klaas zonder dat je het in de gaten had een positieve wending heeft gegeven aan je bestaan. En ik zal er altijd voor je zijn Bas, ook jij.