- Waardering
- 4.085
- Lengte
- 1m93
- Massa
- 113kg
- Vetpercentage
- 8%
Low fat en low carbs = shitty workouts. Boeit me niets wat jij zegt , dat is gewoon de waarheid. Cutten op zo weinig calorieën is zoiezo niet slim , als ik 2800 kcals eet verlies ik 1-2 kg per week no boolshit . Snap niet hoe jij op zo weinig kcals gaat , zelfs met refeed. Wil je low carbs gaan , zorg wel dat je je energie uit vetten haalt , van eiwitten zul je geen energie kunnen halen . Zit nu zelf op een cut met 2800 kcals , 50% eiwit 30% carbs 20% vetten en het werkt voor mij uitstekend. Als ik beneden de 8-% wil geraken zal ik me carbs en kcals meer moeten droppen , maar voor nu kan ik dat nog hebben . Als ik aan jou schema ga houden , ik ga serieuze krachtverlies merken , maakt niet uit wat je injecteert of slikt . Dieet is wat je energie en kracht geeft , niet supplementen of wat dan ook
Kracht in de cut verwacht ik toch niet echt. Normaal cut ik ook niet op zo'n extreem deficit hoor. Moet nu gewoon erg snel droppen. Kracht komt wel weer tijdens t bulken

Low carbs kan prima Stunna, zelf rondjes fietsen op keto en aardig zieke resultaten! Echter zaten mijn vetten dus wel een stuk hoger en kcal ietsje hoger dan jij nu hebt (200kcal hoger in verhouding). Maar zoals je zegt, lekker de tren hoog houden komt het wel goed!
Ben niet van plan te gaan cardioen eigenlijk, vind dat een beetje tijdverspilling

Maarja, als ik echt honger heb zal dat wel anders zijn