AndroidHealthClinic

Is Arnold een goede acteur? [Verplaatst uit film reviews]

Ik vond de scene baas, niet zozeer door zijn acteren, maar eerder door de humor die erin zat :cool:

Haha, ik vond die scene (die 3 acteurs samen) baas maar het acteren van Arnie was pijnlijk voor me om te zien. Was denk ik z'n eerste rolletje na z'n politieke carrière dus begrijpelijk dat hij nog rusty was.

Maaruh. Goed is een veelzijdig begrip. Had je iemand anders commando willen zien spelen? Zou er iemand anders een goede teminator neer hebben kunnen zetten? Had je liever Jason Stratham in predator gezien?

Al die classics die onze kinderjaren zo mooi gemaakt hebben hebben we te danken aan Arnie. Dus niet zeiken, en GET TO DA CHOPPAAAA!!!

ButchMcDick misschien? De toekomstige Schwarzenegger look - alike. :cool:

Deze tijdje geleden nog live gezien, was wel cool.

Maaruh. Goed is een veelzijdig begrip. Had je iemand anders commando willen zien spelen? Zou er iemand anders een goede teminator neer hebben kunnen zetten? Had je liever Jason Stratham in predator gezien?

Al die classics die onze kinderjaren zo mooi gemaakt hebben hebben we te danken aan Arnie. Dus niet zeiken, en GET TO DA CHOPPAAAA!!!

http://www.youtube.com/watch?v=rpEgQ3b_Ug0
http://www.youtube.com/watch?v=llUV6hPuQsU
Best grappige muziek!

Deze tijdje geleden nog live gezien, was wel cool.

Jason is net de persoon die dit nog geloofwaardig had kunnen brengen.

True, hij heeft enorm veel bereikt en daar kan je alleen maar respect voor hebben. Soms is het wel pijnlijk om hem bepaalde scenes te zien doen, bv in de eerste expendables film in die kerk.

Hij bewijst dat alles mogelijk is, en ook echt alles(!) met keihard werken en in jezelf geloven, en niet zoals de meeste doen, er als een zoutzak bijzitten. En 'failures' hoort er eenmaal bij, zeker als je de top wilt bereiken dan ontkom je er niet aan. Just move on!

Ik kan er alleen maar inspiratie uit halen.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ja, wat een ecto is het toch.

Edit; ninja edits hier altijd, was reply op een post 'Jason Statham heeft geen spieren'

"Sapphire" ?!

Hij zou net als zijn maat Stallone beter aan de HGH en TRT gaan. Veel te snel oud geworden (ws ook door de stress in de politiek). Met wat hulp van hormonen, ontstressen, goede voeding en natuurlijk training had hij er nu veel beter bij gestaan.

Hij zou net als zijn maat Stallone beter aan de HGH en TRT gaan. Veel te snel oud geworden (ws ook door de stress in de politiek). Met wat hulp van hormonen, ontstressen, goede voeding en natuurlijk training had hij er nu veel beter bij gestaan.

Ben benieuwd hoe hij er uit zal zien als hij weer naar zijn oude AAS stack zou grijpen. :D

Op sommige foto's lijkt hij alweer erg oud geworden (in The Last Stand) maar op sommige foto's ziet hij er weer best jong uit (Ten & Escape plan).

In The Last Stand:

In de film Ten:
arnold-ten.jpg

Escape plan:

Een groot verschil.

Beide foto's gewoon een oude kop, dat kan niet gemaskeerd worden door wat schmink.

Hij heeft toch ook al plastische chirurgie ondergaan aan zijn gezicht?

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven