Op youtube? Nee.
---------- Post toegevoegd Sat 13 Oct 2012 om 16:11 ----------
Bullshit

Very strong broscience.
Laatst bewerkt:
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Mensen die een paar schamele knaken proberen te verdienen via hun filmpjes op youtube zijn parasieten. Daardoor moet ik steeds die halfgare reclames bekijken voordat ik er achter kom dat ik weer op een waardeloos filmpje heb geklikt.
Mensen die een paar schamele knaken proberen te verdienen via hun filmpjes op youtube zijn parasieten. Daardoor moet ik steeds die halfgare reclames bekijken voordat ik er achter kom dat ik weer op een waardeloos filmpje heb geklikt.

gaat je never nooit lukken. Check de grootste youtubers van nederland. Banjomovies theaumes dylan haegens etc.. Dat zijn de bekendste youtubers van nederland en die zitten op 100000 views ongeveer gemiddeld banjomovies wat hoger 200000. Die zijn echt super lang met hun filmpjes bezig hoor. Je moet nadenken over nieuwe ideeen. Dan moet je alles goed filmen. Vervolgens moet je nog al je filmpjes bewerken waar je fakking lang mee bezig bent. Zij houden ook nog facebooks bij en twitter voor views en abonnees. Is gewoon een dagtaak man

Ik verdien geld door call of duty shit te uploaden, problem?
http://www.youtube.com/user/sTiiWaZz/videos?view=0
zo 500 views per video jij bent zeker rijk

http://www.youtube.com/user/sTiiWaZz/videos?view=0
zo 500 views per video jij bent zeker rijk
je kan niet eens adsense spellen, link je channel maar dan. is toch alleen maar extra views voor jouwouw man, je hebt mijn main channel gevonden. ha!
Deze heeft geeneens adSence
je kan niet eens adsense spellen, link je channel maar dan. is toch alleen maar extra views voor jou

Illuminati schijnt het wel goed te doen. Gewoon wat geheimzinnige onzin uploaden?
je kan niet eens adsense spellen, link je channel maar dan. is toch alleen maar extra views voor jou