XXL Nutrition

Gemiddelde uitgaven

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jim

Cool Novice
Elite Member
Waardering
0
Ik heb me al vaak afgevraagd wat jullie zo gemiddeld per kuur kwijt zijn,
Of wat jullie per kuur willen uitgeven.
Zeker nu ik hier al wat rondgelezen heb en ik merk dat er vele zijn die zo
rond de 8 weken kuren.
Als ik kuur is dit altijd voor 12 of 14 weken minder als 12 weken zal nooit gebeuren.
Ik heb nu voor mezelf uitgeteld wat mijn gemiddelde kosten zijn van
a.s. + injectie materiaal zonder vitaminen en mijne legalon

En wat blijkt ik draai toch altijd rond de 800 euro(of meer) enkel mijn eerste kuurtje was rond
de 300.
En nee ik betaal zeker niet teveel voor mijn producten.

En als ik kuur is dat telkens met 8 weken rust (of 10 als mijn bloedwaarden niet naar
behoren zijn).

Krijg wss niet veel reactie maar vragen staat vrij,
en mochten jullie reageren liefst erbij vertellen hoelang jullie normaal kuren.

Als jij 800 euro wegspuit in 12 weken lijkt het me dat je ook wat sth of igf-1 in je kuur hebt zitten want anders vind ik het nogal wat...

Ikzelf ben dus ook bezig met sth en zit wel rond de 1000 euro per maand....belachelijk idd. :D

Kuren duren bij mij iets langer dan 12 weken... ;)

Testo zei:
Als jij 800 euro wegspuit in 12 weken lijkt het me dat je ook wat sth of igf-1 in je kuur hebt zitten want anders vind ik het nogal wat...

Ikzelf ben dus ook bezig met sth en zit wel rond de 1000 euro per maand....belachelijk idd. :D

Kuren duren bij mij iets langer dan 12 weken... ;)

1000 per maand ??? dan hoop ik voor je dat je er heeeeeel goed uitziet

en ik hoop voor je dat je eten enzo daarbij zit want anders vind ik dat echt belachelijk veel

dan douw je 250 euro in je reet per week :D whahaaa

Tjonge en ik dacht dat ik met een pot eiwitten p.m. van 30 euro :eek: al duur uit was :D ;) :laugh:

??? beetje veel of niet..

ik ben nu bezig met een kuur en da,s m,n 3de maar die 1000euro kom ik nog niet eens in de buurt..

boldone en sustanon met stromba,s.. prijs ga ik hier niet noemen maar echt geen 1000euro..

duur reetje van 250euro per week. ;)

heb je foto,s van jezelf Jim?? ben namelijk erg nieuwsschierig wat er van je geworden is na die duure kuurtjes..

ik heb mij eertse kuurtje ongeveer voor 230 euro in elkaar gezet en mijn volgende zal ongeveer 350 euro gaan kosten.. en dat vind ik al veel.. :D

• Topic Starter Topic Starter
@Richard25 beter lezen ik heb geen reet van 250 euro in de week :D

zoals je nu vermeld wel hoor. maar goed dat waren ook niet echt mijn woorden maar van kevin..
maar heb je geen foto,s van jezelf?
maar je zegt zelf al dat je niet teveel betaald maar wat gebruik je dan zoal?

ik heb meestal kuurtjes van 10 of 12weken.

Chemical zei:
1000 per maand ??? dan hoop ik voor je dat je er heeeeeel goed uitziet

In ieder geval een stuk beter dan 1 jaar geleden,kerel.

Ik zou jou juist niet hoeven te vertellen dat ik dat geld er aan geef om er juist goed uit te GAAN zien......als ik er al goed uit had gezien had ik ook niet hoeven kuren,denk je zelf ook niet? :rolleyes:

2000 euro/maand

Of gaat deze topic niet over hoerenbezoekjes? :cool:

ikzelf zit zo rond de 200euro per kuur voor 8 weken, met nakuur bij. 800 a 1000euro?? is inderdaad wat te veel van het goeie naar mijn gedacht :o

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven