MuscleMeat

Gestopt met roken

Ben nu bijna 2 weken gestopt gestopt zonder enig probleem, alleen het vervelende is weer dat ik de hele week weer verkouden was. Had vanochtend ook weer last van een dikke keel, dus ik weer eens in de spiegel kijken en jahoor ik heb ook weer angina :eek:.

Sinds ik gestopt ben krijg ik echt alles over me heen, echt vaag. Ik heb al vaker angina gehad dus vandaar dat ik weet hoe het eruit ziet en wanneer ik het weer heb :)

Maar belangrijkste nog niet gerookt en volgens mij ook niet zwaarder geworden in de zin van dik

Kan komen omdat er bij jou zich een asfalt weg in je luchtwegen bevind. En die is nu langzaam aan het weggaan, en daar kunnen bacterieen weer leven (goeie en slechte), daarom kun je beetje ziek worden.
Kan het niet echt goed omschrijven maar zoiets is het.

Goede zaak, ik heb ook tijdje gestopt, ben nu ook al tijdje gestopt weer:)
stuk beter zo, en stukken meer adem al, hoewel ik er alsnog niet trots op ben...:D

Kan komen omdat er bij jou zich een asfalt weg in je luchtwegen bevind. En die is nu langzaam aan het weggaan, en daar kunnen bacterieen weer leven (goeie en slechte), daarom kun je beetje ziek worden.
Kan het niet echt goed omschrijven maar zoiets is het.

ja zoiets is het je hebt haartjes in je neus en die worden nu zuiver en die merken nu ook dat je verkouden word en eerst niet heb het zelf ook gehad en toen de dokter dit tegen mij zei was mijn eerste reaktie en mooi jacky gaat weer roken maar ben blij dat ik dat niet gedaan heb...

Sanca niet liegen je bent alweer begonnen:P

• Topic Starter Topic Starter
Ik weet niet hoeveel weken het nu is maar ben nog steeds gestopt. Ik vind het mij alles meevallen tot nu toe :)

gebruik ook hier weer een goede multy en een hoog gedoseerde antioxidant....dit houd je weerstand hoog,en je ontgift een stuk sneller.

Nog steeds gestopt??

Ik begin vandaag, niet gerookt uiteraard, maar de zin is er, vanaf mijn 14e eigenlijk via mijn broer mijn sigaretten weten te halen :P en nu ben ik 19 en ik heb non-stop volle pijp aan de zware shag gezeten vanaf mijn 16e (bouw hé :)) als je goed op je voeding let en gezond fruit neemt etc. etc. gaat het stoppen je makkelijker af. En aankomen na roken is in de bb niet zo erg, knal je er dagje of 5 later toch weer vanaf :D

Ruhl die rookt.. heeft zen groei blijkbaar niet verkloot..
Ben ook sedert begin vh jaar gestopt.. was wel geen echte roker, eerder weekend roker..

Ruhl is ook wel het toppunt van gezondheid he:P

Ik ben nu al 4 maanden gestopt na 12 jaar lang gerookt te hebben en rook in feite nooit, soms een jointje dat wel.

Goed, volhouden zo!
Wat ook blijkt uit een onderzoek is dat als je rookt, je meer acne hebt.
Myn broers roken ook, ze zyn is een weekje gestopt, en ik zag het al!
Maar mss ni zo belangrijk voor jou :D

xChristophe

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

... gestopt met roken...

Terug
Naar boven