XXL Nutrition

genotropin 36iu

Ano_80_24

Ripped Bodybuilder
uitgeschakeld
Waardering
226
Lengte
2m
Massa
127kg
Vetpercentage
14%
Kon deze krijgen en ga hem vanaf vanavond testen op 3,6iu per dag.
Wat vinden jullie op het eerste gezicht?

Het is trouwens een flesje met twee kamers. Eentje met water en eentje met droge stof.
Heb hem dus al gemixt zoals je ziet.

20140221_160112.jpg

20140221_160055.jpg

Ging het mixen goed bij je ? Bij mij brak die bijna in 2 haha. Ik ga me zon pen aanschaffen :P

• Topic Starter Topic Starter
Ging redelijk. Ik had er een slin spuitje bovenin gezet terwijl ik onderop drukte.
Ik moet ook een pen hebben ja lijkt me makkelijker.

Wilde deze al een tijdje proberen en maar eens eentje gekocht ook. Maar bij mij schiet die stopper weer terug naar achteren en de vloeistof dus ook.:dunno:
Gisteren pas de eerste 3iu gezet en misschien blijft de stopper hangen als er wat meer druk en vloeistof uit is.???

zou 1 van jullie zo vriendelijk willen zijn,
en willen uitleggen hoe je hem precies klaar maakt.

krijg ze binnekort ook binnen en wil er niet graag 1 slopen.
alvast bedankt

zou 1 van jullie zo vriendelijk willen zijn,
en willen uitleggen hoe je hem precies klaar maakt.

krijg ze binnekort ook binnen en wil er niet graag 1 slopen.
alvast bedankt

Je moet vanaf de achterkant de stopper induwen tot hij niet verder kan en dan zie je dat de vloeistof zich mengt met het poeder.
Mij was verteld dat dopje van insuline naald erin past maar net niet dus bij mij. Heb de stopper met de achterkant van een theelepeltje ingedrukt.
Nee eentje slopen is dure grap, zou niet leuk zijn.:eek:

ok prima dan doe ik dat.
las ook dat je beste een naald er in kan steken voor de druk.
of zoals testo flesje een insuline naald met de stopper er uit neem ik aan!

iedergeval bedankt

ok prima dan doe ik dat.
las ook dat je beste een naald er in kan steken voor de druk.
of zoals testo flesje een insuline naald met de stopper er uit neem ik aan!

iedergeval bedankt

Oh ja dat heb ik ook even gedaan voor de zekerheid, even een keer de naald erin. Volgens mij bedoelen ze daarmee gewoon met de oranje dop erop de stopper induwen met de insuline naald, maar zoals ik zei paste dat niet bij mij.

Je moet het inderdaad met een theelepel doen, heb het daarnet ook gedaan. Stopper schier inderdaad terug naar boven. Daarom moet je je naald in de cartridge steken zodat de druk weg gaat. Dan blijft het mooi zitten!

Echt oppassen met die druk want bij mij zat er gelijk een barst in.

Laat iemand van jullie bloed testen.
ik heb dat gedaan bij de eerste ligting nordis..zat wel iets in..heb nu nieuwe nordis en ga van de week weer testen.
maar ik heb inmiddels met diverse fabrieken apotheken contact gezogd omdat ik deze dingen van alle kanten aangeboden kreeg en ik moet eerlijk zeggen ze zijn wat mij betreft veels teveel in omloop en veels te goedkoop

heb gister foto's gemail naar nordi en verwacht na het weekeinde bericht.
maar imo klopt er gewoon teveel niet.
ik heb ook een nordi naar kennis in ameriks gestuurd(daar testen ze makkelijker) daar betalen ze 280$ voor zon ampul, waarom zou je ze hier voor de helft verkopen.
kijk eens op eroids.com bij gorillafit hgh tests..kun je zien wat er in hyges zit.
binnenkort dus ook wat er in nordis zit.
ik zit nu weer op hyges en heb tintelende vingers zere gewrichten, chinese mag dan gokken wat erin zit maar bij hg is het hopen dat er wat in zit.
die genos bestel ik er ook 1 en stuur die ook op maar die dingen worden bij mij in dd gym voor nog geen 100 euro aangeboden als je per 100 afneemt.
hoeveel denken jullie dat er van dat spul gemaakt wordt? Het is voor kinderen met een groeiprobleem, mensen met verotte hypofyse (of hoe het heet) en sommige aidspatienten.
stel zij verkopen ze waarom worden die dingen dan in dozen geleverd ipv af en toe een 1 ampul.

Denk ook dat alleen aidspatienten het zouden verkopen want welke moeder gaat nou haar kind ze medicijn afnemen.
En laat nou net in amerika aidspatienten hgh krijgen, dus versturen ze het hierheen om voor de helft te verkopen.
alles komt ook uit de oostbloklanden of denematken..ook iets te toevallig allemaal.

Ik brand me vingers er niet meer aan zonder bloedtesten iig.

Genotropin bestaan geen fakes van :) norditropin en omnitropin komt van roemenie. Zegt al genoeg.
ghrp en low dose hgh all the way. Simple as that.

Daar denken ze op us boards anders over, ik geloog best dat jullie goeie hebben hoor
koop maar zon mixer in us zijn er namelijk die er niet inpassen das best raar toch?

Ff wat anders....waarom krijgen aidspatienten hgh? Gewoon even benieuwd.

Ontopic. Tja ik hoop verdomme dat er overal wel wat in zit/zat wat ik aan hgh afgelopen 8-9 mnd genomen heb. Blijft een onzeker verhaal. Hyges weet je ook niet hoe of wat. Stramme vingers etc schijnt ook niet veel te zeggen dat kan weer door onzuiverheid te komen. Ook al eens gehoord dat ze voor die sides speciaal er wat voor in doen omdat dit vaak ervaren word door de gebruikers alszijnde dat spul goed is cq hgh bevat.
En nordi, omnitrope en nu dus deze genotropin weten we gewoon niet. Labtesten zijn ook niet te vertrouwen. Beetje te weinig test in een vial is nog te overzien maar van hgh ondergedoseerd spul of erger dat er niks in zit is een duurdere grap natuurlijk.

Ff wat anders....waarom krijgen aidspatienten hgh? Gewoon even benieuwd.

Ontopic. Tja ik hoop verdomme dat er overal wel wat in zit/zat wat ik aan hgh afgelopen 8-9 mnd genomen heb. Blijft een onzeker verhaal. Hyges weet je ook niet hoe of wat. Stramme vingers etc schijnt ook niet veel te zeggen dat kan weer door onzuiverheid te komen. Ook al eens gehoord dat ze voor die sides speciaal er wat voor in doen omdat dit vaak ervaren word door de gebruikers alszijnde dat spul goed is cq hgh bevat.
En nordi, omnitrope en nu dus deze genotropin weten we gewoon niet. Labtesten zijn ook niet te vertrouwen. Beetje te weinig test in een vial is nog te overzien maar van hgh ondergedoseerd spul of erger dat er niks in zit is een duurdere grap natuurlijk.

Genotropin schijn je meteen te weten :) weekje prikken of meteen 10iu in je buik rammen en je weet het :p

Van wat ik begrijp tegen spierafbraak.

trem je kan gewoon een bloedtest/serum test bij je dokter doen 2 uur voor je laat afnemen neem je 5/10 iu dan kun je zo zien of ze gedosseerd zijn, je kunt er geen iu uit terugrekenen maar wel zien of ze goed/slecht/niet gedosseerd zijn.

zoals ik al zij kijk eens op eroids das een website voor sources, als je daar de boel faked ben je vrij rap verwijdert..is een kerel die neemt je hgh over alleen via een wrbshop..heel proces en doet dan testen.
ook als een source zijn hgh k*t is post hij dat.
zo kun je zien dat de .cn echt wel ok is.

Chinese hgh is trouwens echt onbetrouwbaar. Diuretica/hcg/ghrp en zo zullen ze er nog wel wat inmixen.
Die jongens weten goed genoeg met wat ze bezig zijn :)

---------- Toegevoegd om 20:34 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:33 ----------

Van wat ik begrijp tegen spierafbraak.

trem je kan gewoon een bloedtest/serum test bij je dokter doen 2 uur voor je laat afnemen neem je 5/10 iu dan kun je zo zien of ze gedosseerd zijn, je kunt er geen iu uit terugrekenen maar wel zien of ze goed/slecht/niet gedosseerd zijn.

zoals ik al zij kijk eens op eroids das een website voor sources, als je daar de boel faked ben je vrij rap verwijdert..is een kerel die neemt je hgh over alleen via een wrbshop..heel proces en doet dan testen.
ook als een source zijn hgh k*t is post hij dat.
zo kun je zien dat de .cn echt wel ok is.

met een serumtest ben je niets. Ghrp geeft ook een verhoogde igf1 waarde.

• Topic Starter Topic Starter
Chinese hgh is trouwens echt onbetrouwbaar. Diuretica/hcg/ghrp en zo zullen ze er nog wel wat inmixen.
Die jongens weten goed genoeg met wat ze bezig zijn :)

---------- Toegevoegd om 20:34 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:33 ----------

met een serumtest ben je niets. Ghrp geeft ook een verhoogde igf1 waarde.

Een serumtest wordt over het algemeen mee bedoelt dat je de aanwezige groeihormoon laat testen, welke 0 is als je dit 2 uur na een injectie ghrp/cjc doet aangezien dat een korte piek geeft. Wanneer je echte groeihormoon geinjecteerd hebt zal je 2 uur later een flinke hoeveelheid aantreffen in je bloed.
Ghrp/cjc verhogen bij lange na niet zo erg je igf1 waarde als GH dat doet trouwens. Met boom dosing van ipamorelin op 3x 1000mcg per dag had ik wel een aardige hoeveelheid, maar bij zulke hoeveelheden is GH goedkoper :P

Terug
Naar boven