AndroidHealthClinic

Gettin them shreds

• Topic Starter Topic Starter
Low fat en low carbs = shitty workouts. Boeit me niets wat jij zegt , dat is gewoon de waarheid. Cutten op zo weinig calorieën is zoiezo niet slim , als ik 2800 kcals eet verlies ik 1-2 kg per week no boolshit . Snap niet hoe jij op zo weinig kcals gaat , zelfs met refeed. Wil je low carbs gaan , zorg wel dat je je energie uit vetten haalt , van eiwitten zul je geen energie kunnen halen . Zit nu zelf op een cut met 2800 kcals , 50% eiwit 30% carbs 20% vetten en het werkt voor mij uitstekend. Als ik beneden de 8-% wil geraken zal ik me carbs en kcals meer moeten droppen , maar voor nu kan ik dat nog hebben . Als ik aan jou schema ga houden , ik ga serieuze krachtverlies merken , maakt niet uit wat je injecteert of slikt . Dieet is wat je energie en kracht geeft , niet supplementen of wat dan ook

Kracht in de cut verwacht ik toch niet echt. Normaal cut ik ook niet op zo'n extreem deficit hoor. Moet nu gewoon erg snel droppen. Kracht komt wel weer tijdens t bulken ;)

Low carbs kan prima Stunna, zelf rondjes fietsen op keto en aardig zieke resultaten! Echter zaten mijn vetten dus wel een stuk hoger en kcal ietsje hoger dan jij nu hebt (200kcal hoger in verhouding). Maar zoals je zegt, lekker de tren hoog houden komt het wel goed!

Ben niet van plan te gaan cardioen eigenlijk, vind dat een beetje tijdverspilling :)

Is ook lekker belangrijk weer krachtverlies .... pffff.

Kracht blijft lang genoeg aanwezig om effectieve setjes te maken en aan de fysiek te werken.
Doel is volgens mij om in korte tijd snel extra vet te verbranden en een goede fysiek neer te zetten.
Waarom zou je je dan druk maken om krachtverlies...... doel is fysiek toch?

Is ook lekker belangrijk weer krachtverlies .... pffff.

Kracht blijft lang genoeg aanwezig om effectieve setjes te maken en aan de fysiek te werken.
Doel is volgens mij om in korte tijd snel extra vet te verbranden en een goede fysiek neer te zetten.
Waarom zou je je dan druk maken om krachtverlies...... doel is fysiek toch?

Precies mijn gedachte.

Kracht in de cut verwacht ik toch niet echt. Normaal cut ik ook niet op zo'n extreem deficit hoor. Moet nu gewoon erg snel droppen. Kracht komt wel weer tijdens t bulken ;)

Ben niet van plan te gaan cardioen eigenlijk, vind dat een beetje tijdverspilling :)

Ik zou zelf wel af en toe een klein stukje hiit neerzetten. Al is het maar 5 minuten ff knallen op een crosstrainer.

ik vind het dieet wel bizar laag .....
Zelfs als ik ga depleten voor wedstrijd prep kom ik niet onder de 1700 kcal .

Lijkt me dat je onnodig laag gaat zitten en amper energie zal hebben om normale dagelijkse dingen te doen.
Hoop koffie en efedrine tabs zal wel iets helpen.

Valt ook wel mee, heb weken (elke dag) op een dergelijk aantal gezeten.

@ Stunna: ga wel hoger zitten in groentes, flink wat komkommer en broccoli erin. Vd broccoli maakte ik altijd soep op basis van boullioun. Vult wel even.

Komkommers ga ik denk ik wel eten ja, ben verder helaas geen groente eter:( Maarja, als ik echt honger heb zal dat wel anders zijn :D

Valt ook wel mee, heb weken (elke dag) op een dergelijk aantal gezeten.

@ Stunna: ga wel hoger zitten in groentes, flink wat komkommer en broccoli erin. Vd broccoli maakte ik altijd soep op basis van boullioun. Vult wel even.

Komkommers ga ik denk ik wel eten ja, ben verder helaas geen groente eter:( Maarja, als ik echt honger heb zal dat wel anders zijn :D

Hier receptje Stunna, courgette evt vervangen door brocolli. Vult goed en meteen je micro's binnen:
Iingrediënten
- Drie uien
- Drie courgettes in blokjes snijden
- Bouillon
- Paar takjes rozemarijn

Het is vrij basic. Eerst de uit fruiten, rozemarijn erbij. Na paar minuten de courgette erbij.
Dan water erbij tot dat courgette bijna onder staat, bouillon erbij als het water kookt. Als alles gaar is, van vuur af en pureren.

Klinkt niet verkeerd idd! ga die eens proberen :)

Lekker elke dag een komkommer en wat stengels bleekselderij en wat peterselie.
Broccoli en asperges.
En veel, heel veel water drinken.
Plas je maar flink leeg naast het zweten van de tren ..... lekker droog trekken.

Als je kracht verliest ga je ook niet zwaar genoeg kunnen trainen om je spiermassa genoeg te kunnen behouden. Maar je zet aardig wat tren ace dus aan andere kant zie ik ook geen merkbare krachtverlies optreden dan. Toch wel Erg lage kcals, ik zou het niet kunnen .

Als je kracht verliest ga je ook niet zwaar genoeg kunnen trainen om je spiermassa genoeg te kunnen behouden. Maar je zet aardig wat tren ace dus aan andere kant zie ik ook geen merkbare krachtverlies optreden dan. Toch wel Erg lage kcals, ik zou het niet kunnen .

Probleem is met een echte cut dat je altijd sowieso kracht zal verliezen, dus hoef je je dan ook sowieso niet druk om te gaan maken.
Daarom is het ook altijd de grootste onzin om op kracht te gaan trainen als je die toch kwijt raakt. Gewoon altijd die spiermassa flink laten werken en opblazen, ookal is het met 10 kilo minder bankdrukken. Na 4-5 dagen de spieren weer lekker volblazen met glycogeen en weer vol door stampen..

Cycling is my favorite occupation!

Heb het wat anders aangepakt. zit rond de 2500 kcals. Ben 4kg kwijt deze week, zie dr een stuk droger uit. Over 2 weken gaat de eerste shot tren ace dr in, dan zal ik pas wat lager kunnen gaan. Voorlopig alleen nog op 500 sustanon. cruise:(

Heb het wat anders aangepakt. zit rond de 2500 kcals. Ben 4kg kwijt deze week, zie dr een stuk droger uit. Over 2 weken gaat de eerste shot tren ace dr in, dan zal ik pas wat lager kunnen gaan. Voorlopig alleen nog op 500 sustanon. cruise:(

Op 500 sust en dan in 1 week al drogere look? Ben je ook al een zooi extra onderhuids vocht kwijt dan oid?
Ben erg benieuwd hoe je gaat als je er over 2 weken tren ace in knalt.

go for it.

Ja, veel vocht weg haha;)

Best wel lekker toch als je snel extra vocht kwijt bent. Heb je nog wel vocht over als de tren er in gaat? :D :p

Terug
Naar boven