MuscleMeat

Getting big on rocket fuel: KwarkMixer's kuur dagboek

• Topic Starter Topic Starter
Is wel andere samenstelling hoor.... en zo'n shake neem je vooral voor het gemak, als jij het prima redt om eten te koken dan is zo'n shake idd nutteloos (en duur).

Dat ben ik niet met je eens. De shake is op 2 momenten op de dag eigenlijk zo goed als onvervangbaar: direct nadat je wakker word en als post-wo meal.

Een gewone maaltijd moet eerst nog helemaal worden afgebroken in je lichaam, en tegen die tijd is je anabolic window allang naar de klote.

Tuurlijk is het makkelijk, maar vervangen doet het mijn maaltijden niet.
Maar ik kies er niet voor om 4 keer per dag warm te eten. Ik eet 2x warm, heb 2 andere eet momenten per dag en heb daarnaast dus 3x epr dag een shake.

---------- Toegevoegd om 16:07 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:05 ----------

sick! +- 100 pleuro in de maand alleen al voor rice&protein, kan je die niet zelf maken:roflol:
zv-rijst koken, en dan bij je shake pleuren (50gr of zo)

Wat ik belangrijker vindt, is het brede spectrum aan eiwitten die in deze shake zit. Dat is de kracht van dit product.

Anabolic window is een mooie discussie: 1 uur of 24? (ga ik voor het gemak geen mening over hebben)

Direct als je wakker wordt en post-wo kun je volgens mij het beste pure whey nemen (snelle opname), later past koolhydraten. Zo heb ik het tenminste geleerd (en wie weet is dat inderdaad al weer achterhaald).

Dit werkt blijkbaar voor je, en wat werkt moet je vooral niet veranderen - toch?

he lullo ga je nog foto's posten of wa liek ut?

:D

Anabolic window is een mooie discussie: 1 uur of 24? (ga ik voor het gemak geen mening over hebben)

Direct als je wakker wordt en post-wo kun je volgens mij het beste pure whey nemen (snelle opname), later past koolhydraten. Zo heb ik het tenminste geleerd (en wie weet is dat inderdaad al weer achterhaald).

Dit werkt blijkbaar voor je, en wat werkt moet je vooral niet veranderen - toch?

Volgens mij is je anabolic window er wel zo goed als altijd als je training en voeding maar ook je rust optimaal zijn. Toch denk ik dat je je anabolic window of je anabole modus na de training kan optimaliseren door voor whey te opteren, zoals kwark al aangaf. Hoewel, ik je aan de andere kant gelijk moet geven.. zonder whey zouden er ook behoorlijk wat resultaten te behalen zijn. Maar, zoals jij ook wel weet is whey makkelijk voor momenten waarop je niet over de tijd beschikt om een complete meal naar binnen te werken of zoals eerder gezegd, rond je workout.

Ze zeggen juist eerst snelle carbs om insuline te verhogen, en kwartiertje later de whey.

Maar carbs postWO verhaal schijnt onderhand wel overtrokken te zijn. Whey zelf zorgt ook al voor stijging insulinespiegel.

Ik heb je karma gegeven nu wil ik foto's:eyebrow:

Waar blijven die ****ing foto's ouwe? :D

Leeft hij nog?

• Topic Starter Topic Starter
ben er wel hoor... beetje laag pitje hier (traiin wel natuurlijk) En ik ben geslaagd voor mijn eerste examen!!! Yeah!!!

Volgende maand het tweede examen, daarna heb ik de handen vrij... en trakteer ik mijzelf op de volgende kuur gnah gnah... Ik begin in Mei.

FELI Kwakmonster!

alles goed staafmixer?

Gefeliciteerd met je slagen :)

Foto's...waar?

****ing bullshit, eerst wordt er gezegd: Eerst karma dan foto's...

Beetje flauw, maar ach we doen het en vervolgens zien we niks!

Schaam je je voor het resultaat ofzo?

idd gast.. laat eens foto's zien:D

Foto's ?

Foto's/filmpjes?!

Je had je woord gegeven man

Terug
Naar boven