Fitness Seller

gemalen oats (havermout) my protein of bulk powders?

Ymir

Freaky Bodybuilder
Elite Member
15 jaar lid
Waardering
778
Lengte
1m50
Massa
40kg
Ik heb mijn gemalen havermout van my protein gehad en van basic powders.

De vraag is heel simpel; de een was veel fijner dan de ander gemalen. Welke van de twee was nu fijn en welke was met stukjes er in.

Ik denk dat basic powder de fijne was. Wil dit ff zeker weten voor ik weer bestel dus toch maar even een topic.

Welke van de twee?

(ja ik weet dat de board sponsors het ook hebben en dat dit ook fantastisch is)

beter haal je het bij de c1000, 500 gram voor 30 cent. daarna kun je het in de blender zo klein maken als je wil.

De fine oats van bijvoorbeeld B&F is van erg hoge kwaliteit met 15% eiwitten. Laat dit ook meespelen in je beoordeling.

Vind het echt geld verspilling 1kg 70 cent

is niet hetzelfde.... zo fijn krijg je ze niet gemalen met je blender

ook niet als je er geen vloeistof bij doet? ik heb hier een potje havermoetpoeier staan maar ik weet niet hoe klein het is als je het bij een supplementenzaak koopt.

Ik heb een miniblender waar ik zelfs poedersuiker mee maak uit suikerklontjes. Dan moet havermoutpoeder toch ook wel zeker lukken?

havermout doe ik zelf fijnmalen heb een koffiemolen ervoor en werkt super;)

ook niet als je er geen vloeistof bij doet? ik heb hier een potje havermoetpoeier staan maar ik weet niet hoe klein het is als je het bij een supplementenzaak koopt.
nee, die van mij niet in elk geval...

koffiemolen klinkt idd als een beter idee!

• Topic Starter Topic Starter
Maar niemand heeft antwoord op mijn vraag. Volgens mij was het basic powders, iemand met ervaring please....

beter haal je het bij de c1000, 500 gram voor 30 cent. daarna kun je het in de blender zo klein maken als je wil.
idd doe ik ook altijd :)

---------- Post toegevoegd Tue 12 Feb 2013 om 00:15 ----------

is niet hetzelfde.... zo fijn krijg je ze niet gemalen met je blender
kwestie van welke blender je hebt denk ik maat :) die van mij doet het namelijk prima vermaalt het echt tot stof!:D

Terug
Naar boven