AndroidHealthClinic

genotropin 36iu

Ano_80_24

Ripped Bodybuilder
uitgeschakeld
Waardering
226
Lengte
2m
Massa
127kg
Vetpercentage
14%
Kon deze krijgen en ga hem vanaf vanavond testen op 3,6iu per dag.
Wat vinden jullie op het eerste gezicht?

Het is trouwens een flesje met twee kamers. Eentje met water en eentje met droge stof.
Heb hem dus al gemixt zoals je ziet.

20140221_160112.jpg

20140221_160055.jpg

Die jongens hebben inmiddels een licentie..oftewel ze zijn goedgekeurd door de overheid.
maar ik hou er over op, iedereen moet zelf weten hoe of wat.
ik heb ook met ghrp bloedtest gehad..igf was toen 206 uit me hoofd terwijl met goede hgh je 350/400 haalt.

Blijft toch vreemd dat die geno veel potenter is dan de gh die ik al genomen heb (als ik het zo hoor).
Tevens verklaren de jongens die op de belgische/nederlandse nordi zitten dat meer dan 5iu al gekkenwerk is en dat 3iu gwn al meer dan genoeg is.

Maar ik denkt dat we ze het beste allemaal een weekje zetten en dan eens kijken :D

---------- Toegevoegd om 20:45 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:43 ----------

Die jongens hebben inmiddels een licentie..oftewel ze zijn goedgekeurd door de overheid.
maar ik hou er over op, iedereen moet zelf weten hoe of wat.
ik heb ook met ghrp bloedtest gehad..igf was toen 206 uit me hoofd terwijl met goede hgh je 350/400 haalt.

Ik heb het niet perse over die .cn van je (of .com.cn) Gaat over het algemeen. Die chinezen weten heel goed wat ze erin moeten proppen.

Chinese hgh is trouwens echt onbetrouwbaar. Diuretica/hcg/ghrp en zo zullen ze er nog wel wat inmixen.
Die jongens weten goed genoeg met wat ze bezig zijn :)

---------- Toegevoegd om 20:34 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:33 ----------

met een serumtest ben je niets. Ghrp geeft ook een verhoogde igf1 waarde.

Na 10iu pharm grade GH zal je serum test zeer ws een stuk boven de 30 uitkomen. Dat ga je met peps nooit of te nimmer redden ;)

In de Nederlands apotheek kost 1 pen genotropin 500 euro moet je nagaan hoe zuiver of real je gear is als je het voor 100 euro kan kopen.

---------- Toegevoegd om 22:02 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:01 ----------

In de Nederlands apotheek kost 1 pen genotropin 500 euro moet je nagaan hoe zuiver of real je gear is als je het voor 100 euro kan kopen.

Tenzij het uit een magazijn gejat is etc maar de kans daarvoor is klein, overal kost HGH duur maakt niet uit welke land het is.

---------- Toegevoegd om 22:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:02 ----------

Laat iemand van jullie bloed testen.
ik heb dat gedaan bij de eerste ligting nordis..zat wel iets in..heb nu nieuwe nordis en ga van de week weer testen.
maar ik heb inmiddels met diverse fabrieken apotheken contact gezogd omdat ik deze dingen van alle kanten aangeboden kreeg en ik moet eerlijk zeggen ze zijn wat mij betreft veels teveel in omloop en veels te goedkoop

heb gister foto's gemail naar nordi en verwacht na het weekeinde bericht.
maar imo klopt er gewoon teveel niet.
ik heb ook een nordi naar kennis in ameriks gestuurd(daar testen ze makkelijker) daar betalen ze 280$ voor zon ampul, waarom zou je ze hier voor de helft verkopen.
kijk eens op eroids.com bij gorillafit hgh tests..kun je zien wat er in hyges zit.
binnenkort dus ook wat er in nordis zit.
ik zit nu weer op hyges en heb tintelende vingers zere gewrichten, chinese mag dan gokken wat erin zit maar bij hg is het hopen dat er wat in zit.
die genos bestel ik er ook 1 en stuur die ook op maar die dingen worden bij mij in dd gym voor nog geen 100 euro aangeboden als je per 100 afneemt.
hoeveel denken jullie dat er van dat spul gemaakt wordt? Het is voor kinderen met een groeiprobleem, mensen met verotte hypofyse (of hoe het heet) en sommige aidspatienten.
stel zij verkopen ze waarom worden die dingen dan in dozen geleverd ipv af en toe een 1 ampul.

Denk ook dat alleen aidspatienten het zouden verkopen want welke moeder gaat nou haar kind ze medicijn afnemen.
En laat nou net in amerika aidspatienten hgh krijgen, dus versturen ze het hierheen om voor de helft te verkopen.
alles komt ook uit de oostbloklanden of denematken..ook iets te toevallig allemaal.

Ik brand me vingers er niet meer aan zonder bloedtesten iig.

natte vingerwerk, hier in NL krijg je nimmer nooit HGH alleen als je een groeistoornis hebt of iets aan de hand met je hypofyse is maar dan MOET je het ook gebruiken vanwege je ziekte, je kan het niet door verkopen. En verder doet je verzekering onwijs moeilijk, je mag de HGH alleen via een ziekenhuis halen en per dag dus de dosis gebruiken, als je elke dag 5 iu spuit en over een weekje weer nieuwe wilt halen heb je pech.

@Gixel

Je kan beter niet posten als je niet weet waar je over praat..

---------- Toegevoegd om 22:02 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:01 ----------

Tenzij het uit een magazijn gejat is etc maar de kans daarvoor is klein, overal kost HGH duur maakt niet uit welke land het is.

---------- Toegevoegd om 22:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:02 ----------

natte vingerwerk, hier in NL krijg je nimmer nooit HGH alleen als je een groeistoornis hebt of iets aan de hand met je hypofyse is maar dan MOET je het ook gebruiken vanwege je ziekte, je kan het niet door verkopen. En verder doet je verzekering onwijs moeilijk, je mag de HGH alleen via een ziekenhuis halen en per dag dus de dosis gebruiken, als je elke dag 5 iu spuit en over een weekje weer nieuwe wilt halen heb je pech.

500 euro lijkt me wel heel veel voor een pen. Nederlandse/belgische norditropin heb je voor 120 euro op de zwarte markt.

---------- Toegevoegd om 06:56 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 06:56 ----------

Dan zal ik je uit die droom helpen, daar zijn er ook super veel van helaas. Jaar of 4 geleden begon dit al, boards stonden er toen vol mee...

Linkje ? Ben wel benieuwd. 9/10 komen die dan uit een vaag land zoals turkije of serbie.

---------- Toegevoegd om 06:57 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 06:56 ----------

Na 10iu pharm grade GH zal je serum test zeer ws een stuk boven de 30 uitkomen. Dat ga je met peps nooit of te nimmer redden ;)

Heb jij die nordi ooit laten testen toevallig ? Wat was je waarde daarbij?

Dat was dus een beetje waar ik op doelde, ik heb contact gehad met nordi en nederlandse apotheken/verzeklering, voor nordis betaald een verzekering iets minder dan 500 euro, dus waarom zou men die doorverkopen in dozen tegelijk en voor nog geen 100 euro, onm,ogelijk dus.
Maar dat geld voor alle hg hgh, is peperduur en wordt echt niet voor paar tientjes doorverkocht.
me pa werkte bij MSD, nu merck, heeft weleens uitgelegd dat je uit een fabriek onmogelijk medicijnen kan meenemen, wellicht een paar stuks maar zeker niet met doosjes en al.

gixel google gewoon op fakes man, staan tientallen paginas op over fakes.

Dat was dus een beetje waar ik op doelde, ik heb contact gehad met nordi en nederlandse apotheken/verzeklering, voor nordis betaald een verzekering iets minder dan 500 euro, dus waarom zou men die doorverkopen in dozen tegelijk en voor nog geen 100 euro, onm,ogelijk dus.
Maar dat geld voor alle hg hgh, is peperduur en wordt echt niet voor paar tientjes doorverkocht.
me pa werkte bij MSD, nu merck, heeft weleens uitgelegd dat je uit een fabriek onmogelijk medicijnen kan meenemen, wellicht een paar stuks maar zeker niet met doosjes en al.

gixel google gewoon op fakes man, staan tientallen paginas op over fakes.

Nederlandse en belgische vind je hier gewoon voor 120 euro hoor. Komt niet veel voorbij maar soms.
Zwarte markt is trouwens altijd goedkoper. Die nordi lijft zoizo vaag in mijn ogen. Ze blijven jarenlang komen netjes met nieuw datums zonder ooit eens een gat in de markt.
Mij lijkt het dat je HGH alleen in grote hoevelheden de arkt op krijgt als ze over datum zijn. En zelfs dan is het uiteraard nog niet simpel.

Ik heb al geziocht maar ik kan niets vinden :p Er staat altijd fake/real maar nog niets bruikbaar tegengekomen :p

Van wat ik begrijp tegen spierafbraak.

trem je kan gewoon een bloedtest/serum test bij je dokter doen 2 uur voor je laat afnemen neem je 5/10 iu dan kun je zo zien of ze gedosseerd zijn, je kunt er geen iu uit terugrekenen maar wel zien of ze goed/slecht/niet gedosseerd zijn.

zoals ik al zij kijk eens op eroids das een website voor sources, als je daar de boel faked ben je vrij rap verwijdert..is een kerel die neemt je hgh over alleen via een wrbshop..heel proces en doet dan testen.
ook als een source zijn hgh k*t is post hij dat.
zo kun je zien dat de .cn echt wel ok is.

weet je toevallig ook of hyge com.cn versie is getest

Je ziet dat hyges nogal verschillen per badge, van .cn.com, ik koop dus pas als ze door iemand getest zijn en deze kerel heeft geen reden om te faken hij kraakt ze net zo goed af als dat hij ze aanbeveelt.

ik gebruik nu weer deze http://www.eroids.com/pics/hygetropin-brown-top-results

---------- Toegevoegd om 08:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:47 ----------

Post die fake geno dan ook eens..

Die heeft hij toch niet getest, daar moet je nogmaals gewoon voor googlen, als jij het niet gelooft gixel best, maar er zijn er hier zat die het roepen.

Je ziet dat hyges nogal verschillen per badge, van .cn.com, ik koop dus pas als ze door iemand getest zijn en deze kerel heeft geen reden om te faken hij kraakt ze net zo goed af als dat hij ze aanbeveelt.

---------- Toegevoegd om 08:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:47 ----------

Die heeft hij toch niet getest, daar moet je nogmaals gewoon voor googlen, als jij het niet gelooft gixel best, maar er zijn er hier zat die het roepen.

Wil je even die geno posten aub. PM mag ook.
Maar je kraakt wel Fda hgh af dat deze zogezegt niet te koop kan zijn aan 120 euro bv. Wat wel gewoon realiteit is zoals ik al vermelde met de belgische nordi.

Maar dan hecht je wel al je geloof aan hyge die nog geen euro per iu kost bij een grote aankoop..

---------- Toegevoegd om 07:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:50 ----------

Sorry overheen gelezen. Dat is het hem net. Ik wil het geloven maar ik vind niets :P Daarom vraag ik effe je hulp aangezien je dan wel een linkje kan fixen. Heb al op google gezocht maar komt niets zinnigs uit.
En op safebuy vind ik ook niets.

Luister gixel, ik kraak ze niet af ik heb je gezegd dat het best kan dat die van jou echt zijn maar ik heb er me twijfels bij, dat producten van 400+ euro voor 100 euro worden aangeboden is gewoon niet logisch.
Ik hecht geen waarde aan hyges, ik hecht waarde aan testrapporten en dan van betrouwbare bronnen, ik heb ook rips/vips gehad nadat ze getest waren die dingen zijn alleen tyfusduur.

Ik heb je pm gestuurd maar dat zijn idd vials, me telefoon opent niet alles dus wellicht zit ik ernaast.

Ja met fake geno vials zijn we uiteraard niets, het gaat hier over de cartridges.

Ben benieuwd naar de fakes dan, ik kan er zelf niet meteen vinden. Als iemand er vind post ze dan even aub.
Dan hebben we vergelijkingsmateriaal+land van herkomst.

land van herkomst was toen met de real/fake discussie bijna allemaal Frankrijk zo uit mijn hoofd...had ook te maken met de verschillen in aanduiding in mg of iu.

The .com.cn have been testing very consistent. The .cn have been up and down.

Dus de hyge com.cn is goed

Er is een verklaarbare reden waarom die geno zo goedkoop is .. Maar goed deze week beschrijven wij over een uitslag van een serum test van de geno .. Deze zal in overleg met de testende persoon vast wel gepost worden hier.. verder ga ik niet zeggen waarom ik zeker weet dat ze legit zijn .. Mensen die er over twijfelen koop ze aub niet des te meer blijft er over voor mij :D

---------- Toegevoegd om 12:03 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:00 ----------

Beschrijven is beschikken k*t auto correct :p

Terug
Naar boven