AndroidHealthClinic

Geknipte discussie uit film reviews

Altijd leuk als mensen dat doen; als een ongesteld wijf gaan lopen zeuren en je uit de tent lokken, en als je er dan wat van zegt het zo gaan draaien dat je een beetje relaxed moet doen. Dat zijn van die acties waar je in de kroeg voor op je bek wordt geslagen. Gelukkig zitten we hier op internet, niet Klaas?

Wat moet er dan in een review staan over een oudere film? Jouw reviews staan ook niet vol met revolutionaire dingen, gewoon hetzelfde als in de meeste reviews staat. Niets mis mee, maar lever dan geen commentaar op anderen. Ik zie het punt dus niet.
Mijn reactie was in geen geval kritiek op jouw review. Ik gaf alleen aan dat een deeltje van wat ie zegt iets is waar ik het mee eens kan zijn, maar voor de rest was het vooral provoceren natuurlijk. Kan zelf wel lachen om sommige van zijn reacties, maar kan me voorstellen dat anderen dit soms wat beu worden. Maar terug naar de reviews nu.

Altijd leuk als mensen dat doen; als een ongesteld wijf gaan lopen zeuren en je uit de tent lokken, en als je er dan wat van zegt het zo gaan draaien dat je een beetje relaxed moet doen. Dat zijn van die acties waar je in de kroeg voor op je bek wordt geslagen. Gelukkig zitten we hier op internet, niet Klaas?

Hahaha, maar bascross trapt er steeds in. Prachtig schouwspel, doe zo voort.

Zulke reacties zijn leuk als er een kern van waarheid in zit. En Klaas doet dat vaak netjes, maar nu slaat hij even de plank mis. Maakt niet uit, je kan niet altijd op je best zijn, maar als je graag mensen uit de tent lokt zou dat eigenlijk wel moeten.

• Topic Starter Topic Starter
Luister Bas, ik zal het simpel voor je laten. Jij reviewt een film die echt iedereen die zich ook maar een klein beetje liefhebber durft te noemen kent en schrijft er een zin over die iedereen zou kunnen schrijven zonder ook maar 1 minuut van de film gezien te hebben, dat vind ik gewoon zonde van zo'n aardig en nuttig topic en ik had van zo'n gevatte leuke knul als jij toch kan zijn gewoon net iets meer verwacht. Ik vind het gewoon doodzonde, echt doodzonde.

Laatst bewerkt:
Nee het is lekker zinnig om het topic te vernken met geouwek*thoeren over een review van 2 zinnnen.

Luister Bas, ik zal het simpel voor je laten. Jij reviewt een film die echt iedereen die zich ook maar een klein beetje liefhebber durft te noemen kent en schrijft er een zin over die iedereen zou kunnen schrijven zonder ook maar 1 minuut van de film gezien te hebben, dat vind ik gewoon zonde van zo'n aardig en nuttig topic en ik had van zo'n gevatte leuke knul als jij toch kan zijn gewoon net iets meer verwacht. Ik vind het gewoon doodzonde, echt doodzonde.

Zoals ik al zei, opvallend dat je alleen commentaar op mijn review hebt. Daarnaast is het onzin dat Cop Land heel bekend is. Genoeg mensen die nog nooit van die film gehoord hebben.

Een review kan best uitgebreider, maar het is lastig om een heel verhaal te maken dat ook nog zinvol is. Dan kom je al snel uit bij het opnoemen van gebeurtenissen. Daar heeft niemand iets aan.

---------- Toegevoegd om 23:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:15 ----------

Hahaha, maar bascross trapt er steeds in. Prachtig schouwspel, doe zo voort.

Waar trap ik precies in? Hij heeft commentaar op mijn review en dus reageer ik op hem. Als klaaswitz dit allemaal doet om grappig te zijn, zoals ik vermoed, dan is het een loser. Dat wist ik echter al, dus tot zover niets nieuws.

Welke emoties? :scratch: Gewoon een (nutteloze) discussie.

ontopic mannen

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

aardige film, erg leuke muziek 8,7

Waar trap ik precies in? Hij heeft commentaar op mijn review en dus reageer ik op hem. Als klaaswitz dit allemaal doet om grappig te zijn, zoals ik vermoed, dan is het een loser. Dat wist ik echter al, dus tot zover niets nieuws.

Ja, waarna hij weer wat post en jij daar op reageert. Het is net als vrouwen die je het bloed onder je nagels vandaan halen om emoties op te roepen, wees de man op de berg niet eronder.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Lets get ready to rumbleeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

Hahaha een apart topic om te b**chen. Epic.

bascross vs Klaaswitz

waar zijn de kemphanen dan ?

sound-of-music-DVDcover.jpg

Film voor de hele familie, 1 van de betere in zijn soort. 8/10

More oneliner reviews please!

Terug
Naar boven