AndroidHealthClinic

Gescheiden ouders

  • Topic starter Tymen
  • Startdatum
  • Reacties 32
  • Weergaven 2K
  • Volgers 14

mijn ouders zijn?

  • niet gescheiden

    Stemmen: 78 60,9%
  • gescheiden

    Stemmen: 46 35,9%
  • mijn moeder/vader is nooit getrouwd en heeft mij alleenstaand opgebracht.

    Stemmen: 4 3,1%

  • Totaal stemmers
    128

Bezoekers in dit topic

Tymen

Colossal Veteran
10 jaar lid
Lid geworden
10 feb 2009
Berichten
15.553
Waardering
1.077
Lengte
1m78
ik vroeg mij zo af hoeveel van de leden hier gescheiden ouders hebben. en de reden (als je wilt), hoe oud je was, hoe je erop reageerde en hoe het toen verder ging in je leven.


ik weet nog goed dat toen ik op de basisschool zat dat mij het opviel hoeveel ouders gescheiden waren.

gelukkig zijn mijn ouders niet gescheiden.

er staat ook nog een poll bij.
 
Niet gescheiden maar wel eens ruzie soms lichte ruzies soms ergere. Maar na een tijdje komt altijd alles goed.
 
De mijne gingen scheiden toen ik zo'n 7 was, ik kan er dus vrij weinig aan herinneren en nooit echt besef gehad wat het inhield, dus weinig last van gehad :P
 
Gescheiden toen ik 18 was, het was geen verrassing meer maar het bleek vooral financieel en emotioneel toch erg lastig.
 
Mijn vader was een alcoholist, mn moeder heeft hem om die en andere redenen eruit geschopt toen ze zwanger was van mij.:)
 
Ik was 4jaar oud toen mijn ouders zijn gescheiden, op zich was het niet plezant op zo een jonge leeftijd mee te maken dat uu ouders scheiden waardoor je eigenlijk nooit iemand kan zien als je "vader".. Ik ga natuurlijk nog naar mijn echte vader maar daar heb ik namelijk een kleine tot geen band mee.. Mijn moeder verteld wel dat het mijn vader is maar de band is er niet..
 
Mijn vader is weggegaan toen ik 3 was en sindsdien geen band meer mee. Boeit me ook geen flikker waar hij uithangt. Ik ben volwassener dan hem.
De ouders van mijn vriend en die van zijn vrienden zijn wel allemaal nog bij elkaar.
 
Mijn moeder heeft zig laten impregneren met een zaaddonor van een genie

alsnog ben ik dom :fa:
 
Uit elkaar toen ik 17 was, met beide gewoon een goede band nu.
 
Gescheiden toen ik 10 was ofzo.
 
Reageren niet vooral mensen met gescheiden ouders op zo'n topictitel?
Geeft een beetje een vertekend beeld dan.

Mijn ouders zijn nog altijd samen. Ook in mijn omgeving eigenlijk weinig kinderen uit gebroken gezinnen.
 
Reageren niet vooral mensen met gescheiden ouders op zo'n topictitel?
Geeft een beetje een vertekend beeld dan.

Mijn ouders zijn nog altijd samen. Ook in mijn omgeving eigenlijk weinig kinderen uit gebroken gezinnen.

zon idee had ik ook al ;)
 
Ouders gescheiden toen ik een jaar of 16 was, nu beiden 8 jaar al niet gezien en ik vind het prima zo.
 
22 23e of zo, weet niet meer.

Blij dat ze dat gedaan hebben. Zijn nu beiden veel gelukkiger ;)
 
Laatst bewerkt:
Ouders zijn nog altijd bij elkaar. M'n pa heeft hiervoor wel al een huwelijk gehad, heb dan ook nog een half broer en half zus. Op zich een leuke bijkomstigheid :P.
 
4 jaar gescheiden, mijn vader woont in Florida nu.
Vind het helemaal prima zo, mijn moeder is nu veel gelukkiger en mijn vader ook, zie hem weinig maar heb ik ook niet zoveel behoefte aan.
 
Ben helaas gescheiden, mijn kinderen lijden hier erg onder helaas.
 
Laatst bewerkt:
Gescheiden toen ik 1 was.
 
mijn ouders zijn niet gescheiden. maar toen ik op de basisschool zat leek het wel hip om te scheiden ofzo. 3kwart van mn klas had gescheiden ouders???
 
Gescheiden toen ik 18 was, ik heb het er best moeilijk mee gehad, maarja achteraf is het beter geweest voor het gezin en de rust in huis weder te keren.
 
Back
Naar boven