AndroidHealthClinic

Geld verdienen met Youtube

Inkomsten verschillen ook per soort reclame (reclame wat je niet weg kan klikken, reclame wat je na 5 seconden weg kan klikken, of zo'n ad wat onder in je scherm verschijnt) dat je onder je filmpje zet.

Als iedereen nou eens adblock download dan krijg je geen enkele advertentie meer te zien.

Zorg dat er een vrouw met flinke t**ten op de camera staat, en het loopt gegarandeerd storm. :)

Wat verdien je nou met zoiets?
Het zijn alleen inkomsten uit reclame toch?

TMW heeft alleen al op een BB channel ruim 70 miljoen views... Toch € 20.000, wel nice.
Als dat van jou waar is dan.

Pewdiepie, kerel die filmpjes van zichzelf maakt terwijl die gamed, heeft dagelijks 1 miljoen views... Verdient gewoon z'n geld met zichzelf recorden en wat gamen.

Gaming channels zijn er al ten overvloede, zelfde geld voor BB broscience kanalen
Sowieso zal je als Nederlander toch geen kijkers trekken, in ieder geval geen duizenden

zoek gewoon een bijbaan

Ga rukken voor de cam

Maak unieke troll filmpjes met advies hoe je het beste kan trollen etc.

Gewoon nasty al the way , op drukke plaatsen in je broek piesen en schijten je maakt wat filmpjes met broek aan en dan weer ook helemaal zonder broek aan , doe het wel op plaatsten waar een wat jonger publiek is '( veel lekkere chicks ) want tussen een 50tig tal oude knarren op de markt naakt staan schijten durft het kleinste kind . pain is temporary pride is forever .

Hey DBBers,

heb afgelopen week mijn Youtube account aan een AdSense account gekoppeld, zodat ik inkomsten kan genereren door middel van video's te uploaden. Hiermee zou het mogelijk zijn om een aardig zakcentje mee te verdienen naast mijn studie. Altijd handig om supps of BB-voedsel mee te kopen!:D

Nu vraag ik me af wat voor soort video's veel views zouden kunnen krijgen.
Hebben jullie nog wat tips?

Heb zelf wel gedacht aan:
- BB info te behandelen, bijv. Strengtcamp kanaal
- BB oefeningen te doen
- dagelijkse actualiteiten te behandelen

Gr. Mcchillaa

Had ergens gelezen dat 1 click per advertentie per video $0,25 is en dit bedrag zou groter kunnen worden naarmate je kanaal bekender word.

100 clicks per dag totaal : 100 * $0,25 = $25,-
Dus $25,- * 30 = $ 750,- per maand, toch een aardig zakcentje:cool:

Zeker creatief haha

je kan beter gelijk stoppen met het idee

er is eens onderzocht dat het aantal view gelijk staat an 0,0005 dollar cent

dus heb je 100.000 views staat dat gelijk aan 50 dollar

en ze keren je het geld pas uit als je voorbij de 70 dollar grens bent.

dus kan je hele jaar zitten wachten of mogelijk jaren voordat je iets krijgt.

is echt niet de moeite waard hoor

je moet miljoenen views hebben en dat kost weer erg veel van je tijd om steeds goede content te leveren.

:)succes

Pua shit zal het ook wel goed doen denk ik, als je daar master in bent.

3 cent per klik als je geluk hebt ja. Je moet wel een zo uniek iets filmen wat veel hits krijgt. BV sloop van een bekend gebouw, een dikke time laps of als een new kid het politiebureau binnenlopen.

Weinig kans dat je er geld mee gaat verdienen, maar wie niet waagt.....

• Topic Starter Topic Starter
beter wat tips van jouw hoe te pokeren.

srs, pm waar.

Kan wel goed pokeren, maar veel info staat er al op internet. (2+2, pokernews etc.)

Ik probeer wat unieks te bedenken en daar een video uploaden, niet geschoten is altijd mis! Ben ondertussen wel gewoon een bijbaan voor naast mijn studie aan t zoeken haha

Meh, wil je geld verdienen op Youtube moet je inderdaad heel veel geluk hebben met een bijzonder filmpje dat opgepikt wordt danwel een heel raar hoofd/trukje kunnen en eentje die mensen ook begrijpen binnen 3 seconden anders zijn ze alweer weg. (Die audience retention functie in de analytics doet m'n vertrouwen in m'n filmpjes geen goed heh.)
Of echt content leveren maar dan kun je gelijk je baan en leven opzeggen want een beetje kwaliteit content leveren zo 1-2x in de week die behoorlijke kijkers trekt daar heb je een dagtaak aan en je moet ook nog eens flink kunnen attentionwhoren en bitchfighten want concurrentie is moordend op Youtube heh.

Maak zelf wat reviews voor muziekapparatuur, af en toe iets komisch of zet er wat eigen muziek op maar dan heb je met veel geluk een paar duizend views na een jaar.
Zou ik een zakcentje willen verdienen met Youtube dan zou ik dus m'n trots, ziel en lichaam verkopen en Death metal covers uit gaan pompen van lamme popnummers die op dat moment erg populair zijn bij het grote publiek. Enorme aantallen kijkers gegarandeerd. Maar die uren krijg ik er nooit uit (week per ding) en s'avonds als ik naar bed ga zou ik mij vies voelen. Heel vies, en een klein beetje huilen. Terwijl ik mij aftrek zou ik ook bijna niet tegen kunnen houden dat de heaumeau-getinte voorstellen die ik die dag tegen wil en dank ontvangen heb in m'n youtube-inbox door m'n hoofd zouden spoken net als ik bijna arriveer.

Succes met denken dat het je een zakcentje oplevert :P
Ooit gelezen dat 1 miljoen views gemiddeld 3000€ oplevert...

Stuk minder ;)

Zit ergens tussen de 1 a 2 dollar per 1000 views meestal. Verschilt waar je het doet..

Het lijkt op een makkelijke manier om geld te verdienen maar vergis je er niet in. Het kost ziekelijk veel tijd en dan nog moet je geluk hebben dat je populair wordt.

Daarnaast ben je al gedoemd om te falen als je het voor t geld doet als je t mij vraagt..

---------- Post toegevoegd Sat 13 Oct 2012 om 15:55 ----------

je kan beter gelijk stoppen met het idee

er is eens onderzocht dat het aantal view gelijk staat an 0,0005 dollar cent

dus heb je 100.000 views staat dat gelijk aan 50 dollar

en ze keren je het geld pas uit als je voorbij de 70 dollar grens bent.

dus kan je hele jaar zitten wachten of mogelijk jaren voordat je iets krijgt.

is echt niet de moeite waard hoor

je moet miljoenen views hebben en dat kost weer erg veel van je tijd om steeds goede content te leveren.

:)succes

Ben wel benieuwd waar je dat onderzocht hebt aangezien in je contract staat dat je niet bekend mag maken wat je verdient. Dit omdat het per persoon verschilt.

---------- Post toegevoegd Sat 13 Oct 2012 om 15:57 ----------

Had ergens gelezen dat 1 click per advertentie per video $0,25 is en dit bedrag zou groter kunnen worden naarmate je kanaal bekender word.

100 clicks per dag totaal : 100 * $0,25 = $25,-
Dus $25,- * 30 = $ 750,- per maand, toch een aardig zakcentje:cool:

Zeker creatief haha

Je krijgt per view uitbetaald, niet per klik.;)

Je krijgt betaald per cliclk op je reclame

Terug
Naar boven