AndroidHealthClinic

Geld verdienen met Youtube

Mensen die een paar schamele knaken proberen te verdienen via hun filmpjes op youtube zijn parasieten. Daardoor moet ik steeds die halfgare reclames bekijken voordat ik er achter kom dat ik weer op een waardeloos filmpje heb geklikt.

Mensen die een paar schamele knaken proberen te verdienen via hun filmpjes op youtube zijn parasieten. Daardoor moet ik steeds die halfgare reclames bekijken voordat ik er achter kom dat ik weer op een waardeloos filmpje heb geklikt.

Adblocker vriend.

Inderdaad, niemand mag geld krijgen voor hun werk :mad::mad::mad::mad:

Gaat je never nooit lukken. Check de grootste youtubers van nederland. Banjomovies theaumes dylan haegens etc.. Dat zijn de bekendste youtubers van nederland en die zitten op 100000 views ongeveer gemiddeld banjomovies wat hoger 200000. Die zijn echt super lang met hun filmpjes bezig hoor. Je moet nadenken over nieuwe ideeen. Dan moet je alles goed filmen. Vervolgens moet je nog al je filmpjes bewerken waar je fakking lang mee bezig bent. Zij houden ook nog facebooks bij en twitter voor views en abonnees. Is gewoon een dagtaak man

gaat je never nooit lukken. Check de grootste youtubers van nederland. Banjomovies theaumes dylan haegens etc.. Dat zijn de bekendste youtubers van nederland en die zitten op 100000 views ongeveer gemiddeld banjomovies wat hoger 200000. Die zijn echt super lang met hun filmpjes bezig hoor. Je moet nadenken over nieuwe ideeen. Dan moet je alles goed filmen. Vervolgens moet je nog al je filmpjes bewerken waar je fakking lang mee bezig bent. Zij houden ook nog facebooks bij en twitter voor views en abonnees. Is gewoon een dagtaak man

qft

Die nederlandse kanalen zijn overigens wel echt om te huilen. Stel mong*len die constant giveaways doen in ruil voor spamacties. Heeft geen fl**ker meer met community te maken maar puur geld geld geld.

Je hoeft je ook niet te beperken tot Nederland...

Je hoeft je ook niet te beperken tot Nederland...

Ik kijk niet eens nederlandse kanalen eerlijk gezegd :roflol:

Helaas komt die troep nog weleens voorbij zetten in de aanbevolen dingen omdat ze weer 5 euro hebben weggegeven zodat al die 12 jarige met hun pielemans op die like knop zitten te rammen.

Ik verdien geld door call of duty shit te uploaden, problem?

• Topic Starter Topic Starter
Denk bij nader inzien dat ik niets ga uploaden bij youtube. Dacht er denk wat te makkelijk over, steek liever de tijd in bb en bijbaan+ studie.

2012 en nog steeds geen AdBlock geinstalleerd, oh brother

22000 totale weergaven :roflol: pathetic

Illuminati schijnt het wel goed te doen. Gewoon wat geheimzinnige onzin uploaden?

Debiele videos doen het ook goed, honden, katten, babies die gek doen enz.

Terug
Naar boven