MuscleMeat

geloof jij in cutten met dikke kleren

Peiling Peiling in de cut trainen met trui

• Totaal stemmers
    107

NOGniet

Cool Novice
10 media-items
Waardering
0
ik vroeg me af wat julie er van vonden om in de cut gebruik te maken van bvb een extra trui(sweeter) aan te doen...

k*tten in dikke kleren :dunno:

pak mijn middel in met huishoudfolie

Nee joggen

Oh, waar is dat folie dan goed voor? Lijkt me niet relaxed zitten :P

Bij mijn gym zie je van die ingepakte mensen altijd chillen op zo'n trilgeval :roflol:

Oh, waar is dat folie dan goed voor? Lijkt me niet relaxed zitten :P

Bij mijn gym zie je van die ingepakte mensen altijd chillen op zo'n trilgeval :roflol:

Je hebt het alleen om tijdens wandelen of joggen, zorgt voor extra vocht/vetverlies door plaatselijk extra zweten.

weet dat de meeste het fantasie vinden maar het werkt.

Ik maak monster gains met mn zwart wit gevlekte bontjas an.

Je hebt het alleen om tijdens wandelen of joggen, zorgt voor extra vocht/vetverlies door plaatselijk extra zweten.

het "werkt", omdat je dan plaatselijk vocht verliest, meer niet (geen vet dus ) ;)

ik zweet me in een tshirt al de kolere, laat staan in een trui.

het "werkt", omdat je dan plaatselijk vocht verliest, meer niet (geen vet dus ) ;)
Hoezo verlies je plaatselijk meer vocht dan? Is het zo dat als je been bijvoorbeeld in warm water zit alleen die gaat zweten? Je lichaam warmt op - > zweet komt gewoon overal uit. Niet 1 specifieke plek.

Al is het waar ik ga echt niet in een trui dan nog is cardio doen, ik zweet me zonder al kapot

ik ga altijd in een gorilla pak.

de mensen kijken je wel even gek aan maar wennen vanzelf.
En het is de scheve blikken waard want je verbrand echt 3dubbel zoveel vet als normaal.

Waarom wil jij extra vocht verliezen? En waarom doe je het enkel rond je middel?
Want ik zie er het nut niet van in ???

Meer vocht verlies + grotere kans op oververhitting, kortom waarom zou ik?

geloof er zelf niks van, is trouwens geen zicht als je mensen ziet die hierin wel geloven :D

Terug
Naar boven