ik vroeg me af wat julie er van vonden om in de cut gebruik te maken van bvb een extra trui(sweeter) aan te doen...
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Maak je meer testo aan als ik het goed heb, was laatst een thread over.
Maak je meer "testosteron">testo aan als ik het goed heb, was laatst een thread over.
ot: nee

Logistiek gezien wel ja.van k*tten met dikke kleren krijg je meer "testosteron">testo ?![]()

Oh, waar is dat folie dan goed voor? Lijkt me niet relaxed zitten
Bij mijn gym zie je van die ingepakte mensen altijd chillen op zo'n trilgeval![]()
Je hebt het alleen om tijdens wandelen of joggen, zorgt voor extra vocht/vetverlies door plaatselijk extra zweten.
weet dat de meeste het fantasie vinden maar het werkt.

Hoezo verlies je plaatselijk meer vocht dan? Is het zo dat als je been bijvoorbeeld in warm water zit alleen die gaat zweten? Je lichaam warmt op - > zweet komt gewoon overal uit. Niet 1 specifieke plek.het "werkt", omdat je dan plaatselijk vocht verliest, meer niet (geen vet dus )![]()
Je hebt het alleen om tijdens wandelen of joggen, zorgt voor extra vocht/vetverlies door plaatselijk extra zweten.
weet dat de meeste het fantasie vinden maar het werkt.

Waarom wil jij extra vocht verliezen? En waarom doe je het enkel rond je middel?
Want ik zie er het nut niet van in![]()