XXL Nutrition

Get Diesel winkelverkoop

lobstar

Competitive Bodybuilder
Waardering
79
Weet iemand waar ze Get Diesel gewoon in een fysieke winkel (dus niet op I-net) verkopen in de buurt van Breda??

The Natural Health Company verkoopt het volgends mij niet?

Vind het altijd k*t al buren een pakketje aan nemen en dan vervolgends nooit thuis zijn op de momenten dan ik dat wel ben.

je kan ook aangeven dat je niet wilt dat je buren het paketje aan nemen.
dan krijg je een brief thuis dat je het een keer op het postkantoor kan ophalen. die zijn ook zaterdags open. meestal tot 1 uur dacht ik.

ik weet zo niet welke winkel het verkoopt ik koop mijn spullen bijna altijd via internet of bij brutonsport.com of gewoon bij mdouble you. ligt er net aan wat ik nodig heb.

maar ik kan wel een keer bij nikko sport kijken in eindhoven voor je. dat is een uur of net iets minder van breda af met de auto.

die hebben veel spullen wel.

Weet iemand waar ze Get Diesel gewoon in een fysieke winkel (dus niet op I-net) verkopen in de buurt van Breda??

Vind het altijd k*t al buren een pakketje aan nemen en dan vervolgends nooit thuis zijn op de momenten dan ik dat wel ben.

Tijdens het bestellen bij XXL even "alleen huisadres" bij de opmerking zetten.. Dan komt het niet bij de buren terecht..

klopt.. geef even aan alleen op je huisadres dan sturen we het zo dat het bij alleen bij jou wordt geleverd of anders komt het op het postkantoor te liggen.

nog nooit geweten dat ze iets bij de buren komen brengen als je niet thuis bent. Voor hetzelfde geld heb je grote ruzie met je buren

je kan ook aangeven dat je niet wilt dat je buren het paketje aan nemen.
dan krijg je een brief thuis dat je het een keer op het postkantoor kan ophalen. die zijn ook zaterdags open. meestal tot 1 uur dacht ik.

ik weet zo niet welke winkel het verkoopt ik koop mijn spullen bijna altijd via internet of bij brutonsport.com of gewoon bij mdouble you. ligt er net aan wat ik nodig heb.

maar ik kan wel een keer bij nikko sport kijken in eindhoven voor je. dat is een uur of net iets minder van breda af met de auto.

die hebben veel spullen wel.

Nikko verkoopt alles met een lekker 30% extra duitjes, veel te duur!

Ik heb al meegemaakt dat ze het gewoon in de inkomhal van mijn appartement hadden achtergelaten en dat het verdwenen was toen ik thuis kwam. Na een telefoontje met B&Fshop hebben ze me gelukkig wel een nieuw pakketje opgestuurd.

Ik heb al meegemaakt dat ze het gewoon in de inkomhal van mijn appartement hadden achtergelaten en dat het verdwenen was toen ik thuis kwam. Na een telefoontje met B&Fshop hebben ze me gelukkig wel een nieuw pakketje opgestuurd.

Dat soort dingen gebeuren soms.. DPD neemt dan die verantwoordelijkheid maar zijn ook aansprakelijk voor de schade dan. Het is niet jouw fout dus van zelf sprekend krijg je dan een nieuw pakket.

nog nooit geweten dat ze iets bij de buren komen brengen als je niet thuis bent. Voor hetzelfde geld heb je grote ruzie met je buren

Ja, ik vind dat ook een waardeloos systeem. daarom plakken wij standaard op alle pakketten een TNT sticker met "Alleen huisadres''.
Dat voorkomt een hoop ongemak.(en dan nog zijn er soms van die eigenwijze postbodes:rolleyes:)

Terug
Naar boven